דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ביטוח רכב - מידע בסיסי 

מאת    [ 28/02/2011 ]

מילים במאמר: 426   [ נצפה 3442 פעמים ]

ביטוח רכב – מידע בסיסי

אם אתם בעלי רכב מסוג כלשהו: מונית, רכב פרטי, משאית, או כל כלי רכב אחר, רכב חדש או רכב יד שניה, בוודאי הנכם מודעים לעובדה כי עליכם לדאוג לפוליסת או פוליסות ביטוח רכב. המושגים: ביטוח חובה לרכב, ביטוח מקיף וביטוח צד ג' הם בוודאי מושגים שנתקלתם בהם כבר בעבר.

במאמר זה, המובא לפניכם בחרנו לעשות סדר בדברים ולהציג את כל המידע הקשור לביטוחים אלה בשפה פשוטה וברורה, המתאימה לכל אחד ואחת. נפרט, מהם הצעדים שעליך הנהג לעשות, מיד עם רכישת הרכב.

הצעד הראשון: מתייחס לציות לחוק והוא רכישת ביטוח חובה לרכב – כשמו כן הוא, ביטוח שהוא חובה על פי חוק. זהו תנאי בסיסי לכל רכב, בטרם עלייתו לכביש.

ישנם מחירים שונים לביטוח זה, שכן חברות הביטוח הן הקובעות את עלות הפוליסה. מחיר זה מושפע, מגילו של הנהג, משנת היצור של הרכב, ומעברו של בעל הרכב.

מומלץ כי תפנו לחברת ביטוח מהימנה ובעלת ניסיון בתחום הביטוחים השונים לרכב, היא כמובן תמליץ לכם על הפוליסה המתאימה ביותר עבורכם.

סוכן הביטוח, בוודאי יציע לכם לעשות גם ביטוח רכב מקיף במידה ויש ברכבכם אביזרים יקרי ערך, כגון: טלויזיה, מקרר נייד, או כל מכשיר אחר. ביטוח זה יכסה נזקים שייגרמו לרכב כתוצאה מתאונה, פריצה, חבלה, או נזקי טבע כגון: שריפות, שטפונות, רעידות אדמה.

כמו כן הוא גם יסביר לכם שכדי שהפוליסה תהיה תקפה לשעת הצורך, עליכם לדאוג שרכבכם יהיה ממוגן על ידי מערכת אזעקה, או קוד הפעלה סודי, או אפילו על ידי שירותי שמירה. (זאת במקרים שאתם חולקים את ההוצאות הנ"ל עם אנשים נוספים)

ביטוח נוסף שמומלץ כי תשקלו לעשותו, הוא ביטוח רכב צד ג', אומנם אף ביטוח זה כמו הביטוח המקיף, הוא אופציונלי, יחד עם זאת אם אתם רוצים להסיר כל דאגה מעל ליבכם, בכל הנוגע לרכבכם ולתאונות שחלילה אתם או הנהגים האחרים המורשים לנהוג ברכבכם עלולים  להיות מעורבים בהם, אנו ממליצים כי תשקלו אף לעשות ביטוח צד ג'. ביטוח זה  מכסה נזקים שנגרמו לצד ג' על ידי הרכב שלכם. למשל, אם חלילה אתם מעורבים בתאונת דרכים ואתם האשמים בתאונה, חברת הביטוח תשלם את הפיצויים או לפחות חלק מהם למי שפגעתם בו. פיצוי זה לעיתים כולל בנוסף לפיצוי על פגיעה ברכב האחר, גם פיצוי על נזק ברכוש שגרמתם. כך למשל, אם כתוצאה מהתאונה פגעתם בשער כניסה לבית, בעלי הבית יקבלו פיצוי, או לפחות פיצוי חלקי על הנזק שנגרם לשער. 

לסכום: בטרם אתם רוכשים פוליסת ביטוח לרכב, התייעצו עם סוכן הביטוח שלכם, והחליטו יחד איזו חבילת ביטוח רכב מתאימה לכם ביותר, הן מבחינת איזור מגוריכם (אם זהו איזור המיועד לפורענויות) והן מבחינת מצבכם הכלכלי. 

הכשרה ביטוח מספקת קשת רחבה ומגוונת של פתרונות ביטוח בתחום האלמנטרי (ביטוחי רכב, ביטוחי דירה, ביטוחי עסק ועוד), חיים, חסכון (best invest) ובריאות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב