דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


רוצים מקום לחתונה? 

מאת    [ 27/02/2011 ]

מילים במאמר: 543   [ נצפה 1937 פעמים ]

 

עומדים להתחתן? מתי כדאי לעשות זאת? עכשיו הגיע הזמן להבין טוב יותר את הסודות הראויים לציון על אירועים ושמחות... אתם מוזמנים להתרשם מהתחום הגדול של השמחות: אולמות שמחה, מפיקי חתונות ותקליטנים!

נו, מצאתם כבר מקום לחגוג בו?

החלק החשוב ביותר שצריך לחשוב עליו, הוא לא אחר מאשר גן הארועים בו תתקיים החגיגה. ייתכן וזה יהיה אולם ארועים, ואפשרי שזה יהיה מקום בחיק הטבע. רק בתום קביעת מקום הארוע, אפשר להחליט סופית על מועד החתונה, סגנון האירוע ולבחור את כל הפרטים הפעוטים שיהפכו את ערב החתונה לבלתי נשכח. אתם מוכנים לתכנן את היום הגדול?

לפי מה בוחרים אולם חתונות? רוצים מקום לחתונה?

הרבה זוגות מתלבטים שבועות רבים טרם מצליחים להכריע, ויש לכך סיבה. גני אירועים הינם שונים במדדים רבים; תכולת המוזמנים המקסימאלית, רמת העיצוב, צורת ההגשה וכמובן המיקום הגיאוגרפי בישראל. יש לקבוע מראש מה באמת תמיד שאפתם לתכנן, זה יסייע רבות לכם כשתחפשו את אולם האירועים המושלם…

כשאתם מגיעים לאולמות חתונה בשביל לבחון מקרוב, יש לשים לב לפרטים מסויימים: האולם נראה לכם הגייני? הגודל בכלל מתאים למספר המוזמנים? כמה בדיוק מגישים נמצאים במקום? איש לא צריך עכברים שמסתובבים בין האורחים או מקום עם רמת שירותיות נמוכה... כדי למנוע תקלות בזמן החתונה, ודאו שאתם לא שוכחים את השאלות החשובות!

לא תרצו אירוע מושלם?

חתונה תחגגו רק פעם בחיים (או כך לפחות אנו מקווים...), מסיבה זו פה זה לא טעויות נסלחות. רוצים לדעת איך עושים את החתונה? הטיפ הטוב ביותר הוא: לא להתפשר על אף פרט! בעצם, אם תמיד דמיינתם מקום מנקר עיניים, אז אתם צריכים ללכת על זה…

ומה הלאה?

אם כבר השגתם אולם חתונה - ניתן להתייחס אל הפרטים הקטנים. למשל, סוג של ארגון טקס החתונה... אם יצא שעוד לא שמעתם שדבר כזה קיים, אז זה בעצם אומנות לכל דבר. עם עזרה של מקצוענים המבינים עניין בענייני עיצוב ואסתטיקה, אפשר ממש בקלות לגרום לכך שהארוע הזה יהיה בולט ובלתי נשכח. בעזרת שימוש בחופות מעוצבות, לדוגמא, באפשרותכם להיטיב עם את המקום. האורחים שיגיעו לחתונה ירגישו ממש מהרגע הראשון שיש כאן איזשהו אירוע מדהים ויהנו באופן שבטוח לא יצא להם מעולם... זה יכול להיות הארוע שלכם!

רק אחרי שסימתם לעצב, באפשרותכם לטפל בדברים חשובים…

כמעט לכל אדם יצא פעם לבוא לחתונה ישראלית. הארועים האלה לרוב נראים דומים - "בשר", יין זול ופטנטים חרושים. אם אתם רוצים לערוך חגיגה באמת שונה, צריך בטיפת השקעה וחדשנות. ככה יזכירו את האירוע שארגנתם לאורך זמן... מתים להשיג חתונה ביער?

אוכל זה החלק החשוב ביותר!

בשביל אנשים רבים הפרט הכי חשוב זה האוכל שתגישו. ההחלטה על חברת הקייטרינג תשפיע משמעותית על החוויה מהארוע שלכם, לכן לא כדאי להקל ראש בהחלטה הזו. רצוי להשתדל לבחור אוכל באמת איכותי ומנות בגודל סביר. אף אחד לא אוהב לצרוך מזון תפל או, למשל, כזה שמוגש בצלוחיות קטנטנות. משתלם מאוד לבזבז מעט כסף כדי שהאוכל שהאורחים יאכלו יהיה באמת טעים וכמובן ממלא!

מחפשים עוד מידע על צל הדומים? דיגיי כבר השגתם?

רק אחרי שפיטמתם את המוזמנים, כדאי להעסיק אותם, ויש המון שיטות לעשות זאת. לפני הכל, אי אפשר לדבר על מסיבה אמיתית ואפילו לא לדבר על מוזיקה. לא רוצים להזמין איזשהו דיג'י? באמצעותו ניתן להרקיד את האורחים שלכם לאורך האירוע... כל מה שאתם צריכים הוא להיסגר על סגנון מוסיקה מועדף, ואת הדברים האחרים יבצעו בשבילכם.

עם כל המידע שכאן, ארגון ותכנון חתונה גדולה יהיה ממש פשוט... 

לעצות, טיפים ועוד אינפורמציה - תלחצו על לינק האתר http://www.neotk.co.il/. זה הזמן להתחיל להתחתן!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב