דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בדרך אל תואר MCITP 

מאת    [ 27/02/2011 ]

מילים במאמר: 448   [ נצפה 3193 פעמים ]

הסמכתMicrosoft Certified IT Professional  (או בלשון העם - MCITP) הינה, לדעת רבים- כרטיס כניסה לעולם המומחים בתחומי ה-IT. הסמכה זו מאשרת כי האדם אשר סיים את הכשרתו והוסמך מוכשר ומצויד בכלים אשר מאפשרים לו לעסוק בעבודות הנדרשות בתחום, עבודות כגון: מנהל רשתות בארגון גדול, ניהול בסיסי נתונים ועובד בתחום אבטחת המידע. הסמכות MCITP, בבסיסם מבוססות על יכולות טכניות הנלמדות דרך מעבר הסמכות Microsof Certificate Technology Specialist (MCTS) - כלומר, עליכם לסיים בהצלחה מספר קורסים שכל אחד כשלעצמו מסמיך אתכם כ-MCTS בתחום ספציפי וכך עם סיום חמישה אתם למעשה מקבלים את ה-MCITP.

 

מוסמכי MCITP הינם אנשים המוכשרים לתכנון, בנייה, אופטימיזציה והתאמה של טכנולוגיות הנחוצות להטמעה מוצלחת של פרויקט IT. היותכם MCITP אומרת שסיימתם מסלול הכשרה ואתם יכולים להשתמש ולהטמיע את היכולות והטכנולוגיות של מייקרוספט אשר למדתם. בימינו, מייקרוספט אחראית לחלק ניכר מהעשייה בתחומי ה-IT ועל כן תמיד נדרשים מומחים בתחום הטכנולוגיות אותה היא מציעה מעת לעת. לא מדובר רק בתכנון ותחזוקה אלה גם יכולות ניתור וטיפול בבעיות בשוטף. בעזרת ההסמכה תוכלו להתקדם במעלה מסלולי קריירה שונים. לרבים מדובר רק בנקודת התחלה כאשר אלו ממשיכים את דרכם ללימודים והכשרות מתקדמות יותר ולימודי טכנולוגיות אחרות - הבוגרים ניגשים בהמשך ללימודים נוספים בקורסים במסגרות שונות המשלימות את תחום הידיעה הנדרש מהם כגון קורס סיסקו, צ'ק פוינט, אורקל - כל אחד לפי תחום העיסוק הספציפי ומסלול הקריירה אותו בחר. אין ספק ש-MCITP לרבים הוא רק נקודת ההתחלה.

 

בוגרי קורס MCITP מקבלים גישה ייחודית למאגרי מידע של מייקרוסופט בתחומם. גישה זו מאפשרת איתור מידע חשוב ומדריכים אונליין לכל מטרה ומטלה. בנוסף הגישה מספקת הטבות למומחי MCITP כגון, שימוש בתוויות וכפתורי אתר המזהים אתכם כמומחים כמו גם מנוי לירחון אונליין בתחומי MCITP בעלות מוזלת.

 

את ההכנה למבחני ההסמכה ל-MCITP תוכלו לעשות בכל מקום ואף לבדכם אולם את המבחנים ניתן לעשות רק במקום מוסמך מטעם מייקרוספט. מקום עצמאי ובלתי תלוי במוסד בו למדתם. במבחנים הנעשים על גבי מחשב תוכלו להתמודד עם מצבי הדמיה  וסיטואציות העומדות בפני MCITP. מבחנים אלו יבחנו האם אתם אכן יכולים להתמחות כ-MCTS בתחום האמור והאם אתם מוכנים לכך.

 

לאחר שצברתם את הידע, ניגשתם לבחינות והוסמכתם בהצלחה חשוב להמשיך ללמוד ולעקוב אחר החדשות בענף ובייחוד חדשות ההסמכה מבית מייקרוספט. אחת לכמה שנים מייקרוספט בוחרת לצאת עם טכנולוגיה חדשה (ברוב המקרים מדובר על מערכת הפעלה חדשה בצד הלקוח או השרת). כאשר היא עושה כן, היא דורשת ממוסמכי MCTS ו-MCITP לשדרג את הסמכתם שאחרת לאחר זמן וכאשר הטכנולוגיה אליה הוסמכו יוצאת כמעט מכלל שימוש תשלל ההסמכה הקיימת.

 

לסיכום, הסמכת MCITP הינה הסמכה מעניינית ומאתגרת לכל הדעות, הן בשל העובדה כי התחום דינאמי, משתנה ומחייב את המוסמך להשתלם בטכנולוגיות חדשות והן בשל מסלולי הקריירה המעניינים והמגוונים. אנו מאחלים ללומדי מסלולי MCITP הצלחה בלימודיהם ומקווים שימצאו את הסיפוק שהם מבקשים בעבודתם.

מכללת IITC מציעה לימודי MCITP במסלול מיוחד ומתחייבת להצלחה. לפרטים, צרו קשר עם המכללה עוד היום!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב