דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ניהול פרויקטים והשמה - חלק ב' 

מאת    [ 23/02/2011 ]

מילים במאמר: 326   [ נצפה 2004 פעמים ]

לאחרונה שומעים יותר ויותר על עסקים גדולים או קטנים שפונים לחברות ניהול פרויקטים והשמה, במאמר הקודם (ניהול פרויקטים והשמה חלק א') כתבנו על הסיבות מדוע עוברים להשתמש בחברות השמה, ומהן היתרונות לשימוש בהן. במאמר זה נתמקד בעיקר על יחס בעבודה בין עובדים ומעבידים, ומה קורה עם נאמנות העובדים למקום עבודתם. קריאה נעימה!

בין הסיבות העיקריות לעבודה עם חברות ניהול פרויקטים והשמה, היא הגמישות היחסית אשר שיטה זו מאפשרת לעסקים בהם דינאמיות וגמישות היא תכונה הכרחית. כך, למשל, חברות רבות שוכרת מנהלי פרויקטים לפי הצורך, ובהתאם לנפח העבודה. אותו הדבר נכון גם לגבי כוח האדם. העבודה עם כוח אדם בהתאם לדרישות הפרויקטים הקיימים, חוסכת לעסקים, הן את הלוגיסטיקה והן את העלות בהחזקת עובדים. עבודה במתכונת זאת גם מאפשרת לחברות שונות לנהל פעילות עסקית ענפה, מבלי להידרש לתפעולם של מרכזים גדולים.

יחס אישי בעבודה עם חברות חיצוניות? אז זהו, שכן
גם בעבודה עם חברות ניהול פרויקטים והשמה, התקשרות עסקית ארוכת טווח הינה אפשרית ואף נפוצה. כאשר אתם מרוצים מן ה"פרויקטורים" איתם אתם עובדים, אין כל מניעה להמשיך ולעבוד איתם. למעשה, ההבדל היחיד הוא שאינכם מחויבים זה לזה. למעשה, ככל ששיטת עבודה זו צוברת ותק בשוק, עסקים רבים מגלים כי ביכולתם לנהל פעילות עסקית הדוקה, וכן קשרי חברות במהלך היום-יום, זאת על אף שחלק מעובדי הארגון מועסקים לפרויקט מסוים. אחרי הכול, פרויקטים יכולים לארוך גם שנים.

נאמנות למטרות הארגון
מדוע שחברת ניהול פרויקטים והשמה תפגין את הנאמנות הדרושה להצלחת הפרויקטים ואף להצלחת הארגון עצמו? ובכן, התשובה לכך פשוטה להפליא: מוניטין ורווח. חברות המספקות שירותים אלה רואות עצמן מחויבות להצלחת הפרויקט, לעתים אף יותר מאשר עובדים פנים ארגוניים. שמן הטוב של חברות אלו תלוי בהצלחת הפרויקטים אותם הן מנהלות. על כן, חברות אלו מעסיקות פעמים רבות את מיטב המוחות ואנשי המקצוע בתחומים השונים. יתירה מזאת, גם העובדים עצמם נהנים פעמים רבות מן הגיוון אשר מאפשר להם לעסוק בתחום בו הם מומחים ואותו הם אוהבים, אך לעשות זאת במסגרות שונות. כך ביכולתם ליהנות הן מהיכרות עמוקה ורחבה יותר עם תחום עיסוקם והן להימנע מסכנת השחיקה.

 

 

חברת אבידר הינה חברה גדולה מאוד המעסיקה מאגר גדול מאוד של עובדים בעלי הכשרה והשכלה מיקצועית במגוון תחומים ומקצועות, החברה מספקת שירותי ייעוץ לחברות, וכן שירותי ניהול פרויקטים והשמה.  http://www.avidar.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב