דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אינטרנט או עיתונות כתובה 

מאת    [ 21/02/2011 ]

מילים במאמר: 375   [ נצפה 3769 פעמים ]

מו ברוב תחומי המדיה והפרסום, עם כניסתו והנגשתו של האינטרנט – בעיקר משנת 2004 – גם עולם יחסי הציבור עבר מהפכה ומערכות העיתונים הגדולות התחילו לשים משקל הולך וגדל על מגרש האינטרנט בעוד שכוחה (והיקפי המכירות) של העיתונות היומית הכתובה הולך ויורד.
החדשות המתחלפות מידי שעה יחד עם זמינותו והיכולת התגובה המהירה הם היתרון הגדול של האינטרנט לעומת העיתונות הכתובה. יתרון נוסף הוא שהאינטרנט הוא מעין ארכיון ענק שניתן למצוא בו גם חומר היסטורי.

היום, כאשר עיתונאי מחפש חומרים לכתבה או מקבל הודעת יח"צ לעיתונות – אחד הצעדים הראשונים שהוא יעשה היא סריקה מהירה בגוגל בחיפוש אחר מקורות מידע עבור המוצר או השירות עליו הוא כותב.

המסקנה היא חשיבותו ההולכת וגדלה של האינטרנט במאמצי יחסי הציבור של כל אדם או עסק והחשיבות של אתר אישי או תדמיתי – בו יוכל בעל העסק לשלוט בקלות ובמהירות על הנוכחות שלו ברשת.
עד לא מזמן נחשב נושא של בניית אתר אינטרנט כמייגע ויקר... אך היום, עם שלל מערכות קוד-פתוח, בניית אתר אינטרנט היא פשוטה, מהירה יחסית – ומאפשרת לבעל העסק שליטה מלאה על תכני האתר, ללא צורך במתכנת צמוד ויקר. וורדפרס היא הדוגמא הטובה ביותר למערכת ניהול אתר שכזאת. זוהי המערכת הנפוצה והפופולארית בעולם לניהול אתר אינטרנט, עם מאות מיליוני אתרי אינטרנט שמבוססים עליה. היתרונות הברורים שלה הם: ·        קלות לתפעול ולאחזקה, ·        שליטה על עיצוב האתר ·        שליטה על מלאה התכנים, טקסט, תמונות, וידאו וקבצי שמע ·        ידידותיות של וורדפרס למנועי חיפוש וגוגל בראשם ·        תוספות תוכנה – לרוב בהורדה חינם מהאינטרנט, ללא צורך במתכנת והם הפכו את וורדפרס למערכת ניהול אתרי אינטרנט ובלוגים הנפוצה והמועדפת בעולם. 
 תבניות היא החברה מובילה ומקצועית בבניית אתרי אינטרנט. החברה מציעה בניית אתרי אינטרנט מבוססים על מערכת ניהול וורדפרס תוך מתן שירות מלא ומקצועי – ובמחירים שפויים ושווים לכל כיס.

בקרו כבר עכשיו באתר, התרשמו מהיכולות המקצועיות הגבוהות ומהמחירים המיוחדים. הנחה מיוחדת ובלעדית על מחירי המחירון לבניית אתר אינטרנט לקוראי הניוזלטר! יש לך כבר אתר וורדפרס? מעוניין לשדרג את מראה האתר שלך בתבנית עיצוב מקצועית? השתמש בקוד הקופון lilapr200 במעמד הרכישה להנחה של 200 ש"ח לרכישת תבנית וורדפרס פרימיום מתורגמת ותומכת עברית.

 

לילה בן הרוש - מפיקה ויח"צנית,  עיתונאית, אמנית ועורכת הניוזלטר לאן נושבת הרוח.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב