דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לזכות במירב הפינוקים 

מאת    [ 22/02/2011 ]

מילים במאמר: 395   [ נצפה 1911 פעמים ]

אם חברים יבואו אליכם ויבקשו מכם המלצה על מקום לחופשה, מה תגידו להם? בוודאי תרצו להמליץ על המקום הטוב ביותר וסביר להניח שזה יתבסס על הניסיון האישי שלכם או על דברים ששמעתם מחברים וקרובי משפחה לאחר שהם עצמם נפשו וסיפרו לכם על החוויות שלהם.

אם באמת הניסיון שלכם הוא זה שינחה אתכם כשתמליצו על מקום נופש, כמעט מובן מאליו שהלב שלכם ינחה אתכם לנפוש בצימרים מפנקים בצפון . האמת, זה פשוט מתבקש כי אמרנו שכולנו ממליצים לפי מה שאנו מכירים ולפי מה שאהבנו ואת צימרים בצפון קשה מאוד לא לאהוב.

מדוע זה כך בעצם? אפשר להגיד שאחת הסיבות היותר מובילות לפופולאריות שלהם היא שכנראה כולנו רוצים להרגיש לפחות לכמה ימים כאילו אנחנו שייכים למעמד אצולה שזוכה למיטב הפינוקים. שנים רבות זוכה דווקא סוג נופש זה להיות המוביל בקרב  אנשים רבים מאוד והמספרים הם שבעצם מספרים את כל הסיפור. אין מה לעשות, כשמביאים לנו עד למיטה ארוחת בוקר משובחת עם לחמים, ריבות, מיץ, פירות ועוד מרכיבים רבים שפעמים רבות הם תוצרת בית, אנו כבר מרגישים אחרת. לחוות כמה ימים בהם ממש דואגים לרצונות שלנו ולצרכים שלנו זה משהו שכל אחד ישמח לעבור.

ארוחת הבוקר היא כמובן רק דוגמא שנועדה להדגים את העניין כולו. יש חוץ ממנה עוד פינוקים כמובן. את הג'קוזי לא באמת צריך להציג בפניכם והוא כבר אורח קבוע וחשוב בכל נופש כזה. גם מיטב חידושי הטכנולוגיה כבר עשו את דרכם לסוויטות הנופש המצוינות, חידושים כמו מערכות קולנוע ביתי או אפילו חיבור לאינטרנט. כמו בלוטות הטעם שלנו לא זוכות להתעלמות ואם תגיעו לסוויטה שלכם ותמצאו בה פירות טריים, קפה, תה, שוקולד או יין, אל תתפלאו. בעולם שבו גרימת שביעות רצון לאורחים היא הבסיס של הבסיס, לא פלא שרבים מאוד חוזרים מרוצים עד מאוד מהנופש ואחר כך גם מוכנים להמליץ על המקום בו היו.


את המיקום המדויק של ההמלצה על צימרים לחופשה רומנטית ומושלמת באזור הצפון נשאיר לכם. אפשר לבחור מקומות שנמצאים החל מחוף הים הכל כך יפה של הגליל המערבי ועד לפסגות רמת הגולן דרך הגליל התחתון והגליל העליון מבחינת האיזור זה כל כך שונה מללכת לחופשה במרכז הארץ . כל אחד מהאזורים האלה הוא מיוחד בדרכו והנוף והטבע שתמצאו שם הם משהו שלא זוכים לראות לעיתים קרובות. ייתכן בהחלט שתמצאו מקום ספציפי שיהפוך אפילו להיות מקום הנופש הקבוע שלכם בכל פעם שרוצים לחגוג יום נישואין או יום הולדת. אולי אפילו אתם תהפכו לממליצים כאלה לאחר שתשמעו על מקום נפלא ותראו בעצמכם עד כמה זה נכון.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב