דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הסרת שיער בשרון רק במכון מקצועי 

מאת    [ 27/02/2011 ]

מילים במאמר: 594   [ נצפה 2193 פעמים ]

מכוני הסרת שיער הגדולים מוצפים בעבודה והם אף קורסים תחת הנטל, מעומס לקוחות המנסים להפטר מעודף השיער שעל גופם. הביקוש בתחום אינו פוסק, אלא להיפך, הולך ומתעצם עם השנים.

ניתן היום להגשים את החלום, לו ייחלנו להסיר את שיער גופינו המיותר על ידי מכשיר הפועל על ידי קרן אינפרא אדום בלבד.

הטכנולוגיה באינפרא אדום יצאה אל הפועל בסוף שנות התשעים של המאה העשרים ומיושמת כיום בלייזר וגם ב IPL.

צריך לומר כמה פעמים, עד שהמשפט יהדהד בראשינו ויחלחל לתודעה, שאומנם ניתן לבצע הסרת שיער לצמיתות. אולם הסרת שיער לחלוטין לא ניתן לבצע במכונים הגדולים שמבצעים הסרת שיער בלייזר וזאת, בין היתר, בגלל שהאינטרס שלהם מונע זאת מהם. הרצון של מכונים אלה הוא לתת מינימום טיפולים במקסימום כסף שקיבלו מראש בגיהוץ כרטיסי האשראי, שאינם ניתנים לביטול, אלא בהסכמת העסק, ולכן לצורך העניין דאגו המכונים, כאג'נדה אחת, לפרסם ולשכנע את קהל הלקוחות הפוטנציאלים, שאפשר להסיר שיער רק עד לכדי 80% מכלל השערות שעל גופינו. הם גם הבטיחו שתקבלו הסרת שיער עם אחריות לכל החיים וחזרו בהם לאחר שהבינו שהדבר אינו בהישג ידם, עקב מספר הטיפולים הגדול מ 10 טיפולים, כפי שסברו מלכתחילה. סיבה נוספת ועיקרית שגרמה להם לצאת בהכרזה כזו, היא לאי יכולתה של קרן הלייזר לבצע הסרת שיער לצמיתות ראו בהמשך בהערה מס' 1. המצב האמיתי רחוק מכך והאפשרות לקבלת הסרת שיער מוחלטת קיימת במכונים קטנים אמנם, אך מקצועיים בתחום ושאינם מפרסמים עצמם במדיה, כמו לדוגמא מכון הסרת שיער בשרון שמיקומו נמצא ברעננה, הנותן לכם מענה מקצועי לצורך השגת עור חלק וזאת מבלי להגיע למכונים התעשייתיים האלו, שלרמת השירות שהם נותנים, הורגל כבר הממוצע הישראלי המצוי.

 

מכשיר ברמה גבוהה יותר, מהמכשירים הקיימים במכונים הגדולים, נמצא בשימוש במכון וכבר הוכיח עצמו כיעיל יותר ממכשירי הלייזר המגבילים את הטיפולים לאנשים בעלי שיער כהה בלבד ולבעלי עור בהיר. הערה מס' 1: מה שמגביל את הסרת שיער לכדי 80% בלבד היא הסרת שיער בלייזר שאינה יכולה להיכלל כ הסרת שיער לצמיתות, מכיוון שהיא פועלת רק על שיער כהה ומה שקורה בפועל במהלך הטיפולים באינפרא אדום הקיימת גם בלייזר וגם ב IPL, הוא שהשערות באזור המטופל מתבהרות ככל שמתקדמים במספר הטיפולים ועל אותן השערות, הלייזר אינה משפיעה ואף עלול להזיק ולגרום לכוויות. אלו הן הכוויות המוזכרות בתביעות הרבות, שהפכו לנפוצות מאוד.

 

מכון מקצועי בתחום ומיוחד מאוד הוא מכון שההתייחסות שלו ללקוחות יש ערך מוסף ממה שאנו רגילים. כשלוקחים בחשבון את המחזיקים בבעלות של העסקים ואת גודלם, אפשר לדעת מראש כבר למה לצפות. כלומר, אם העסק הוא פרטי וקטן ומועסק בו אחד לפחות מבעליו, סביר להניח שתקבלו שירות ברמה יותר טובה, שיש בה חשיבות גבוהה יותר של כל לקוח כפרט, מאשר בעסק או בחנות שהם אחד מיני רבים ברשת מסועפת.

הסיבה המרכזית לרמת שירות נמוכה נובעת מכך שהבעלים עצמם ברשתות הגדולות, אינם נוכחים במקום והם מאצילים סמכויות על מנהלים שיעשו את התפקיד במקומם. לעומת זאת בעסק קטן, תמצאו שישנה שליטה ובקרה בכל התחומים, בפרט בתחום המחיר שהוא יהיה הנמוך ביותר שאליו העסק יכול לרדת ועוד יכול להתקיים וזאת למרות שקשה עד מאוד להתחרות בגדולים.

ברשת לא ניתן לקבל "יחס אישי", גם אם הוא מהבהב לכם בפרסומת שלהם וזאת בגלל שכשאתם מגיעים לטיפול, פקידת הקבלה אינה מזהה אתכם ואתם צריכים להזדהות.

כשתגיעו למכון הסרת שיער ב IPL לתור בשעה היעודה שקבעתם, הדלת תיפתח לכם ותזוהו על פי מראכם ולא על פי שם לקוח הקיים במערכת וגם לא תצטרכו לשבת עם אנשים זרים לכם ולהמתין לתור. ומה שלא פחות חשוב, אתם לא תטופלו בכל פעם שתגיעו, על ידי מטפלת אחרת והאווירה תהיה כאילו באתם לביקור משפחתי.

 

 

" דניש קוסמטיקס -  להיות חלקים במיוחד "

 

 

 

במכון דניש קוסמטיקס שבשרון, מקבלים מענה לכל בעיות הסרת שיער לצמיתות - מוביל בתחום הסרת שיער - להיות חלקים במיוחד - במחירים נמוכים - דיסקרטיות מלאה - ממוקם עם נגישות נוחה. 09-77-451-99




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב