דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קורס פסיכומטרי - לעבור את סף הקבלה 

מאת    [ 27/02/2011 ]

מילים במאמר: 479   [ נצפה 3315 פעמים ]

לציון הפסיכומטרי ישנה חשיבות מכרעת בסיכויי הקבלה לתואר באוניברסיטה והשפעה חשובה על הקריירה העתידית. כדי לבחור קורס פסיכומטרי מתאים, יש לערוך מחקר מקדים ובסיומו לבחור בחברה שתעניק את הכלים הטובים ביותר להצלחה במבחן. על מה חשוב לשים דגש בבחירה?

קורס פסיכומטרי בעל מוניטין

ענף הפסיכומטרי רווי במתחרים ובחברות המבטיחות לסטודנטים ציונים גבוהים. חברות רבות משתמשות בטקטיקות שיווק המבטלות את איכותם של המתחרים, אך לעתים מדובר בפרובוקציה פרסומית ותו לא, ולכן את החברה המתאימה יש לבחור על סמך נתונים ועובדות, ולא לפי פרסומים.

קורס פסיכומטרי איכותי יהיה קורס שאחוז גדול מבוגריו קיבלו ציונים גבוהים בבחינה. כבר במעמד חיפוש החברות, מומלץ לברר מול כל אחת מהן את אחוזי ההצלחה של הבוגרים. פרמטר זה עשוי להוות אינדיקציה ברורה באשר לאיכות הקורס ולכלים המוענקים במהלכו. קורס הכנה לפסיכומטרי בעל מוניטין גבוה יהיה בדרך כלל של אחת החברות הגדולות, אך אין זה אומר שצריך לפסול על הסף גם חברות קטנות יותר.

בדיקת רקע

בטרם הבחירה בחברה המתאימה, מומלץ להעביר בדיקת רקע ולבדוק מהם נתוניה. חברה איכותית המכינה תלמידים למבחן הפסיכומטרי תהיה חברה המעסיקה מדריכים מקצועיים בעלי הכשרה מתאימה. חשוב לוודא שהמקום שבחרתם הוא מקום מנוסה ולגיטימי. לשם כך תוכלו להיעזר באינטרנט כדי ללקט המלצות או אזהרות מפני חברות מסוימות.

קורס פסיכומטרי מותאם ללוח הזמנים

קורס פסיכומטרי צריך להשתלב בצורה נוחה בלוח הזמנים שלכם. אם אתם עדיין בצבא, קורס פסיכומטרי לחיילים יתאים למסגרת בה אתם נמצאים ולדרישותיה ובאותה מידה יתאים לתלמידי התיכון קורס פסיכומטרי לתיכוניסטים. אם אתם אחרי צבא, תוכלו לבחור קורסים אינטנסיביים יותר או פחות, ולבחור בשיעורי בוקר או ערב, על פי לוח הזמנים הפרטי שלכם.

קורס פסיכומטרי מעניק כלים להצלחה

חשוב לוודא שהקורס שבחרתם מספק מבחני סימולציה אשר מדמים את אופיו של מבחן פסיכומטרי. בנוסף, מומלץ לבחור בקורס שמציע תוכנית לימודים עשירה וממוקדת, שתעניק לכם סיכויים רבים ככל הניתן לצלוח את הבחינה. קורסי פסיכומטרי מקצועיים יספקו לכם את כל החומר הלימודי הדרוש לכם, ויעניקו לכם כלים מקוריים וטקטיקות מתוחכמות שנועדו להביא אתכם לתשובה הנכונה בזמן הקצר ביותר.

מידת המוכנות שלכם היא המפתח להצלחה

בסופו של דבר, גם אם יוענקו לכם מיטב הכלים להצליח, מידת ההצלחה בבחינה תלויה בעיקר במוטיבציה שלכם , במשמעת העצמית שלכם וביכולתכם להתמיד ולהשקיע. במידה והחלטתם לקחת קורס פסיכומטרי, חשוב שתקדישו לו את הזמן הראוי, תכינו את כל שיעורי הבית ותתכוננו בכובד ראש לבחינה, אחרת אתם מועדים לכישלון.

עלויות ומחירים

המחירים של קורסי פסיכומטרי נעים בדרך כלל סביב אותו התחום. קורסים שכוללים תוספות מיוחדות יעלו יותר, בהתאם. אם הקורס מציע למשל גם ליווי אישי של המדריך עם כל תלמיד, הדבר ישפיע על העלות. מיותר לציין כי לכך עשויה להיות השפעה רבה גם על הציון.

אין צורך לשלם את המחיר הגבוה ביותר בשוק, זו כמובן אינה ערובה לאיכות, אבל חשוב לזכור שזהו העתיד שלכם, וההשקעה החד פעמית הזאת עוד תשתלם בהמשך הדרך. דרך אחרת להקל על ההוצאה היא להשתמש בכספי פיקדון השחרור שלכם, אם אתם כבר אחרי צבא. בסך הכל תסתכם ההוצאה על קורס פסיכומטרי בדרך כלל בכמה אלפים בודדים.

המאמר נכתב באדיבות אחד על אחד פסיכומטרי - בית ספר לפסיכומטרי בשיטה חדשה וייחודית




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב