דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


האם צריך להיות כל הזמן בדיאטות כדי שגברים יאהבו אותי? 

מאת    [ 26/02/2011 ]

מילים במאמר: 412   [ נצפה 2082 פעמים ]

 

הכוח העיקרי שהניע אותי מלא לוותר לעצמי ולהמשיך ולנסות לרדת במשקל, היה, למצוא חן בעיני המין הגברי, והמחשבה הזו העסיקה אותי רבות.  האם אהיה מחוזרת? האם אראה טוב כרזה? יהיה לי בן זוג? המחשבות מילאו אותי תרתי משמע, נתנו לי כוח והעלו בי חיוך, וכמה רציתי כבר להיות במקום הזה, של סוף לדיאטות והללויה חיים חדשים.

כאדם שמן בעברו, לא היתה לי הצלחה גדולה עם גברים, התביישתי מהם, הייתי נבוכה בחברתם, לא חשבתי שמגיע לי שיהיה לי מישהו, לא חשבתי שמישהו יוכל לאהוב אותי אי פעם, לא חשבתי לחיוב כל עוד ניבטה אליי מן המראה דמות ענקית שלא אוהבת את עצמה.

כתוצאה מכך, עד גיל 24 לערך לא חוויתי זוגיות, וזאת לאחר שהורדתי במשקל 15 ק"ג ואז צץ לו החבר הראשון. מעניין, כשהייתי שמנה אף אחד לא ראה אותי, אופס, ירדו כמה ק"ג והנה באתי לעולם, הפלא ופלא, כוחן של דיאטות. אך, לצערי, המשקל לא הסכים לוותר על אותם 15 ק"ג וצירף אליו עוד כמה כדי שתהיה מסיבה, ואני חזרתי להשמין. לחברי, דאז, זה ממש לא הפריע, אבל, אני לא יכולתי לסבול את עצמי.

לאחר 3 שנים יחד, נפרדו דרכנו, הוא חזר לעולמו ואני נשארתי עם כל האוכל בעולמי, ולבד לבד בפיסגת הקצפת ללא הדובדבן. המשכתי לתפוח ונשארתי לבד.

כל כך קינאתי באותן בחורות מלאות שאוחזות בידו של גברבר חתיך, איך הייתי רוצה להיות שם במקומה. איך היא שמה קצוץ על העולם ועוד יש לה אהבה? - התיסרתי. למה אני לא יכולה להיות כזו? למה אני צריכה לתת דין וחשבון לכולם כל הזמן?

פיתחתי לעצמי דפוס התנהגות לא ראוי, וחיפשתי אהבה במקומות שהיו בלתי ניתנים להשגה, בבית ספר תמיד בחרתי להידלק על מנהל בי"ס, המורה לספורט, מאמן הכדורסל, וכולם מבוגרים ותפוסים, מן הסתם לא יצא מזה כלום, רק התחושה שיש לך על מי לחשוב, היתה נעימה יותר.

בעוונותי גם נכנסתי למערכת יחסים עם גבר לא פנוי, וזאת רק בגלל ערכי הנמוך בעיני עצמי שאני מוכנה להיות מקום שלישי או רביעי בחייו, מאשר לחפש אהבה שתהיה רק שלי ואיתי בלבד. דיאטות לא תמיד עזרו לתחושה של מגיע לי יותר, ודפוסי ההתנהגות כאדם שמן המשיכו להוביל אותי למקומות שלא מגיע לי שיהיה לי טוב, שמישהו יאהב רק אותי ולא אחרים לפניי. לא כיבדתי את עצמי ואת מה שאני שווה.

לימים, דפוסי ההתנהגות השתנו, היום אני חושבת שמגיע לי הרבה יותר ממה שקיבלתי, כי אני שווה את זה, אני רוצה להיות במקום הראשון, כי שם מגיע לי להיות.

אבל, האם צריך להיות כל הזמן במירוץ אחר הרזיה מהירה  כדי שתהיה לי הצלחה עם גברים? קצת מתסכל, לא?

 

הכותבת היא סיגל דביר, מנהלת בלוג מצליח על שמנה לשעבר אשר מספרת את סיפורה האישי כשמנה, משתפת את רגשותיה, תחושותיה וכאביה כבחורה עבת בשר ובנוסף מחלקת עצות אישיות להצלחה.www.seesigal.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב