דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לימודי עיצוב אופנה אצל מעצבים האופנה הגדולים באירופה 

מאת    [ 28/02/2011 ]

מילים במאמר: 475   [ נצפה 3742 פעמים ]

 

כאשר מדברים על לימודי עיצוב אופנה, אירופה היא היעד המבוקש ביותר. באירופה פועלים מעצבי העל ומרבית תעשיית העיצוב קורמת שם גידים ורוקמת חוטים. הארכיטקטורה האירופאית, המסורת העתיקה והראש הפתוח של הקהל הם אלו שהופכים את אירופה ליצרנית האופנה החשובה בעולם.

לימודי עיצוב אופנה באירופה

בשביל ללמוד אופנה צריך לחיות אופנה. אין ספק שבישראל יש את הדוגמנים והדוגמניות הכי יפות, אך תעשיית האופנה העולמית עדיין נמצאת בבירות האופנה של אירופה, הלא הן מילאנו, פריז ולונדון. שם גם נמצאים הקמפוסים שמייצרים בכל יום בוגרים חדשים שמחזיקים ב-80 אחוז מהמשרות בחברות האופנה המובילות בעולם.

לסטודנטים שלומדים בבירות האופנה של אירופה סיכוי גדול יותר בצורה משמעותית להתברג לתעשיית האופנה המובילה, משום שבתי ספר באירופה רוקמים קשרים עם מעצבים מובילים. כמובן שגם כל התרחשויות האופנה, פריצות הדרך, התצוגות וענייני המסחר מתרחשים בבירות האופנה ולכן שם קל יותר למצוא קשרים בתעשיית האופנה.

לימודי אופנה – מסלולים אפשריים

גם אם עיצוב אופנה הוא לא בדיוק העסק שלך ודווקא עיצוב פנים עושה לך את זה, לימודי עיצוב אופנה באירופה יכולים לספק לך מגוון רחב של מסלולים כגון:

 


    • לימודי עיצוב אופנה
    • מנהל עסקים באופנה
    • לימודי סטיילינג
    • לימוד עיצוב פנים
    • לימוד עיצוב גרפי
    • תדמיתנות ותפירה

 

קורס עיצוב אופנה בזמן שלך

ישנו מגוון רחב של קורסי עיצוב אופנה: ישנם מסלולים ראשיים כגון עיצוב אופנה, סטיילינג מנהל עסקים באופנה, עיצוב גרפי ותקשורת חזותית. מסלולים אלה אורכים כשלוש שנים. ישנם מסלולים חד שנתיים, כמו תדמיתנות ותפירה, אך גם קורס עיצוב אופנה יכול להימשך שנה אחת, תלוי בבחירה שלכם.

ישנם מסלולים קצרים יותר כגון קורסי קיץ שאורכם כשלושה שבועות ובהם נותנים לסטודנטים טעימה מעולם האופנה. ניתן למצוא את מרבית המסלולים הקיימים במתכונת של קורסי קיץ ואפילו למצוא קורסי שפה אינטנסיביים בכדי להקל על הלמידה באירופה. בכל מקרה, גולת הכותרת היא מסלולי המאסטר, אשר תוך שנה יהפכו אותך למומחה בנושא שאתה חושק בו, החל מעיצוב פנים ועד עיצוב טקסטיל.

העיזו, התבטאו - ותצליחו

לימודי עיצוב אופנה הם היכולת להעיז, לראות מראות חדשים שאף אחד לא ראה לפניך, לא ליפול למוסכמות ולדמיין את ההצלחה. באירופה מטפחים את צורת המחשבה הזו וכך מוציאים מהסטודנטים את המיטב: לא לחקות אחרים אלא להיות מקורי.

מה חשוב לדעת על בית הספר שבו את לומד?

בית ספר מוביל לאופנה הוא כזה שמציג עבר מפואר וקבלות: כזה שאפשר למצוא את האליטה של שמות המעצבים בין בוגריו ומחזיק בציוד הכי מתקדם והקשרים הטובים ביותר עם תעשיות האופנה המובילות. לימודי עיצוב אופנה טובים הם לימודים שמתקיימים בכיתות קטנות של עד 20 תלמידים בשביל להגיע לכל תלמיד ותלמיד באופן אישי. 

לימודי עיצוב אופנה - דגש על הפרקטיקה

בעולם של עיצוב אופנה, הדבר חשוב הוא פרקטיקה, כזו שקשה למצוא בישראל, אפילו בבית ספר כמו שנקר. בבתי הספר באירופה, המרצים הם המעצבים הגדולים בעולם, ולכן הם נותנים גם מפרקטית הניסיון האישי שלהם. סטודנטים במסלולי עיצוב פנים ועיצוב גרפי באירופה משתתפים בפרויקטים תוך כדי הלימודים ומתחרים בתחרויות. והסטודנטים של לימודי עיצוב אופנה? להם הדרך סלולה, אל מקום עבודה בבתי האופנה המובילים.

 

בית ספר מרנגוני - המוביל בעולם בלימודי עיצוב אופנה עם סניפים במילאנו, פריס ולונדון




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב