דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מכירת כרטיסים מוקדמת - להפקה מוצלחת 

מאת    [ 22/02/2011 ]

מילים במאמר: 494   [ נצפה 3006 פעמים ]

הפקת אירועים מוצלחת קשורה במידה רבה ביכולת של המארגן לשלב מספר גופים בו זמנית ולגרום להם לעבוד יחד ובשיתוף פעולה. אחד הדברים שיכולים להפיל אירוע אם לא ינוהלו כמו שצריך הוא מעקב אחר המוזמנים שמנוהל על ידי מכירת כרטיסים.

מכירת כרטיסים באמצעות האינטרנט

בעבר, מכירת כרטיסים להופעות או כרטיסים לסרט הצריכה הגעה פיזית אל האולם בו הם מוצגים. כיום רוב האירועים מאפשרים הזמנת כרטיסים דרך האינטרנט. מערכת הרכישה באינטרנט מפותחת ומתקדמת ומאפשרת גישה נוחה וידידותית למשתמש.

איך מתבצעת רכישת כרטיסים באינטרנט?

ראשית, אפשר להיות רגועים - האתרים המאפשרים מכירת כרטיסים באינטרנט הם קודם כל אתרים מאובטחים. מספר כרטיס האשראי שאתם מקלידים באתר יישאר חסוי ולא ייעשה בו שום שימוש אחר. שנית, השימוש פשוט ומהיר ובמקרים מסוימים אתם אפילו יכולים לבחור בדיוק איפה תשבו.

מכירת כרטיסים לועדי עובדים

מכירת כרטיסים לועדי עובדים היא עסקה טובה ומשתלמת לכל הצדדים. עבור מארגני האירועים מדובר במכירה מוקדמת ומרוכזת המבטיחה מספר גדול של מוזמנים וודאיים למופע. עבור ועד העובדים מתקבלת הנחה משמעותית על מופע אטרקטיבי ומהנה.

מכירת כרטיסים מוקדמת

איך שלא תסתכלו על זה וכמה שתנסו להפוך את זה, בסופו של יום מכירת הכרטיסים היא הדרך שלכם לעקוב אחר מצב הרווחים שלכם. כדי שתוכלו לא רק לכסות הוצאות אלא גם להרוויח כדאי להתחיל את שיווק הכרטיסים מאותו רגע בו סגרתם על מיקום ותאריך האירוע.

מכירת כרטיסים מוקדמת ומוזלת באינטרנט יכולה למנף את האירוע עבורכם ולתת לכם יתרון של חשיפה לקהל גדול יותר של רוכשי כרטיסים. הקהל יוכל להבטיח לעצמו כרטיסים מוזלים במיקום טוב ואתם תיהנו ממכירות גבוהות ומביטחון בהצלחת הערב.

רכישת כרטיסים מוקדמת לחובבי הכדורגל

אין דבר מתסכל יותר עבור אוהד קבוצת כדורגל מאשר לא להשיג כרטיס למשחק של הקבוצה שלו. באמצעות אתרי חברות הכרטיסים ובשיתוף קבוצות הספורט השונות ניתן לרכוש כרטיסים במכירה מוקדמת גם עבור משחקי כדורגל.

מכירת כרטיסים באינטרנט לאירועי הספורט השונים נמצאת בהליך מזורז של פיתוח ושדרוג כשבראש החידושים עומד מועדון הכדורגל של מכבי חיפה. את רוכשי הכרטיסים באינטרנט יקדמו שערים אלקטרוניים שיחסכו עבורם את הבידוק הידני ויאפשרו כניסה מהירה.

החידוש מצטרף לדרכים נוספות בהן נעשה ניסיון לעודד את רכישת הכרטיסים באינטרנט. אחת מאותן דרכים היא האפשרות לקבל את הכרטיסים לתיבת המייל הפרטי שלכם, ולהדפיס אותם במדפסת הביתית שלכם. כך תוכלו לחסוך את הצורך בעמידה בתור לקופות, לקבלת הכרטיסים.

רכישת כרטיסים טלפונית

מי שמעדיף לבצע רכישת כרטיסים באמצעות כרטיס האשראי דרך הטלפון, ימצא שלרוב האולמות או מארגני המופעים יש צוות שירות לקוחות שישמח לקבל את ההזמנה. גם מכירת כרטיסים טלפונית נעשית באופן בטוח ומוצפן ישירות אל חברת האשראי.

את הכרטיסים שרכשתם תוכלו לקבל ביום המופע בקופת האולם בהצגת תעודת זהות של בעל כרטיס האשראי. במקרה של ביטול המופע תקבלו על כך הודעה וכספכם יוחזר במלואו באמצעות כרטיס האשראי בו בצעתם את העסקה.

היתרון של רכישת כרטיסים באינטרנט

האינטרנט מאפשר לכם גישה נוחה ללוח המופעים והזמנתם. כל אירועי התרבות מלווים במידע, תקצירים ואפילו המלצות וביקורות. תוכלו לקבל גם מפת הגעה אל מקום האירוע והכל באותו דף אינטרנט שנועד לאפשר מכירת כרטיסים.

מכירת כרטיסים באינטרנט - TixWise

 

אורן שץ הוא מנהל אס.אי.או ישראל, המספקת שירותי קידום אתרים מקצועי במנועי חיפוש ושירותי שיווק באינטרנט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב