דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מלכודת וונוס במפה של גלנט 

מאת    [ 21/02/2011 ]

מילים במאמר: 571   [ נצפה 3049 פעמים ]

למה יואב גלנט לא מונה רמטכ"ל??   נכון, הפור נפל כבר, אך מעניין ללמוד את המפה הזאת, מה גרם לכישלון למינוי.     נולד ב: 8.11.1958 תאריך לידה מתחבר ל: 33/6 – וונוס (6) שולט עליו. ונוס היה זה שדחף אותו לבנות ארמון, שבסופו של דבר קבר אותו. אבל נלך דבר, דבר.   יום הלידה, 8, נשלט על ידי שבתאי. נולד ביום שבת, אפקט חוזר של שבתאי.מראה לנו אדם במדים, שיידע קשיים. שבתאי , שליט בית 6, בית העבודה והשגרה, וגם בית 7, בית השותפים/אויבים מוכרים. שבתאי במפה נמצא ב23 מעלות בקשת.   חודש לידה: נובמבר, נותן לו את הדואליות ואת חוזק מזל עקרב, השורד במצבים קשים, אחד שלא מרפה. 11, מספר נעלה, אך מעתים יכולים לחיות לפי התדר שלו ובכך נפלים לצמצום, ל:2, אשר נשלט על ידי הירח. הירח במפת לידה נמצא במזל מאזניים ההרמוני, אך גם הקר ומחושב והיהיר. ואף לעיתים, אכזר. מעניין לראות את הירח במעלה 11, כמו חודש הלידה. שבתאי בשמיים נמצא כבר שנה במזל מאזניים ורק זה, לו היה בא אלי לייעוץ, היה צריך להדליק אור אדום.   השנתון, 1958, נשלט על ידי מרקורי. מרקורי, כוכב התקשורת, במפת הלידה נמצא במזל קשת, ושם הוא נפול וחלש. אם השנתון מייצג את הייעוד של האדם, והשליט נפול במפה, יש לזה משמעות. יהיה לבעל המפה קושי רב לייסם את " דרישות" הגורל.   סה"כ התאריך מתחבר ל 6 – כוכב וונוס, אשר נמצא צמוד לשמש ויופיטר, במזל עקרב. וונוס שולט במזל שור- ומדבר על רכוש וקרקעות, נדל"ן. וונוס שולט גם במאזניים. במזל זה ידבר על הרמוניה, כמיהה ליופי, ומשפט צודק. וונוס, בעקרב רע ונפול, לכן, דווקא הפלנטה שצריכה לעזור לו, רע, ויפגין את צדדיו השליליים, כמו קינה ונקמה, כשיקבל טריגר מפלנטה אחרת במפת קידומים או מעברים.   גלנט נמצא בשנה אישית 4, שנה שתביא לפיצוצים בחיים, שינויים דרסטיים, שכבר אין לו שליטה עליהם. ככל שיתנגד לשינויים האלו, כך יהיה לו יותר קשה לעבור אותם. חודש אישי 6 – שוב וונוס הרע, יום אישי 4 – שוב אוראנוס... זאת אומרת, היה אפשר לצפות שבשנה אישית 4 משהו יוצא הכלל יקרה לו, בלתי צפוי. גלנט בן 52, הגיל מתחבר למס' 7, עוד מספר קרמטי וקשה, כמו 4, בלתי צפוי ומעורפל כי נפטון שולט על מס' 7. באסטרולוגיה הודית 4 ו:7 הם ראש וזנב דרקון, אשר מעידים על תהפוכות גורליות.   אך איך היה אפשר לדעת שהוא לא ימונה לרמטכ"ל?  

 

במפה האסטרולוגית דבר ראשון שאני בודקת מתי היה הליקוי חמה לפני הלידה? ואצלו, תראו איזה פלא, היה ב מעלה 19 במאזניים. שוב מאזניים, שוב וונוס, יש לנו כאן pattern שחוזר על עצמו. שבתאי, השנה במאזניים, עלה על הנקודה הזאת, וטרף את הקלפים.

גם בלי שבתאי, ברגע שיופיטר נכנס לטלה  ומיקם את עצמו מול הירח שלו, התחילה תקופה קשה, של 180 מעלות של התלבטויות  ואפילו משפטים עתידיים. וונוס, שהוא מקור הרע במפה של גלנט, השנה נמצא בבית 6, בית העבודה, במעלה 7 ופלוטו במעברים צמוד אליו. פלוטו מסמל את הממסד, אפשר לומר את בג"ץ- אליהם גלנט פנה והם החליטו נגדו.   יש עוד כמה קוריוזים במפה הזאת, כמו האסטרואיד דמוקלס, (מכירים אותו מסיפורי מיתולוגיה, חרב דמוקלס) נמצא כרגע בשמיים צמוד לשמש/מרס, במעלה 17, שולחים זווית הרסנית של 90 מעלות לשמש לידתי. אוראנוס, כוכב המהפכות, נמצא בזווית של 90 מעלות לשבתאי לידתי, מבית 9- של חוק ומשפט לשליט בית 6, בית העבודה.   וונוס נמצא במעלה 14, עד האסטרויד פנדורה יש 52 מעלות, כ 52 שנה. ובגיל 52 נפתחה תיבת פנדורה שלו.  לפי המפה והעיתוי לא היה שום סיכוי למינוי הזה.    על מנת לראות את מפה האסטרולוגית, אנא ביקרו ב: http://www.astroworld.co.il/default.asp?iID=MEDFD     8.2.2011

 

גבריאלה מיטלמן- האסטרולוגית שלך http://www.astroworld.co.il 054-7731313




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב