דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיסות לאמסטרדם - לטוס אל העיר שבה הכול מותר וחוקי 

מאת    [ 23/02/2011 ]

מילים במאמר: 498   [ נצפה 3264 פעמים ]

אמסטרדם ידועה כאחת הערים האירופאיות הקלאסיות ביותר. החלונות האדומים הם מזמן לא הסיבה שבגללה טיסות לאמסטרדם הפכו להיות כל כך פופולאריות בשנים האחרונות. מסתבר כי שבילי האופניים האין סופיים, הנוף הפסטורלי, האתרים ההיסטוריים ואתרי הבילוי הרבים הופכים את אמסטרדם לאחד היעדים הנחשקים ביותר. יחד עם זאת, יש לזכור כי הדרך לחופשה טובה בחו"ל מתחילה כבר בשדה התעופה. איך תתכננו טיסות לאמסטרדם בצורה הטובה ביותר.

מדוע דווקא טיסות לאמסטרדם?

"אוי אמסטרדם, ווי מאדם נו מאדם, קסם זר בן אדם.." כך כתבו חברי להקת נוער שוליים בשנות השמונים על העיר הקסומה הזו, ויש לכך לא מעט סיבות טובות. כל מי שחווה בעבר חווית טיסות לאמסטרדם, בירת הולנד, יודע כי מדובר בהרפתקה מרתקת, מיוחדת ויוצאת דופן. אמסטרדם היא אחת הערים היחידות בעולם בהן הכול חוקי ולגיטימי.

למי מתאימות טיסות לאמסטרדם?

בדרך כלל טיסות לאמסטרדם חביבות במיוחד על קהל הצעירים בגילאי 18 עד 28. טיסות לאמסטרדם הן מסוג החוויות שמי שמתנסה בהן חוזר על כך שוב ושוב, כי כשמדובר על חוויה מרגשת כמו טיסות לאמסטרדם, פעם אחת בהחלט לא מספיקה. באמסטרדם הכול מותר. בעיקר מה שאסור בישראל. הצעירים מוצאים במתירנות והליברליות של העיר תחושת חופש ושחרור, וזאת הסיבה שבגללה טיסות לאמסטרדם אהובות עליהם במיוחד.

למרות היותה של אמסטרדם עיר הצעירים,  ניתן לומר כי אמסטרדם מציעה מבחר גדול מאוד של אטרקציות לטווח גילאים רחב במיוחד. כך שלא משנה לפני כמה שנים חגגתם את יום הולדתכם ה-28, עדיין טיסות לאמסטרדם יכולות להיות רלוונטיות גם עבורכם. לצד החוויה המשוחררת והחופשית, סצנת המועדונים והחלונות האדומים, מציעה אמסטרדם אטרקציות ואתרים תיירותיים לקהל בוגר יותר כמו: מוזיאונים, טיולים רגליים, טיולי אופנים. אחרי הכול מדובר באחת הערים המיוחדות בעולם כולו המציעה לראווה תוואי עירוני יוצא דופן.

מחירי טיסות לאמסטרדם

יש הנמנעים מלחשוב על טיסות לאמסטרדם כאופציה לחופשה, בשל הנטייה לחשוב כי השהות באמסטרדם יקרה ולא מתאימה לכל כיס. ובכן, זה המקום לומר כי טיסות לאמסטרדם רלוונטיות לקהלים שונים גם מבחינת עלות הלינה בעיר. טיסות לאמסטרדם יכולות להתאים גם לקהלים אמידים, שרוצים להשקיע בחופשה איכותית ויוקרתית וגם לקהלים הפשוטים יותר, המבקשים לראות את העולם מבלי לרוקן לגמרי את הכיסים, או לזכור את חווית הטיסה דרך חשבון האשראי שילווה אותם חודשים ארוכים.

ואיפה כדאי ללון באמסטרדם?

טיסות לאמסטרדם בדרך כלל נוחתות בנמל התעופה סכיפהול - נמל התעופה המרכזי בעיר. מנמל התעופה תוכלו בקלות רבה להגיע אל העיר, ולשכור לעצמכם חדר ללינה, שיתאים בדיוק לרצונכם ויכולתכם הכלכלית. אמסטרדם מציעה מגוון רחב של מלונות, מפוארים יותר ומפוארים פחות בדרגת שלושה עד חמישה כוכבים.

בין המלונות המפוארים של אמסטרדם, תוכלו למצוא את GRAND HOTEL AMRÂTH, AMSTERDAM  וגם את מלון - Sofitel Amsterda  הנחשבים למלונות יוקרתיים וידועים באמסטרדם ובעולם כולו. בין המלונות הזולים יותר תוכלו למצוא את המלונות:    Eden Hotel Amsterdaוגם את מלון Tulip Inn Amsterdam Centreהנחשבים למלונות זולים ואיכותיים הממוקמים במרכז העיר.

אמסטרדם מחכה לכם - טוסו על זה....

טיסות לאמסטרדם בדרך כלל פותחות צוהר לחוויה אירופאית משחררת ויוצאת דופן. ניתן לומר בביטחון, כי אמסטרדם היא הצד הפרוע ביותר של אירופה, אך יחד עם זאת יש לה צד קסום ומזמין.

טיסות לאמסטרדם מסתכמות לרוב במזג אוויר נוח וקליל, אם כי, כמובן שתלוי באיזו עונה נערכת הנסיעה.

בלוגר וכותב מאמרים בנושאי צרכנות חכמה, ודרכים יעילות לחסוך




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב