דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ביטוח רכב לנהג החדש 

מאת    [ 28/02/2011 ]

מילים במאמר: 434   [ נצפה 2956 פעמים ]

 

ביטוח רכב לנהג ה"חדש"

החוק במדינתנו מחייב כל כלי רכב בביטוח חובה. זהו תנאי בסיסי בטרם העלאת הרכב על הכביש. אין זה משנה כלל אם הרכב ישן או חדש. אם רכשת רכב יד שניה כדאי לבדוק עד מתי הביטוח שלו תקף.

תעריפי ביטוח רכב נעים בטווח מחירים די גדול, המושפע ממספר גורמים: סוג הרכב ושנת היצור שלו, הנהג או נהגים, גילם, הוותק וההיסטוריה שלהם בתור נהגים. משום שכך, מומלץ לחבור לחברת ביטוח מהימנה ובעלת ניסיון שתוכל להשיג לכם את הפוליסה המתאימה ביותר, במחיר שיתאים לכם ותוכלו לנהוג בראש שקט.

למעשה, בעבר, פוליסת ביטוח לרכבים ניתנה על ידי מספר חברות ביטוח מצומצם ומחיריהן היה זהה בכל החברות. לפני מספר שנים, החליטה הממשלה על רפורמה מקיפה בתחום ביטוחי החובה לרכב ובכך פתחה את הנושא לתחרות חופשית במשק. כיום, חברות הביטוח הן שקובעות את תעריפי ביטוחי הרכב השונים, כראות עיניהן. תחרות זו כמו תמיד מיטיבה עמנו הלקוחות.

ביטוח רכב  לנהג הצעיר או החדש

הבה נחזור אליך הנהג החדש: בשעה טובה קנית רכב וכעת עליך כמובן לדאוג לכך שתרכוש פוליסת ביטוח רכב. כשם שציינו כבר לעיל אתה מחויב על פי חוק לרכוש פוליסת ביטוח חובה לרכבך, בין אם הוא חדש או מיד שניה, שלישית רביעית וכו'.

ביטוח זה נותן לך, לנוסעים איתך ואף להולכי הרגל כיסוי למקרה שנפגעו חלילה מרכבך בשעת מעורבות בתאונת דרכים.                 בנוסף, ישנו גם ביטוח מקיף וביטוח צד ג' שנרחיב עליהם בהמשך. עליך לקחת בחשבון שאם אתה נהג "חדש" וגם צעיר בגיל, הרי שתעריפי הביטוח שעליך לשלם יהיו גבוהים יותר. הגדרת נהג צעיר על פי חוק, הנה: נהג שטרם מלאו לו 24 שנים, או מי שטרם מלאו שנתיים מיום הוצאת רישיון הנהיגה. כפי שציינו קודם, חברות הביטוח הן אלה הקובעות את תעריפי הביטוח. הן לוקחות בחשבון, כמובן, שלנהגים צעירים ולנהגים חדשים, יש סיכוי גדול יותר להיות מעורבים בתאונות דרכים שונות, מפאת חוסר ניסיונם בנהיגה בכביש. לכן ביטוחי רכב לנהגים צעירים או חדשים, גבוהים יותר על פי רוב.

סוגי ביטוח נוספים

ציינו קודם כי ישנם ביטוחים נוספים לרכב: ביטוח צד ג' ? ביטוח רכב זה, נועד לכסות נזקים שנגרמו לצד ג' על ידי הרכב שלכם. פיצוי זה לעיתים כולל בנוסף לפיצוי על פגיעה ברכב האחר, גם פיצוי על נזק ברכוש שגרמתם. למשל: אם פגעתם בשער כניסה לבית בעלי הבית יקבלו פיצוי על הנזק שנגרם לשער. 

ביטוח מקיף לרכב? נועד לכסות על הנזק שנגרם לרכוש שברכב, כגון טלוויזיות וכו', כמו כן הוא מכסה מקרים של פגיעה ברכב כתוצאה מאיתני הטבע כגון:שריפות, רעידות אדמה, סופות וכו' ונזק שנגרם כתוצאה מפריצה, אם רכבכם היה ממוגן בהתאם לדרישות הפוליסה.

לסיכום, במדינת ישראל יש חוק לביטוח רכב חובה ועל כל הנהגים לרכוש אותו. בסופו של דבר- החוק נועד להגן על הנהגים עצמם.

 

הכשרה ביטוח מספקת קשת רחבה ומגוונת של פתרונות ביטוח בתחום האלמנטרי (ביטוחי רכב, ביטוחי דירה, ביטוחי עסק ועוד), חיים, חסכון (best invest) ובריאות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב