דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תמונות מהחתונה 

מאת    [ 21/02/2011 ]

מילים במאמר: 567   [ נצפה 2215 פעמים ]

 

החתונה מתקרבת? אבודים? עתה צריך לקרוא על הדברים החשובים באמת בתחום אירועים ושמחות... את מוזמנת להכיר את תחום החתונות: מקום, הפקת חתונות וסידורי פרחים!

הזמנתם גן אירועים?

החלק החשוב ביותר שצריך להדאיג אתכם, הוא האולם בו יתקיים האירוע. זה יכול להיות גן ארועים, ויכול להיות ביער. רק אחרי קביעת מקום הארוע, ניתן יהיה לחשוב על תאריך האירוע, קונספט האירוע ולבצע בחירה של הפרטים הרבים שיעזרו לעשות את האירוע לחוויה חיובית. לא חושבים שהגיע הזמן להתחיל לארגן?

אז איך לבחור מקום רומנטי לחתונה? חייבים חתונה מיוחדת?

המון זוגות שמתחתנים מתחבטים הרבה טרם בוחרים, וזאת בשל סיבות רבות. גנים רבים שונים האחד מן השני בפרמטרים רבים; תכולת המוזמנים שאפשר להכניס, מערכת הסאונד, אופן הגשת המזון והכי חשוב - המיקום הגיאוגרפי בישראל. צריך לקבוע מראש איזה ארוע אתם חולמים לחגוג, זה מאוד יעזור לכם בחיפוש אחר האולם הרומנטי ביותר…

כאשר מגיעים לגני אירועים על מנת להסתכל על המקום, אתם צריכים לשים לב לפרטים האלה: האולם נראה נקי ומצוחצח? המרחב מספיק לכל המוזמנים שלכם? כמה בערך נותני שירות יעבדו בליל החתונה? אף אחד לא מעריך אוכל ממוחזר או, למשל, שירות לוקה בחסר... על מנת להישמר מפני פאדיחות במהלך הארוע, צריך לשים לב שאתם מקבלים מענה לשאלות שעולות בכם!

כאן, עדיף לא לטעות...

את היום שלכם תעברו רק פעם בחיים (או כך לפחות אנו מקווים...), לכן אין טעויות נסלחות. איך מתכננים את החתונה? רצוי לא להתפשר על פרטים קטנים! במילים אחרות, בהנחה ותמיד דמיינתם אירוע עם בלונים מתעופפים, מגיע לכם להגשים את החלום…

ואחרי שמוצאים אולם, מה עושים?

אם סוף סוף מצאתם מקום להתחתן בו - עליכם להתחיל לשקול את הדברים הקטנים. למשל, עיצוב ארועים מקצועי... אם יצא שעוד לא ידעתם שזה קיים, אז זה בעצם אמנות לכל דבר. בעזרת אנשי מקצוע המתמחים בעבודות עיצוב ואסתטיקה, אפשר לגרום לכך שהאירוע הזה יהיה מרהיב ואוריגינלי. בעזרת שימוש בשולחנות מעוצבים, רק כדוגמא, אפשר בלי בעיה לשדרג את את תפאורת האירוע. האורחים שלכם שיבואו לחתונה יחושו ממש מהדקה הראשונה שהם באירוע לא מהעולם הזה ויבלו כפי שבטוח לא יצא להם מעולם בחייהם... לא תרצו בכך?

רק אם כבר סימתם לדאוג לעיצוב, יש אפשרות לסדר את דברים אחרים…

לרובנו נקרתה ההזדמנות אי פעם לרקוד בחתונה של קרובי משפחה. הארועים האלה הם פעמים רבות באותו הפורמט - "אוכל", יין זול וגימיקים ארכאיים. אם השאיפה היא לתכנן אירוע לגמרי שונה, קיים צורך בקמצוץ ארגון וחדשנות. באופן זה, ימשיכו להזכיר את הארוע שלכם במשך שנים... חייבים עוד מידע בנושא מקום לאירועים קטנים?

אוכל כבר בחרתם?

בעבור אנשים הדבר החשוב היחיד הוא רק האוכל. ההחלטה על חברת הקייטרינג היא בעלת השפעה רבה על הזכרונות מהאירוע שלכם, בדיוק בגלל זה בכלל לא מומלץ להתפשר או לזלזל בהחלטה הזו. כדאי להשתדל לבחור רק בקייטרינג לפי המלצה וצלחות גדולות מספיק. אף אדם לא מעוניין לצרוך איזשהו אוכל עשוי בטעם רע או אחד שבא בצלוחיות קטנות. תמיד ישתלם להוציא מעט כסף כדי לדעת שהאוכל שהאורחים יקבלו יהיה מצוין וממלא!

רוצים לדעת יותר על חתונה קטנה במרכז? שירותי מוסיקה כבר הצלחתם למצוא?

רק לאחר שהלעטתם את כלל המוזמנים, אפשר גם לדאוג להם לבידור, וקיימות שפע של דרכים לכך. איך מתחילים? אתם לא יכולים להעלות נושא כמו חגיגה משובחת בלי להזכיר מוזיקה. שהרי למה לא להזמין דיג'י מומחה? באמצעותו תוכלו לשמח ולהקפיץ את כל המוזמנים לאורך האירוע... לכם נותר רק להחליט מראש על סגנון מוסיקה שאתם נהנים לשמוע, ואת כל השאר התקליטן יעשה עבורכם.

עם כל האינפורמציה שכאן, ארגון חתונה אף פעם לא היה קל יותר... 

לעצות, טיפים ועוד שפע של מידע - תעיינו באתר http://www.halenby.co.il/. זה הזמן להתחיל להתחתן!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב