דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


צריכים בר מצווה בכותל? 

מאת    [ 21/02/2011 ]

מילים במאמר: 582   [ נצפה 2033 פעמים ]

אתם צריכים להינשא! מאיפה מתחילים? תתחילו לקרוא על כל הפרטים שצריך לדעת בתחום חתונות גדולות... אתה מוזמן להכיר טוב יותר את העולם הגדול של האירועים והחתונות: גני אירועים, הפקת אירועים ותקליטנים!

יש לכם כבר גן אירועים?

הפרט החשוב ביותר שצריך להטריד אתכם, הוא כמובן המקום בו תחגגו. זה יכול להתקיים באיזשהו גן אירועים, וייתכן וזה יהיה בטבע. רק לאחר קבלת ההחלטה של המקום בו תתקיים החתונה, יהיה אפשרי לחשוב על מועד, סגנון החתונה ולבסוף לבחור את כל אותם הפרטים הפעוטים שיהפכו את האירוע לבלתי נשכח. אתם מוכנים להפוך חלום למציאות?

כיצד מחליטים על מיקום לחתונה? אתם צריכים בר מצווה בכותל?

מרבית הזוגות שמתחתנים עשויים להתלבט חודשים ארוכים עד שהם בוחרים, ויש לכך סיבה טובה. גנים רבים נבדלים בכל מיני היבטים; כמות המוזמנים המירבית, רמת העיצוב, אופן ההגשה וכמובן המיקום בארץ. חובה לדעת מבעוד מועד איזה אירוע תמיד שאפתם לערוך, זה יקל עליכם בחיפוש הארוך אחר האולם הרומנטי ביותר…

כשאתם מגיעים לגני ארועים כי אתם רוצים להתרשם מקרוב, יש לשים לב לדברים מסוימים: הגן מספיק הגייני ונקי? האם המרחב יתאים לכמות האורחים שלכם? כמה בדיוק מלצרים מסתובבים במקום? איש לא צריך אוכל מלא חיידקים או שירות לקוי... ע"מ למנוע תקלות כשכבר יהיה מאוחר מידי, ודאו שאתם מקבלים תשובות לשאלות שעולות בראשכם!

כשמדובר על חתונה, לא כדאי לטעות!

את טקס החתונה תעברו פעם אחת ויחידה (אנו מקווים...), מהסיבה הזו אין מקום לפאשלות. איך צולחים את האירוע? מומלץ לא להתפשר על שום דבר! רוצה לומר, אם תמיד רציתם גן אירועים עם יונים חיות, אז מגיע לכם לקבל בדיוק מה שרציתם…

מה עושים אחרי שמוצאים מקום?

בהנחה וסוף סוף יש לכם מקום לחתונה - באפשרותכם לשקול את כל הפרטים האחרים. זה יכול להיות, לדוגמא, סידור פרחים מקצועי... אם יצא שעוד לא שמעתם שיש כזה דבר, אז זה בעצם אמנות לכל דבר. עם כמה מומחים המתמחים בעיצוב ויופי, ניתן בלי בעיה להביא לכך שהארוע הזה יהיה מקסים ואוריגינלי. עם שימוש בכיסאות מעוצבים, לדוגמא, אפשר להיטיב עם את סביבת הארוע. המוזמנים שיבואו לחתונה יחושו מההתחלה שיש כאן איזשהו ארוע לא מהעולם הזה ויבלו כפי שבטוח לא יצא להם בחיים... אולי זו תהיה החתונה שלכם!

רק אחרי שגמרתם לארגן את העיצוב, אפשר באמת לדאוג לפרטים קטנים…

להמון אנשים יצא פעם לבוא לחתונה של חברים. הארועים האלה הם תמיד דומים - אוכל חשוד, מיץ תפוזים וגימיקים מיושנים. אם אתם רוצים לערוך ארוע שונה לגמרי, יש צורך בטיפת השקעה של זמן וחדשנות. באופן זה, יספרו על הארוע שערכתם גם עוד שנים מעכשיו... עוד מחפשים בת מצווה בטבע?

מה עושים עם האוכל?

עבור רוב האורחים הפרט המעניין באמת הוא רק האוכל. ההחלטה על הקייטרינג שלכם בהחלט תשפיע על הזיכרון מהאירוע שלכם, מהסיבה הזו בכלל לא מומלץ להתפשר או לזלזל בהחלטה הזאת. אז באמת מומלץ לבחור אך ורק בקייטרינג גורמה וצלחות בגודל סביר. אין אדם שבאמת רוצה לקבל אוכל רקוב או אחד שמוגש בצלחות קטנטנות. תמיד משתלם לבזבז סכום מסוים בכדי שהאוכל הוא באמת טעים וכמובן איכותי!

לא בטוחים לגבי גני אירועים ירושלים? מוזיקה עדיין לא הצלחתם למצוא?

אחרי שפיטמתם את המוזמנים, כדאי גם לשמח אותם, ויש שפע של דרכים לעשות זאת. ממה מתחילים? אי אפשר להעלות נושא כמו חגיגה רצינית ולא להזכיר דיג'יי. מעוניינים להביא תקליטן? בעזרתו אפשר להרקיד ולהקפיץ את חבריכם במשך כל החתונה... אתם צריכים לבחור מראש סגנון מוזיקה שאתם רוצים, ואת שאר העבודה התקליטן יעשה בשבילכם.

אם קראתם לעומק, תכנון והרמת ארוע מוצלח מעולם לא היה קל יותר... 

לטיפים ומידע שכדאי שתדעו - תקליקו על האתר http://www.neotk.co.il/. יאללה לעבודה!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב