דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כיצד לבחור משאבת חלב 

מאת    [ 22/02/2011 ]

מילים במאמר: 414   [ נצפה 3331 פעמים ]

חלב אם הוא הטוב ביותר עבור תינוקות. רופאי ילדים, בתי חולים ואפילו התקשורת לא יכול להדגיש את זה מספיק. עם זאת, לא לכולם יש זמן וסבלנות תינוק אחד של להניק בפועל. הרבה נשים יש קריירה שליחויות בבית. כמה אין לנו את הזמן, אבל יכול להיות שיש קושי בהנקה. אמהות מסוימות עלול למצוא את הצורך לבטא את החלב לתוך בקבוקים בגלל תינוקות הזקוקים לטיפול נמרץ ילדים.במקרים אלה, לבטא את החלב שלך בעזרת משאבה השד יכול להיות האפשרות הטובה ביותר הבאה. 

בחירת משאבות חלב הטובה ביותר עשוי להיות חוויה מרתיעה, במיוחד עבור אמהות במשרה שאין להם מושג איך לבחור אחד. ישנם קומץ של מותגים, תכונות, סוגי. הנה כמה טיפים שיכולים לעזור לך למצוא משאבה השד זה המתאימה לך ביותר. 

ראשית, שאלי את עצמך כמה פעמים אתה יהיה צורך במשאבה. יש לך כמה אפשרויות כאשר מדובר בסוג משאבת חלב, ואת המטרה שלך יהיה מאוד להכתיב מה האפשרות הטובה ביותר עבורך. 
משאבת  חלב ידנית היא אפשרות טובה אם אתה רק צריך את זה מדי פעם. היתרון של משאבות ספר הוא שהם לא דורשים סוללות, ולכן הם יותר ידידותיים לסביבה. עם זאת, תצטרך לעבוד משאבת יניקה עם הידיים שלך, אשר יכול לקחת את הזמן שלך. 
אם יהיה לשאוב פעם אחת או פעמיים ביום, לבחור משאבה המופעל באמצעות סוללה קטנה. אלה הם בדרך כלל ניידים, ו לבוא עם בקבוקי מכולה אשר יכול להתבצע בקלות סביב. 


אם יהיה לשאוב על בסיס קבוע יותר, ללכת על משאבת חלב בגודל מלא או משאבת חלב חשמלית. זה יהיה שימושי במיוחד אם אתה מצפה להיות הרחק התינוק שלך יותר משעתיים ביום. 
מצא את התכונות הנכון. כמה משאבות חלב לבוא עם המאמצים שיאפשרו לך לשאוב חלב משני השדיים שלך באותו זמן. כמה יבואו עם חבילות קר, אשר יהיה שימושי אם אין לך מקרר בהישג יד. שים לב כי יש במקרר חלב אם זה לא יהיה נצרך מיד לאחר להביע. 
לשקול את אפשרויות צריכת החשמל שלך. משאבות כמה לרוץ על לבנה הכוח שיש לו כדי להיות מחובר לשקע החשמל בקיר. משאבת חלב חשמלית רוב העבודה על סוללות. אם אתה מצפה להשתמש השד שלך המשאבה לעבר המכונית לעיתים קרובות, שקול אחד כי יש מתאם לרכב. אמנם יהיה לך קשה שאיבה אם אתה נוהג, אתה תמיד יכול פשוט לעצור בצד הדרך כאשר יש צורך לשאוב. 
שאל את חברת הביטוח שלך אם הם יכסו ציוד כמו משאבות חלב. זה יהיה רלוונטי במיוחד אם אתה שאיבה מסיבות רפואיות. 

הנקה כרוך סבלנות ומשמעת. אז יהיה ביטוי חלב באמצעות משאבת חלב. נסו לשאוב חלב בשעה לוחות זמנים קבועים, כך הגוף שלך יכול להתרגל לקצב. זכור לשמור על השד שלך משאבת נקי לאחר כל שאיבה, כדי לוודא כי חיידקים אינם מקבלים מעובדים על ידי התינוק שלך.

בית מרקחת מדי-לינק www.Medi-Link.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב