דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קורס עיצוב אתרים 

מאת    [ 28/02/2011 ]

מילים במאמר: 472   [ נצפה 2783 פעמים ]

השימוש התכוף והתלות שלנו ברשת האינטרנט בכל תחום בחיינו יצרו תשתית לתעשייה אדירה של העברת מידע - אתרי האינטרנט. חשיבות התכנון והעיצוב במהלך בניית האתרים היא עצומה, ואת הדרכים לבצע אותה כראוי ניתן ללמוד בעזרת קורס עיצוב אתרים.

למה בכלל צריך את זה? 

האתרים המספקים מידע ושירותים קיימים במאות ובכל יום נפתחים עוד מאות אתרים חדשים. מנהל אתר המעוניין להחזיק את הגולשים אצלו באתר חייב להבין את התחרות הגדולה ואת המקום החשוב שיש לעיצוב בניצחון בתחרות הזאת. 

קורס עיצוב אתרים הוא המקום בו תלמדו גם אתם את חשיבות העיצוב – תגלו איך להפוך את עיצוב האתר לגורם המשיכה הראשוני שיביא לעוד ועוד חשיפה, ואיך להביא לנוחות שימוש שתשאיר את הגולשים ותגרום להם לחזור שוב ושוב.

מהו קורס עיצוב אתרים ומה לומדים במהלך הקורס?

קורס עיצוב אתרים נותן לכם את הכלים לפיתוח ראייה חזותית ומרחבית. אתם תלמדו איך מקימים אתר ומעצבים אותו בשילוב אנימציה גרפית בטכנולוגיות מתקדמות, איך להתאים את הקונספט העיצובי לקהל יעד מסוים, ואיך העיצוב יכול לתרום לקידום האתר בתוצאות השאילתות של מנועי החיפוש.

תכנית הלימודים כוללת נושאים טכניים שנלמדים בשלל קורסי מחשבים בסיסיים כמו מבוא למחשב ולאינטרנט ותוכנות מחשב חיוניות שנלמדות כמעט בכל קורס עיצוב גרפי כמו פוטושופ, אילוסטרטור ופלש. תלמדו כמובן טכניקות עיצוב, מבנה, צורה, צבע וקומפוזיציה, ושיטות איור, ובנוסף, כאמור, תקבלו כלים לבניית וקידום אתרים.

מיהו קהל היעד ללימודי עיצוב אתרים?

כל מי שהוא יצירתי ובעל זיקה לעולם האומנות ושעולם האינטרנט קרוב ללבו ומעניין אותו, יוכל למצוא קורס עיצוב אתרים כשילוב המושלם בין שני תחומי העניין. הלימודים יכולים להיות פתח לקריירה משגשגת בתחום, שלא מפסיק להתחדש ולהציג ביקוש מרשים.

בלימודי עיצוב אתרים הבסיס הוא להכשיר ולהקנות את הידע, את הכלים ואת הטכנולוגיות לעיצוב אתרי אינטרנט. את מרבית החומר הנלמד תרכשו בצורה תיאורטית, אך כמובן שתעברו גם הכשרה מעשית. את החותם הייחודי שלכם תצטרכו כבר לגלות בעצמכם.

כמה זמן נמשך קורס עיצוב אתרים?

קורס עיצוב אתרים יכול להימשך שלושה חודשים כשמדובר בקורס בסיסי בלבד. אם אתם מעוניינים בקורס מקיף ומורכב הרבה יותר ובו תלמדו תוכנות, בניית קונספט ואפיון אתרים, תצטרכו להשקיע כ-300 שעות לימוד, לרוב בלימודי ערב, פעמיים בשבוע על פני חצי שנה.

הלימודים במסלול העיצוב הגרפי מכשירים את התלמידים לתת מענה עיצובי בהתאם לדרישות שיווקיות של בעלי האתר המעוניינים להגדיל את החשיפה שלהם לקהל הרחב. לשם כך נשארת תכנית הלימודים גמישה ועם יד על הדופק ומתאימה עצמה לדרישות הענף.

במה אפשר לעסוק בסיום הקורס?

בפני בוגרי קורס עיצוב אתרים קיימות מספר אפשרויות למימוש לימודיהם ולהשתלבות בשוק העבודה. הבוגרים יגלו כי התחום מאוד גמיש ומאפשר עבודה הן כשכירים והן כעצמאיים. רבים מעדיפים להתחיל כשכירים ולייצר תיק עבודות מרשים ואז, כשרכשו לעצמם מוניטין, לפרוש כנפיים לדרך משלהם.

איפה ואיך לומדים עיצוב אתרים

קורסים לעיצוב אתרים ניתן למצוא במכללות הטכנולוגיות השונות ברחבי הארץ. דרישות הכניסה הן אנגלית ברמה בסיסית ומעלה, והיכרות בסיסית עם סביבת המחשב. כשתגיעו לקו הסיום ותוכלו להיקרא בוגרים של קורס עיצוב אתרים, תקבלו תעודת הסמכה ותהיו מוכנים להיקלט בשוק העבודה כמעצבי אתרים לכל דבר.

מכללת רמת גן מזמינה אתכם ללימודי תואר ראשון של האוניברסיטה הפתוחה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב