דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מטיולי קמפינג ועד לאן שתבחרו 

מאת    [ 22/02/2011 ]

מילים במאמר: 433   [ נצפה 2286 פעמים ]


 יש כל כך הרבה אפשרויות לטייל כיום,  אם יש הבדל ברור אחד בין סגנון החיים בין הדור הצעיר הנוכחי לדור שקדם לו זהו ההבדל הברור ברמה של פעילות גופנית שמתבצעת. בעבר שגרת היום של צעירים הייתה חזרה מהלימודים ומשחקים בשכונה עם החברים. כדורגל, כדורסל, תופסת ושאר משחקים היו כיף גדול ופעילות חברתית טובה אבל גם הזדמנות נפלאה לחלץ קצת את העצמות. כיום כידוע, המצב אינו כך למרבה הצער. שגרת היום של נער צעיר שחוזר מבית הספר  כוללת הרבה יותר שהייה מול המחשב או הטלוויזיה והרבה פחות משחקים מהסוג שהוזכר או משחקים אחרים. בהחלט חבל שזהו המצב אך זה לא חייב להיות כך. יש דברים שבהחלט אפשר לעשות כך שיכניסו קצת פעילות גופנית אבל לא פחות חשוב מכך, גם יהיו משהו שכיף מאוד לעשות אותו.
כמובן שזה לא יבוא ביוזמת הילדים אבל כל העניין הוא לחשוף אותם לדברים שהם לא כל כך נחשפים אליהם. אם הם יראו שמדובר במשהו מהנה הם יכולים לרצות לעשות זאת בעצמם וכשיגדלו, אולי יפתחו לעצמם מנהג לעסוק באופן קבוע בדברים שיש בהם גם הנאה וגם קצת פעילות גופנית.

מה למשל? כיוון אחד הוא טיולים שמומלץ לשקול אותם בחום. אם עושים אותם למקומות מעניינים שרואים ועושים בהם דברים מעניינים, התגובה של הילדים יכולה להיות חיובית ביותר. מלבד זאת, בוא נודה על האמת ונציין כי גם ההורים עצמם זקוקים לא מעט פעמים להזדמנויות של חילוץ עצמות. עם סדר יום עמוס בעבודה ובשאר דברים שצריך לעשות, ההורים מוצאים עצמם לפעמים עם מעט מאוד זמן לעסוק בפעילות גופנית. זאת סיבה אחת טובה לצאת מהבית, לנשום אוויר צח ולטייל בטבעזה משהו שיהיה נחמד מאוד לעשות אותו. יצאתם פעם לטיול הכוללשינה בשטח עם אוהלים, מחצלות ושקי שינה ? כדאי לנסות את זה באיזה שלב זה בטוח אבל יש כמובן עוד סיבות טובות אחרות. הסיבה הראשית היא שהם כמובן כיף. יש משהו מאוד מתגמל בזה שהולכים למקומות שלא ראינו בעבר או שראינו לפני זמן רב ואנו ממש מגלים אותם, ממש כאילו נפתח לפנינו עולם חדש של חוויות, מראות, צלילים וריחות. זוהי חוויה של יציאה מהשגרה שיכולה להיות מאוד מלחיצה ונחמד מדי פעם לשנות אותה ולהכניס גם קצת גיוון לחיים. כמובן, גם נושא הספורט והפעילות הגופנית לא זר כאן והוא חשוב כתמיד.

כדי להתחיל להיכנס לתחום ולקחת חלק באופנה של טיולים שמתרבה לה פתאום, לא צריך להיות ספורטאים מעולים. מסלולים ומקומות רבים מתאימים למגוון של יכולות ואין שום סיבה שתגבילו את עצמכם רק כי זה נראה קשה. זה לא וזה גם מאוד מהנה ונחמד לעשות לשם שינוי. ואם התרחקתם קצת ואתם עייפים כבר תוכלו למצוא המון מקומות לינה,צימרים ואכסניות שישמחו לארח אתכם  ותוכלו ללנון בהם את הלילה ומשם להמשיך החוויה תהיה כולה שלכם וכמוה גם ההנאה ממה שתראו ותעשו.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב