דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סוף עידן הפן - החלקה יפנית 

מאת    [ 24/02/2011 ]

מילים במאמר: 411   [ נצפה 1993 פעמים ]

 

הטרנד שסחף אין ספור נשים אשר חלומן המתוק היה שיער חלק וגולש לצמיתות הגיע לתודעה הישראלית. החלקה יפנית בשיטת יוקו סיסטם המאושרת ע''י משרד הבריאות והנחשבת לאפקטיבית והיציבה ביותר בתחום החלקות השיער. מדובר בטכנולוגיה חדישה מבית היוצר של יפן אשר נועדה לגרום לשיער מתולתל ופגום להפוך לחלק ובריא לתקופת זמן ממושכת, בשונה מהחלקות אחרות. מהיום לא יהיה לך צורך לרוץ למספרה כל שבוע בכדי לעשות פן ובכך לפגוע בשיערך. החלקה יפנית הינה אלטרנטיבה חדשה אשר תמלא את משאלת ליבך לשיער חלק ובריא כמו שתמיד רצית.

האם החלקה יפנית מזיקה לשיערך?

שיטת ההחלקה היפנית הינה השיטה היחידה אשר אינה פוגעת בשיער. לראשונה, נמצא פתרון עבור נשים אשר נאבקות יום יום בשיערן. החלקה יפנית לא רק מחליקה את השיער, היא גם מחזקת אותו ומחדירה בו שפע של מינרלים אשר נספגים בגוף השערה ומחיים אותו. בניגוד להחלקות אחרות, אשר מחליקות את השיער אך ורק לטווח קצר ובמקביל מייבשות אותו ופוגעות בו, החלקה יפנית מקנה לשיער מראה מבריק ובריא וכן, לטווח ארוך יותר. עם זאת ישנם מצבים מסוימים אשר בהם החלקה יפנית עלולה להזיק, לרבות במצבים בהם שיער חלש אשר נעשו בו החלקות כמו קליאופטרה בעבר ונגרם לו נזק, שיער מובהר ושיער שנעשה בו שימוש בחמצן. רצוי ומומלץ ולהתייעץ עם מחליק מקצועי אשר שמו הולך לפניו לפני שמחליטים לעשות החלקה יפנית.

תהליך ההחלקה

החלקה יפנית הינה תהליך טיפה ארוך אך בטווח הארוך, כשמסתכלים על כמות השעות הבלתי מבוטלת של שימוש בפן, שווה כל רגע, במיוחד אם מבוקשך הוא לשמור על שיער חלק ובריא. זמן ההחלקה בפועל משתנה בהתאם לסוגי השיער ויכול לארוך כשעתיים עד שש שעות. החלקה יפנית נעשית בשני שלבים. ראשית, מורחים על השיער תערובת כימית אשר אינה מזיקה לשיער ומרכיביה תורמים לחיזוק השערה וטיפוחה. החומרים חודרים לגוף השערה, מעשירים ומחיים אותה ולאחר מכן מגהצים את השיער באמצעות מגהץ ממוחשב בטמפרטורה אחידה והשיער נשאר חלק לתקופת זמן ארוכה.

חשוב לציין כי החלקה יפנית אינה נשארת לנצח ויש צורך בהחלקה מחדש כל כמה חודשים בהתאם לסוג השיער. לנשים עם שיער מתולתל ברמה גבוהה עשוי להיות צורך בחידוש לעיתים קרובות יותר מנשים עם שיער גלי. כמו כן, החלקה יפנית לא זולה אך אם לוקחים בחשבון את סוג השיער, עלויות הפן והמספרות, אזי מוצאים כי לפעמים כדאי לשלם יותר וליהנות מתוצאות חיוביות יותר.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ג'ולי מורד היא מעצבת שיער איכותית ומקצועית בעלת ניסיון של מעל 20 שנה בתחום, ובזכותה הרבה נשים מרוצות מהמראה ומהשיער שלהן. לג'ולי יש ידע רב וכשרון טבעי בהתאמת צבעים, החלקה יפנית, , תספורות,והחלקות מכל הסוגים. עבודתה נקייה, קפדנית ומדויקת, הקו חדשני ובעל מראה טבעי, והתוצאות מדברות בעד עצמן.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב