דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חוג ריקודים סלוניים 

מאת    [ 23/02/2011 ]

מילים במאמר: 327   [ נצפה 2807 פעמים ]

חוג ריקודים סלוניים

מכורים ל"רוקדים עם כוכבים"? לא מפסיקים להתרשם מתנועות הרגליים המדויקות? מהבגדים המרשימים? ומהיכולות להחזיק את הגוף ולהראות כאילו "מרחפים" מעל הרחבה? זה הזמן לעשות צעד ולהפסיק ולהתרגש רק מהטלוויזיה ומיכולות של אחרים.

חוגי ריקודים סלוניים נפתחו ברחבי הארץ והם אינם מיועדים רק לילדים. התופעה החלה בעיקר בעקבות עליית התוכנית רוקדים עם כוכבים, אבל היום היא כבר הרבה מעבר לתוכנית זאת. ההרגשה הטובה אשר נותנים הריקודים היא פסיכולוגית וגופנים גם יחד, מדובר בחוג של כייף, אשר משלב פעילות גופנית וחברתית.

ריקודים סלוניים נקשרים בחברה הישראלית בעיקר עם העלייה הרוסית ולמרות שהעלייה הרוסית אכן חיזקה מאד את תרבות הריקודים הסלוניים והביאה לפתיחה של חוגים רבים ועליה בתחרויות הריקודים הסלוניים לילדים חשוב לדעת כי גם צברים רבים לוקחים חלק באותו עולם תרבותי וכולם מוזמנים להתנסות.

בפועל ריקודים סלוניים הם ריקודי זוגות קלאסיים בעלי חוקים מסודרים ואלמנטים חוזרים. בין הריקודים המוכרים ביותר ניתן למנות את הואלס על כל גווניו, את הטנגו, הפסאדובלה, הפוקסרוט והקוויק סטפ. חלק מריקודים אלו איטיים ורומנטיים וחלק מהירים ביותר.

באופן כללי ריקודים הם פעילות ספורטיבית מעולה. הריקוד עובד הרבה על יציבה, על המנח של הגב והכתפיים, על אורך של תנועה ועל הארכה של השרירים בידיים וברגליים, הוא מפתח את הגמישות, את יכולת ההחזקה של הגוף, את כוחם של השרירים וכמובן במהלך חוג ריקוד שורפים קלוריות רבות ומשילים מהמשקל.

חוג ריקודים סלוניים מתחלק לחוגים לילדים וחוגים למבוגרים כאשר בדרך כלל מבוגרים אינם מעוניינים בלימודים מקצועיים ובאים בכדי ללמוד את הבסיס ולהתקדם כחובבנים, ולעיתים בכדי להכיר בנות או בני זוג פוטנציאליים. ילדים, לעומת זאת, אשר מתחילים ללמוד לרקוד בגיל צעיר לרוב מכוונים גבוה יותר ומשתתפים בתחרויות, כאשר פעמים רבות אלו ההורים שדוחפים לכך.

אגב, חשוב לציין שחוג ריקוד נתפס פעמים רבות כחוג לבנות בלבד, אולם, במיוחד כאשר מדובר בחוג ריקודים סלוניים שכאמור נערכים בזוגות לגבר חשיבות רבה ולא פעם הוא זה שמובילך את הריקוד. ולכן, במידה ואתה ילד או גבר ומעוניין ללמוד ריקוד אל תקשה על עצמך עם שאלות כמו "האם זה לבנים", פשוט תגיע לחוג וסביר להניח שתגלה שיש שם עוד בחורים רבים.

פורטל קורס הינו אתר אובייקטיבי המאגד בתוכו מגוון רחב של קורסים, לימודי תעודה ולימודי הנדסאים. הקורסים נוגעים בתחומי עניין שונים ומוצעים על ידי המוסדות המובילים בארץ. האתר מאפשר לגולשים לחפש קורסים שמעניינים אותם לפי מוסדות לימוד, איזור גיאוגרפי או תחום עניין וליצור קשר עם מוסדות הלימוד ללא התחייבות!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב