דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לימודי עיצוב פנים באיטליה 

מאת    [ 28/02/2011 ]

מילים במאמר: 482   [ נצפה 4222 פעמים ]

 

מעצב פנים טוב צריך להתחשב בהמון גורמים בו זמנית. לכן, לימודי עיצוב פנים ברמה הגבוהה ביותר הם כאלו שמכינים את הסטודנט לעולם האמיתי, בו הוא צריך לשלב בין יופי, אומנות, יעילות ורצון הלקוח. כל אלו צריכים להשתלב במידה אופטימאלית בחלל אותו הוא מעצב. רק ככה הוא יצליח במשימה.

כמו בכל דבר בעולם שלנו - הניסיון עושה את ההבדל

לימודי עיצוב פנים באיטליה שמים דגש על ניסיון אמיתי ולא תיאורטי. במהלך קורס עיצוב פנים באיטליה הסטודנט מתנסה בעיצוב אמיתי של מסעדות במילאנו, חנויות מותגים, קונסוליות, בית מגורים בשילוב עם ספא, מרכזי תרבות, חדרי שינה רגילים ולתצוגה בחנויות, מועדונים ועוד מגוון רב מאוד של פרויקטים.

ניסיון שכזה עושה את ההבדל בעולם עיצוב הפנים. הרי כשתסיים את הלימודים אתה צריך שיהיה לך את האסמכתא הגבוהה ביותר. כאן בישראל, למרות הכל, לא תוכל להציג תיק עבודות מרשים כזה, גם אם תלמד בבתי ספר מובילים כמו שנקר או בצלאל.

מה כוללים לימודי עיצוב פנים?

קורס עיצוב פנים כולל המון מרכיבים שונים, שרק בשילוב הנכון יכולים לייצר את המוצר האידיאלי. במהלך לימודי עיצוב פנים לומדים לא רק על עיצוב המוצר עצמו, אלא גם על החומרים השונים ולמה הם משמשים, טכנולוגיות יצירת חומרים לעיצוב, לעבוד עם תוכנות העיצוב הגרפי המתקדמות בעולם, עבודה עם בעלי מקצוע, לוחות זמנים וחישובי עלויות.

מעצב פנים טוב חייב לשלוט ביד רמה בכל תחומי העיצוב. המקדות במה שמציע עיצוב פנים בלבד לא תספיק: עליו לשלוט גם בעיצוב אופנה ובעיצוב מוצר. הרי מעצב פנים אמור ליצור בסופו של התהליך את המוצר האידיאלי, להיות קשוב ללקוח וליצור את השילוב הקדוש בין אומנות, יעילות ונוחות, כך שיתאימו בצורה מושלמת לחלל אותו הוא מעצב.

לימודי עיצוב פנים - פתחו את הראש

לימודי עיצוב פנים הם נושא רחב מאוד. אל תתקבעו על נושא מסוים. פיתחו את הראש לכל פרויקט אפשרי וראו בפרויקטים השונים אתגרים אותם תוכלו לנצח. מעצב פנים צריך לדעת לעצב לא רק חדרי מגורים אלא גם חדרי ילדים, מסעדות, חנויות אופנה, משרדים מטבחים או בעצם כל דבר שרק יבקשו ממנו.

מכל המקומות בעולם - דווקא איטליה

איטליה ידועה בתור אחת מבירות העולם באופנה. לימודי עיצוב פנים באיטליה ימחישו לך בצורה הטובה ביותר את השילוב בין יופי אומנותי לבין יעילות ונוחות ולהציע את העתיד בעזרת ההווה הקיים. זוהי השראה שניתן למצוא רק בארץ עתירת מסורת עיצוב כמו איטליה, בה כל פרט קטן חושב ותוכנן לידי שלמות.

בתי ספר רבים לעיצוב פנים או מכונים של לימודי עיצוב אופנה באיטליה מציעים קורסי שפה מזורזים ואינטנסיביים בכדי לקלוט ביתר קלות את הסטודנטים המגיעים ללמוד אצלם מכל רחבי העולם. בנוסף, ישנם גם קורסי קיץ קצרים, בכדי לתת לסטודנטים טעימה מהעולם אליו הם רוצים להיכנס, כך שיהיו בטוחים שהם עושים את הצעד הנכון.

אתם מוכנים לאתגרים

קורס עיצוב פנים מפגיש אתכם עם אתגרים שלא חלמתם עליהם: לעצב חדר בצורה רומנטית או חדר ילדים שיראה כמו חלום ילדות - לקחת את המופשט ביותר ולהפוך אותו למוחשי בעזרת הריהוט והחומרים הנכונים. אם אתם מרגישים שאלו האתגרים שאתם מחפשים בחיים, כדאי לכם לבדוק לימודי עיצוב פנים באיטליה מקרוב יותר.

 

בית ספר מרנגוני - המוביל בעולם בלימודי אופנה עם סניפים במילאנו, פריס ולונדון




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב