דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך בוחרים חוקר פרטי? 

מאת    [ 23/02/2011 ]

מילים במאמר: 490   [ נצפה 3228 פעמים ]

בחירת חוקר פרטי היא איננה מטלה פשוטה, משום שברוב המקרים היא נובעת ממצב של מצוקה או מתוך הניסיון להוכיח עוולה שנעשתה. כדי להקל על התהליך הלא פשוט, ישנם כמה דגשים שמוטב להתייחס אליהם במטרה בבחירת איש המקצוע המתאים.

 

בחירת חוקר פרטי - אספו המלצות

 

גם מתוך מצבים של דוחק מוטב לא למהר בבחירה, אלא לערוך מחקר מקדים במטרה לאתר משרד חקירות אופטימלי. בטרם הבחירה, נסו להיזכר האם יש לכם חבר או מכר שניצב בסיטואציה דומה לשלכם בעבר. במידה וכן, נסו לברר מולו אם יוכל להמליץ לכם על חוקרים פרטיים איכותיים, אשר ניהלו חקירות פרטיות בהצלחה.

 

במידה ואתם מחפשים חוקר פרטי, לא מן הנמנע שכבר שכרתם עורך דין שיטפל בכם. אם זו אכן הסיטואציה, נסו לקבל המלצות מעורך דינכם באשר למשרדי חקירות מומלצים. אנשי מקצוע יכולים בדרך כלל לספק המלצות איכותיות באשר לקולגות בתחום, וזה עשוי לקצר את תהליך הבחירה.

 

בחירת חוקר פרטי - גם דרך האינטרנט

 

אם ניסיתם את שתי האפשרויות הראשונות ולא הצלחתם להעלות בחכתכם שמות פוטנציאליים, אין מנוס מלחפש חוקרים פרטיים באמצעות רשת האינטרנט. נסו לא להיצמד אך ורק לרשימת דפי הזהב, אלא חפשו מידע מעמיק יותר של גולשים אחרים אשר ביקשו לחוות דעתם אודות אנשי המקצוע בתחום.

 

ערכו ראיון עם חוקר פרטי

 

כאשר הרכבתם רשימה של מספר חוקרים פרטיים פוטנציאליים, חשוב לקבוע פגישת היכרות עם כל אחד מהם. במהלך פגישה עם חוקר פרטי, כדאי להבין את הכשרתו בתחום, האם הוא נושא תעודת מקצוע וכמה חקירות פרטיות ניהל במהלך הקריירה שלו. אל תתבססו על ההמלצות לבדן וזכרו לסמוך על האינסטינקטים שלכם. חוקר פרטי אשר שירת נאמנה חבר או מכר קרוב לא בהכרח יספק את אותו טיב שירותים גם עבורכם.

 

באופן כללי, שיקול דעת הוא ביטוי המפתח בכל הנוגע לבחירת חוקרים פרטיים. ראיון ההיכרות מאפשר לכם להתרשם מאופיו של החוקר ולנסות לקבוע מה תהיה מידת יעילותו במקרה שלכם. מומלץ להציג את הסיטואציה שלכם כבר במהלך הפגישה הראשונה, וזאת במטרה לברר האם החוקר נתקל בסיטואציות מסוג זה בעבר וכיצד הצליח להתמודד עמן.

 

בדקו מחירים ועלויות

 

אמנם אין מחירון שירותים אוניברסאלי בכל הנוגע לבחירת חוקר פרטי, אך ישנם תעריפים הגיוניים וישנם חוקרים אשר ינסו לנצל אתכם ברגע החולשה כדי להפקיע מחירים. גם כאן מומלץ לבצע מחקר מקדים כדי לקבל את תמונת המחירים הממוצעים בשוק, כך תוכלו להכריע אם המחירון שקיבלתם הוא לגיטימי או לא.

 

מומלץ לברר מול החוקר שבחרתם האם העלויות שקבע תלויות בתוצאות אותן יצליח לספק עבורכם או האם הן מבוססות רק על המאמצים והפעולות בהן יאלץ לנקוט כדי להשיג את המידע הדרוש. בררו מתי תצטרכו לספק את התשלום, כלומר האם תתבקשו לשלם את כולו מראש או שמא תוכלו לשלם בחלקים כפי שנהוג בקרב אנשי מקצוע רבים.

.

מעקב מול החוקר שבחרתם בו

 

פרמטר נוסף שחשוב לתת עליו את הדעת הוא אפיק התקשורת שלכם מול החוקר שבחרתם. חשוב לבחור חוקרים פרטיים אשר יהיו מוכנים לשתף אתכם פעולה לאורך כל תהליך החקירה, לפעול מולכם בשקיפות מלאה ולעדכן אתכם בנוגע לכל ההתפתחויות הקשורות בחקירה. בלש פרטי איכותי הוא מקצוען שלא יחשוש לשתף אתכם בעבודתו.

משרד חקירות "פתרונות" מומחה בתחומים של מעקבים , מודיעין עסקי וגם איתור אנשים. במידה ואתם זקוקים לחוקר פרטי פנו אלינו .




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב