דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ביטוח נסיעות לחול לנוסע המתמיד 

מאת    [ 24/02/2011 ]

מילים במאמר: 360   [ נצפה 2191 פעמים ]

 

לרוב, כאשר רוכשים פוליסת ביטוח נסיעות הביטוח תופס לנסיעה בודדת. אולם קיימת אפשרות לאנשי עסקים ולאנשים הנוסעים נסיעות קצרות תכופות לחו"ל לרכוש ביטוח מסוג שונה, שנתי, המכסה את כל הנסיעות הנערכות בתקופת זמן.

על מה יש להקפיד בעת רכישת ביטוח נסיעות לחו"ל תקופתי?

כאשר רוכשים ביטוח נסיעות תקופתי יש לקחת בחשבון לא רק את התנאים הרלוונטים לנסיעה הקרובה אלא גם את כל התנאים שעשויים להתגלות כרלוונטים עבור כל הנסיעות אשר יערכו באותה התקופה. אם קיימת האפשרות שהמבוטח יעסוק, באחת מנסיעותיו, בספורט חורף כגון סקי, סנובורדינג, החלקה על הקרח או קרוס קאנטרי יש לרכוש רחבה לספורט חורף, במידה וקיימת האפשרות שהוא יצא לטיול טרקים או יהיה מעורב בפעילויות כסנפלינג, קפיצות בנג'י, שיט, שיט קיאקים או אבובים, חקר מערות, צניחה חופשית או צלילה כדיא יהיה לו לרכוש מבעוד מועד הרחבה לספורט אתגרי.

אם המדינות אליהן המבוטח עשוי לנסוע במהלך התקופה עלולות להיות כאלו שקיים בהן סיכון של משטר רופף ותפיסת השלטון בעת הנסיעה, כדאי לשקול רכישת הרחבה לביטוח נסיעות הכוללת מילוט - הרחבה שגורסת כי במידה והמבוטח נסע ונקלע למצב פוליטי בו הוא זקוק לכרטיס יציאה מהירה מהאיזור - חברת הביטוח תדאג להשיג לו כרטיס כזה ולמלטו מאיזור הסכנה.

אם קיימת האפשרות כי במהלכיו נסיעותיו יקלע לאיזורים אליהם ניתן להגיע בצורה ימית או אוירית בלבד - חשוב לודאי את תנאי הפוליסה הנוגעים לחילוץ ימי או אוירי ולהתאימם בהתאם לצורך.

כיוון והביטוח מכסה תקופה, ובמהלך התקופה עלולות להתגלות בעיות בריאותיות שלא היו קיימות בעת רכישת פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל, כדאי לרכוש פוליסה אשר יש בה הרחבה לכיסוי מצב רפואי קודם - גם אם מצב רפואי קודם אינו קיים בעת רכישת פוליסת הביטוח.

אם מדובר באיש עסקים, ייתכן ורכישת פוליסת ביטוח תקופתית אשר מעניקה כיסוי מורחב לאובדן מטען רלוונטית. במקרים רבים ההרחבה תכסה גם מקרים בהם המטען יאחר להגיע, מקרים בהם המבוטח יאלץ למצוא את עצמו רוכש בגדים לפגישות מתוכננות לפני בוא המטען, ועבור רכישה זו יקבל המהוטח כיסוי. הרחבת סעיף כיסוי המטען במסגרת פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל גם תבטיח קיום כיסוי לפריטים בודדים נפוצים בעת הנסיעה לחו"ל כגון סמארטפון או בלקברי, לפטופ, נגן מוזיקה או מצלמה דיגיטאלית או מסרטת וידאו. בנוסף, ניתן במסגרת ההרחבה לכיסוי המטען גם כיסוי לשיחזור מסמכים עסקיים, דבר העשוי להתגלות כרלוונטי בעת נסיעת עסקים לחו"ל.

 

יועץ בענייני ביטוח




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב