דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ביטוח דירה - דברים שחשוב לדעת 

מאת    [ 28/02/2011 ]

מילים במאמר: 435   [ נצפה 2736 פעמים ]

 

ביטוח דירה – דברים שחשוב לדעת

בימינו, כל אדם שיש ברשותו דירה למטרת דיור, השכרה או כל מטרה עיסקית  אחרת, יודע שהוא חייב לבטח את המבנה מפני נזקים שונים שאין לנו שליטה עליהם כגון: כוחות הטבע, שריפות, שטפונות רעידות אדמה  ונזקים העלולים להגרם כתוצאה מפריצה למבנה. 

במאמר זה נביא בפניכם מספר טיפים רלוונטיים שיסייעו לכם לרכוש ביטוח דירה מתאים שיעניק לכם את הזכות לישון בשקט תוך ידיעה כי הדירה שלכם מבוטחת.

ישנם מספר דברים בסיסיים שמאוד חשוב לדעת בטרם מחליטים איזה ביטוח לעשות: 

הביטוח יוכל לכסות את דירתך מפני נזקים העלולים להגרם לה בתחום הצנרת, מתקני טלפון, מערכת החשמל והביוב, ההסקה, הרצפה, התקרה, הקירות והגג. לרוב, הביטוח אף יכלול את המבנים הקשורים לבית כגון מרפסות או מחסנים המהווים חלק מהמבנה אך הוא לא יכסה את הצמחיה הצמודה לבית. כמובן שניתן לבטח אף את הגינה והצמחיה ובמקרה כזה יש לציין זאת באופן מפורש בפוליסה, בעת עריכתה.

יש לדעת כמובן שהביטוח אינו כולל באופן אוטומטי את תכולת הדירה, כך שאם ברצונך לבטח את המבנה כולל תכולתו, עליך לסכם זאת עם סוכן הביטוח.

ביטוח דירה – סוכן מהימן

כדי לרכוש ביטוח דירה מתאים יש צורך להתמצא באפשרויות המוצעות בשוק. ישנם סוגים רבים ומגוונים של פוליסות ודרוש ידע רב בנושא כדי למצוא את הפוליסה המתאימה ביותר. לכן, כדאי להשאיר את "כאב הראש" למומחים ולפנות אל סוכן ביטוח מקצועי שבקיא בנושא.                                                           

סוכן הביטוח יודע אילו פוליסות בדיוק קיימות ומה הן מכסות. הוא יישב איתך ויבדוק מהם הצרכים שלך, יאסוף נתונים לגבי הדירה שלך ומצבך הכלכלי ויתפור לך פוליסה המתאימה לך באופן אישי. כך הוא יחסוך לך שעות רבות של התרוצצויות בין חברות ביטוח שונות ויאפשר לך להקדיש את הזמן לעיסוקים שלך. 

ישנן חברות ביטוח רבות בשוק, קטנות וגדולות. לכן מומלץ כי תבדוק מספר חברות ביטוח בטרם תגיע להחלטה. בדוק אלו אפשרויות הן מציעות לך. כדאי אף לבדוק את מצבה הכלכלי של חברת הביטוח ממנה תרצה לרכוש את הפוליסה ולוודא שהחברה יציבה מבחינה כלכלית ובעת הצורך היא תוכל לפצות אותך. תן דעתך גם לגורם האנושי: חשוב שתרגיש כי יש לך כימיה עם סוכן הביטוח ושאתה מסוגל לסמוך עליו שיתאים לך את הפוליסה הטובה ביותר.

לסיכום: ביטוח דירה מומלץ בחום אך לעיתים נראה לנו שהוא כל כך מסובך ומורכב שאין לנו מושג כיצד להתחיל את תהליך בחירת הפוליסה המתאימה לנו ביותר. למזלנו, קיימות בשוק חברות ביטוח רבות המציעות לנו את שירותיהן בעזרת סוכנים מקצועיים ואדיבים שתפקידם להמליץ לנו על פוליסה שתשביע את רצוננו ותאפשר לנו את שלוות הנפש לה אנו זקוקים. 

 

הכשרה ביטוח מספקת קשת רחבה ומגוונת של פתרונות ביטוח בתחום האלמנטרי (ביטוחי רכב, ביטוחי דירה, ביטוחי עסק ועוד), חיים, חסכון (best invest) ובריאות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב