דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בחירת מקל הליכה 

מאת    [ 24/02/2011 ]

מילים במאמר: 451   [ נצפה 3389 פעמים ]

מקל הליכה- איפה קונים?

מקלות הליכה עבור קשישים ובעלי מוגבלויות ניתן למצוא בחנויות בריאות, בבתי חולים, בעמותות שונות, ארגוני קשישים או אצל יבואני מקלות הליכה כמו קוסמוטרייד. מומלץ מאוד לבדוק את מחירי מקלות ההליכה אצל כל אחד ואחד מהמקומות וברוב המקרים נמליץ להגיע אל היבואנים, שם תוכלו למצוא את המגוון הרחב ביותר ובמחירים הנמוכים ביותר- ללא עמלת תיווך על מקל הליכה. אם מקל הליכה לא מספיק יציב עבורכם תוכלו להתעניין במוצר שנקרא רולטור .

מקלות הליכה – סוגים שונים

מקלות הליכה הפכו בשנים האחרונות לאביזר נוח, יעיל וכמובן עיצובי ופרקטי. ניתן למצוא מקלות הליכה קלים או כבדים, מקלות הליכה מעץ או אלומיניום ומתכת, מקלות הליכה מתקפלים לנסיעות וטיולים, מקלות הליכה עם בסיס רחב ואפילו מקלות הליכה שהופכים לכיסא, כן כן, כיסא לישיבה!

מקל הליכה לישיבה

מקל הליכה לישיבה? כן! הליכה וישיבה? כן! ממש המילה האחרונה... מקל הליכה שנכנס לתודעה בשנים האחרונות הוא מקל הליכה שהופך בין רגע לכיסא ישיבה נוח. מקל הליכה לישיבה הינו מוצר מיוחד עבור קשישים המטיילים בפארק או בעיר ומעוניינים לעשות הפסקה קלה בהליכה ולשבת רגע וליהנות מנוף ומהאוויר הצח בחוץ.

מקל הליכה מתקפל

מקל הליכה מתקפל? עוד חידוש מרנין בתחום מקלות ההליכה. מקל הליכה מתקפל נכנס גם כן בשנים האחרונות ומשמש כלי יעיל לקשישים הנוסעים באוטובוסים, טסים או מטיילים בעזרת רכב. מקל הליכה מתקפל שימושי מאוד ומאפשר קיפול מהיר וקל של מקל ההליכה והכנסתו לתיק יד, שקית ואפילו כיס מעיל.
מקל הליכה מתקפל הינו מקל בטיחותי ובעל מנגנון נעילה למניעת התקפלות המקל תוך כדי הליכה.

התאמת מקל הליכה

מקל הליכה הוא כלי המשמש אותנו להליכה, לניידות ולהגעה ממקום למקום בקלות ובנוחות, חשוב מאוד לוודא כי מקל ההליכה מתאים לכם בגובהו ואינו יוצר כיפופים לא בריאים בעמוד השדרה ובנוסף כדאי לבדוק את נושא עמידותו בפני החלקות פתאומיות ולא רצויות, החלקה שכזו יכולה לגרום לפגיעה חמורה יותר באיברי הגוף ולכן חשוב מאוד לוודא כי על מקל ההליכה מולבשת גומיית החלקה.

בחירת מקל הליכה

בחירת מקל הליכה הינו שלב בחיי רוב האנשים, בין אם בגיל צעיר עקב פציעה או תאונה ובין אם בגיל מבוגר יותר כאשר לרגלים שלנו אין כבר כוח להוליך אותנו בין שבילי הפארקים או אפילו בין מדפי הסופר. כיום קיימים מקלות הליכה בדגמים שונים, צבעים רבים ואפילו מקלות הליכה ייחודיים כמו מקל הליכה מתקפל או מקל הליכה שהופך לכיסא.
חשוב מאוד להתאים את מקל ההליכה לגובה הידיים ולמנוע כיפוף בגב ועוד יותר חשוב לוודא כי מקל ההליכה נוח לכם, קל לנשיאה ותואם את הצרכים שלכם.

בין אם אתם זקוקים למקל הליכה ובין אם אתם מכירים קרוב הזקוק למקל הליכה אנחנו ממליצים לבדוק היטב אצל יבואן כמו קוסמוטרייד לפני שאתם רוכשים מקל הליכה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב