דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ביטוח נסיעות תקופתי 

מאת    [ 26/02/2011 ]

מילים במאמר: 366   [ נצפה 2012 פעמים ]

 

כאשר יש לבצע נסיעות תכופות, למשל לצרכי עסקים, קיימת אפשרות לרכוש פוליסת ביטוח נסיעות תקופתי המכסה את כל הנסיעות אותן תבצעו במהלך השנה הקרובה. פוליסת ביטוח נסיעות מעין זו, מאפשרת שקט נפשי ודאגה אחת פחות לפני כל נסיעה ונסיעה.

בניגוד לפוליסת ביטוח נסיעות רגילה התקפה לנסיעה בודדת, פוליסת ביטוח נסיעות שנתית מכסה תקופת זמן ארוכה למדי. חשוב לזכור כי הנתונים שהם נכונים בעת רכישת פוליסת ביטוח הנסיעות, עלולים להשתנות במהלך השנה בה הפוליסה תקפה, ולדאוג לרכוש פוליסה רחבה עד כמה שניתן על מנת שתכסה כל מצב אפשרי אשר עלול להתרחש או להתחולל במהלך השנה.

נסיעות עסקיות, נסיעות משפחתיות

אנשי עסקים רבים אשר רוכשים פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל אינם לוקחים בחשבון כי במהלך השנה הקרובה ייתכן ויבצעו לא רק נסיעות עסקים אלא גם יתפנו לחופשה משפחתית מהנה, למשל באחד מאתרי הסקי, או שאחד מהעמיתיהם בנסיעת עסקים הנמשכת מעבר לשבוע יזמין אותם לשייט במהלך הסוף שבוע. כדאי לדאוג מראש ולהצטייד בהרחבות המתאימות אשר מכסות לא רק נסיעות עסקיות שאינן כוללות ספורט חורף או ספורט אתגרי אלא לבטח גם כנגד הזדמנויות שיקרו בדרככם במהלך הנסיעה או טיולים משפחתיים שייתכן ויצוצו במהלך השנה הקרובה.

מצב רפואי קיים

גם כאשר איש או אשת העסקים רוכשים פוליסת נסיעות לחו"ל כאשר מצבם הבריאותי הוא ללא דופי, פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל המכסה שנה שלמה עלולה למצוא אותם, במהלך השנה, עם מצב בריאותי השונה ממצבם הבריאותי בעת רכישת פוליסת הביטוח. הדוגמאות לכך הן רבות: אשת עסקים הנכנסת להריון במהלך השנה, איש עסקים הלוקה בליבו או אנשי עסקים המתחילים לקחת תרופות על בסיס קבוע. כל המצבים הללו הם מצבים הדורשים רכישת הרחבה המכסה מצבים רפואיים קודמים, ויש לרכשה ביחד עם פוליסת הביטוח התקופתית.

כיסוי מטען מורחב

אנשי עסקים לא זזים כיום ללא לפטופ צמוד, סמרטפון צמוד, לפעמים נגן מדיה שיעזור להעביר את שעות הטיסה הארוכות, לפעמים מצלמה דיגיטלית לתעד את המראות שהם רואים מעבר לים. כיסוי מטען רגיל בפוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל נותן כיסוי כולל עד לסכום מסוים אולם סכום זה מוגבל לסכום נמוך בהרבה עבור פריט בודד. ניתן לרכוש הרחבה אשר מעניקה כיסוי לפריטים ספציפים מיוחדים הנפוצים בנסיעות עסקים, וכן לזכות בכיסוי למקרים בהם המטען מאחר להגיע ליעד ועל המבוטח לרכוש בגדים חליפיים עד שהמטען מגיע בסופו של דבר ליעדו. גם עבור מקרה זה ניתן לרכוש הרחבה לפוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל.

 

יועץ בענייני ביטוח




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב