דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


למה כדאי להשתמש במיקור חוץ עבור מוקד טלפוני 

מאת    [ 23/02/2011 ]

מילים במאמר: 389   [ נצפה 3075 פעמים ]

הטכנולוגיה מביאה לפתיחות מרובה בכל הנוגע לדרכים חדשות וחדשניות להתייעלות ניהול העסק.
לכן, רבים הם בתי העסק שמעדיפים שהמוקד הטלפוני שלהם ינוהל על ידי מיקור חוץ.

 

מוקד טלפוני: אפשר ואפילו כדאי - מיקור חוץ

שתי הסיבות העיקריות להצלחתם של מוקדים טלפוניים המנוהלים באמצעות חברות מיקור חוץ הן  הפחתת עלויות ומקצועיות. שימוש במיקור חוץ הוא זול יותר וכדאי גם לקחת בחשבון כי את המומחיות והיעילות של חברות אלו בניהול מוקדים טלפוניים.

הפחתת עלויות

היתרון הבולט  של מיקור חוץ הוא חיסכון בעלויות הקמת מוקד, הכרוכות בהוצאות רבות בתשתיות תקשורת, בין אם ברכישתן או תחזוקה וריענון שלהן.

יתרון נוסף הוא בעלויות כח אדם נמוכות יחסית. כל עובד עולה לחברה בה הוא עובד מעבר למשכורתו והכשרתו המקצועית. העלויות הנוספות כוללות  תשלומים על נסיעות, בונוסים בשל תוצאות, טיולים, ימי גיבוש וכו'. כל אלה נחסכים כאשר פונים לשירותי מיקור חוץ.

יתרון נוסף של השימוש במיקור חוץ הוא הגמישות. באם לא מרוצים מהשירות, ניתן לעבור לחברה אחרת להשגת התוצאות הרצויות. האפשרות לבחור מבין כמה חברות מיקור חוץ למוקדים טלפונים מגבירה את התחרותיות – וכך מפחיתה עלויות.

מומחיות ומקצועיות

בעולם יש מגמה ברורה של התמקצעות והיווצרות של מומחים בתחומם. בעבר הרחוק הרופא היה מטפל בצינון חורף ובמקביל מטפל במחלות נדירות, זיהומים ולידות. עורכי הדין היו צריכים להיות בקיאים בהסכמי ממון, גירושין, נדל"ן וייצוג לקוחות בבתי משפט.

כיום, יש מגמה ברורה בהתמקצעות בתחום ספציפי ובקיאות בו על בוריו. כתוצאה מתהליך זה יש נטייה "להוציא החוצה" שירותים שגופים חיצוניים יכולים לבצעם במקצועיות ולרוב בעלויות קטנות יותר, ממש כמו השימוש במיקור חוץ, שנעשה שכיח יותר ויותר.

חברות המתמחות בפעילותן במיקור חוץ של מוקדים טלפוניים, תתמודדנה עם כל הנ"ל בצורה הטובה ביותר, מאחר וזהו תחום ההתמחות שלהם, יש להן את הידע , הניסיון , והיכולת להתעדכן בתדירות גבוהה לגבי ההתקדמות הטכנולוגית בתחום.

נותני השירות מטעם מיקור החוץ הם בעלי ההכשרה המקצועית הטובה ביותר ולהם ניסיון בטיפול במגוון לקוחות ובעיות. בשנים האחרונות  תחום האאוטסורסינג מקבל תאוצה, כאשר מוקדים רבים מקפידים על קבלת עובדים בעלי אוריינטציה שירותית מובהקת ועל הדרכות מקצועיות מרובות.

מאת: לי מזל

לסיכום

לאור כל אלה, אין פלא שמוקדי האאוטסורסינג בארץ מקבלים תנופה. קישורית מענה עסקי מחזיקה שנים מוקד אאוטסורסינג, כאשר בשנה האחרונה מותג שמו לקישורית-אקטיב והוא עבר קפיצת מדרגה ברמת השירות ובמקצועיותם של הנציגים.

לחצו על אהבתי/LIKE בעמוד הפייסבוק שלנו   ותקבלו 10% הנחה על שירות מענה אנושי 24 שעות ביממה. וגם, שלל עצות וטיפים לניהול משרד, שיווק ושירות לקוחות מוצלח.

 

מני צ'יקו - סמנכל תיפעול ושירות לקוחות קישורית קישורית היא ספקית שירות המענה הטלפוני האנושי במשך 24 שעות ביממה, הגדולה והמובילה בישראל מאז 1993.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב