דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איזה עיסוי בא לכם היום? 

מאת    [ 23/02/2011 ]

מילים במאמר: 355   [ נצפה 2417 פעמים ]

אומנות העיסוי צמחה כאשר התגלה צורך בסיפוק צורכי הגוף ממהיבט הרפואי והנפשי. שיטות הטיפול בעיסוי התפתחו בעיקר בסין ובהודו וכללו פילוסופיות שלמות ואמונות. תהליך עיסוי הוא אינטרקציה בין מטפל למטפל וחשוב ליצור אווירה טובה באמצעות מוזיקה רגועה, נרות וריח נעים. ישנן שיטות עיסוי רבות. משך הטיפול הוא בדרך כלל 45 דקות. בדרך כלל עיסוי נעשה כאשר המטופלים שוכבים על מיטות עיסוי כאשר פניהם כלפי מטה והם עטופים במגבת.

עיסוי מכיל בדרך כלל את כל חלקי הגוף ולעיתים הוא כולל שמנים ואביזרים נוספים. יש עיסויים שלא כוללים את כל הגוף אלא רק אזורים ספציפים כמו רפלקסולוגיה שמתמקדת באזורים בכף הרגל ומאמינה שהם מקושרים לאזורים אחרים בגוף. עיסוי מתבצע על שרירים ורקמות באמצעות טכניקות שונות כמו הפעלת לחץ על נקודות וכן מטפלים צריכים להיות בדרך כלל חזקים או בעלי ידיים חזקות. יש מעל ל150 סוגים של עיסוי. הנה כמה מהם:

רפלקסולוגיה - שיטת טיפול ברפואה האלטרנטיבית לאבחון מחלות ולטיפול בהן באמצעות כף הרגל . לטענת העוסקים ברפלקסולוגיה, בעזרת השיטה ניתן לאתר דפוסים שקיימים אצל האדם ברבדיו השונים כגון בגוף, בנפש ובחשיבה. רפלקסולוגיה היא שיטת עיסוי שנויה במחלוקת ואין הרבה מחקרים שמוכיחים את יעילותה.

טווינה - פותחה ע"י נזירי השאולים לפני יותר מ5000 שנה. טיפול הטווינה משלב טכניקות עיסוי עם עבודה אנרגטית על המרידיאנים – ערוצי האנרגיה בגוף. הטיפול פועל על השרירים, הגידים, הרצועות והמפרקים, ונעשה לאורך המרידיאנים או על ידי לחיצה על נקודות דיקור. העיסוי מתבצע בבגדים וללא שימוש בשמנים או כל ציוד למטפלים .

אבנים חמות - שיטת עיסוי אינדיאנית שמשלבת טיפול של חלוקי נחל מחוממים יחד עם שמני מרפא. שיטת עיסוי זו נועדה ליצירת רפיון ורוגע אצל המטופל ואף לניקוי מרעלים.

שיאצו - שיטת טיפול במגע בתחום הרפואה המשלימה ביפן שמתבססת על עקרונות הרפואה הסינית ומניחה קיום של ערוצי אנרגיה בלתי נראים בגוף האדם שמשפיעים ומושפעים מאיברים פנימיים. העיסוי הוא הדרגתי,מרגיע ורגוע. השיאצו יכול לטפל הן בבעיות פשוטות והן במורכבות כמו אורטופדיה, נוירולוגיה,גניקולוגיה,עיכול וכולי.

אז איזה עיסוי בא לכם היום? אולי אבנים חמות או אולי דווקא שיאצו בחצי מחיר? יש אתרים של דילים יומיים שמציעים עיסוי בספא בחצי מחיר וכדאי לעקוב ולהנות מעיסוי פרטי או זוגי.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב