דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קורס אופיס 

מאת    [ 28/02/2011 ]

מילים במאמר: 491   [ נצפה 3415 פעמים ]

חבילת ה-office של חברת מיקרוסופט היא אוסף היישומים המשרדיים המוביל והנפוץ בעולם. קורס אופיס הוא אחד מקורסי המחשבים החשובים והבסיסיים ביותר שכל אדם בימינו צריך להכיר, בשביל להתמצא במרחב העבודה הבסיסי.

הנושאים הנלמדים במהלך קורס אופיס

קורס אופיס מורכב בעצם ממספר קורסים קטנים ונחוצים כמו קורס אקסל או קורסי וורד. הנושאים הנלמדים הם החשובים ביותר לסביבת העבודה כיום. וביניהם: 


    • Word 2007  - מעבד התמלילים של אופיס. הקורס כולל הכרת התוכנה, יצירת מסמכים ושמירתם, יחד עם עריכה ועיצוב של מסמכים, עבודה עם טבלאות, כלי גרפיקה ויצירת מסמכים מקצועיים
    • Excel 2007  - תוכנת הגיליון האלקטרוני של אופיס. בקורס נלמדת יצירת טבלאות פשוטות, עריכה ועיצוב של טבלאות, כלי חישוב באקסל ויצירת תרשימים. בנוסף, נלמדות פונקציות, נוסחאות ועבודה עם מסדי נתונים הכוללים מיון וסינון נתונים
    • PowerPoint 2007 – תוכנה ליצירת מצגות. הקורס מלמד על עקרונות העבודה עם מצגות, יצירת מצגות בסיסיות, הוספת תכנים למצגות קיימות כמו טקסט, תמונות, טבלאות, סרטים ומוסיקה. עיצוב המצגת, הנפשת מצגות, הוספת קישורים ולחצני פעולה וכמובן הצגת מצגת מוכנה
    • Outlook 2007 – תוכנה לתפעול דואר אלקטרוני וניהול יומן פגישות. הקורס מפרט על העבודה עם הדואר האלקטרוני, שליחה, קריאה וכתיבה של מכתבים, עבודה נכונה עם יומן הפגישות, ניהול אנשיי קשר ומשימות.
    • אקספלורר 8 – דפדפן האינטרנט של מייקרוסופט. קורס אופיס יקנה לנו הכרות עם הדפדפן, מושגי יסוד, גלישה באינטרנט והכרות עם אתרים פופולאריים, הורדת קבצים למחשב וחיפוש מידע באינטרנט

קורס אופיס הוא קורס חובה

כאמור, בשביל להשתלב היום בקלות במעגל העבודה, חובה לדעת לעבוד עם תוכנות האופיס השונות. כיום כל הדו"חות ופעולות ניהול הנתונים נעשות דרך המחשב. כיום, גם יצירת קשר עם אנשים, ספקים או סתם העברת הודעות נעשים רק דרך האי מייל. הל באמצעות תוכנות אופיס השונות, שנמצאות בכל מקום ומסייעות בכל צעד.

קורס אופיס מתאים לכולם

לא משנה אם אין לך שום ידע מוקדם במחשבים ומעולם לא עברת סוגים שונים של קורסי מחשבים. קורס אופיס יקנה לך את השליטה בתוכנות הפופולאריות, החל מהצעד הראשון והבסיסי ביותר ועד לשליטה בתוכנה. כמו כן, אורכו של הקורס הוא כחודשיים בלבד (15 מפגשים), בהם תתמקצע על התוכנה בצורה טובה ומספקת.

למה דווקא קורס אופיס?

לתוכנת אופיס של מייקרוסופט פשוט אין מתחרים היום בשוק, וגם אם יש – המתחרים הללו מתאימים את עצמם בכדי להתחקות לאופיס. זו התוכנה הפופולארית ביותר בעולם והיא משמשת מקום עובדה נוח ופשוט ליישומים משרדיים ותעשייתיים, כמו גם לעניינים ביתיים.

יש קורסים שונים לגרסאות שונות?

ממש לא. חברת מייקרוסופט אומנם משיקה מידי כמה שנים תוכנת אופיס חדשה, בכדי לחדש ולשפר את מה שהיא מציעה, אך אין צורך בקורס חדש בכל פעם שהגרסה מתעדכנת. הגרסה הפופולארית כיום היא אופיס 2007 וברגע שתשלוט בה, יהיה לך קל מאוד לעבור לגרסה החדשה. רוב ההבדלים נמצאים בחזות ונוחות השימוש בתוכנה ולא יותר.

בקורס אופיס לומדים לעניין

מה שמיוחד בקורס האופיס הוא שלא לומדים בו דברים מיותרים. הרי על כל תוכנה באופיס אפשר לבנות קורס מחשבים משלה, כי כל תוכנה מורכבת מאין סוף פונקציות והיא עולם ומלואו. בקורס האופיס לומדים רק את הכלים הנחוצים והפופולאריים שצריך - קורס אופיס מבוסס על המציאות ועל הצורך העולה בשימוש בכלים שבו.

מכללת רמת גן מזמינה אתכם ללימודי תואר ראשון של האוניברסיטה הפתוחה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב