דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טכנולוגיה בשילוב מיסטיקה ורוחניות 

מאת    [ 21/02/2011 ]

מילים במאמר: 598   [ נצפה 2162 פעמים ]

בתקופה האחרונה בצירוף מקרים מוזר התחלתי לקרוא את הספר טכנומיסטיקה של עדו הורגנזון אשר לפי תחושותי מדבר על מציאות חדשה כאן אצלנו בני האדם, מציאות אשר אני חווה אותה שוב ושוב עם משפחתי חברי ועל עצמי כמובן.

למה אני אומרת צירוף מקרים כי תוך כדי קריאת הספר קראתי כתבה מעיתון כלכליסט מיום ה 9.8.2010 ואשר נקראת דיגיטמבלים? מה באמת עושה הטכנולוגיה למוח האנושי.

אני נמצאת עכשיו במוסך בו עושים טיפול לרכב שלי אשר  החליף את הרגליים שלי למטרת הליכה, אני כותבת ישירות על המחשב במקום על הנייר ומדי פעם אני מסתכלת על הנייד אולי הוא מצלצל.

בספר טכנומיסטיקה  אני קוראת ולפחות לי זה מוצג שחור על גבי לבן מול העיניים בפעם הראשונה כי ישנם אביזרים טכנולוגים אשר נעשים שלוחות של האיברים העשויים בשר ודם ועליהם אנו סומכים יותר ויותר לצורך ניהול החיים היומיומי כמו הנעליים שאנו נועלים שהם תוספת לעור, הטלפון הסלולרי הארכה של האוזן שלנו לקלוט למרחק וכמעט כל דבר בו אנו משתמשים כיום.

"אלה האינטרנט, הסלולרים והאייפודים. הם משנים יותר מאשר את הכלכלה והתרבות. הם משנים את המוח שלנו, פיזיולוגית. הם גורמים למוח לפעול אחרת וכתוצאה הופכים אותנו לאנשים שחושבים ומרגישים אחרת. יש לזה השפעה שאת ממדיה כבר אפשר להתחיל לראות," – מתוך הכתבה דיגיטמבלים

אני רואה את האחיינית שלי בת השנתיים שמשחקת באיפוד פותחת ספריות ומחפשת את המשחקים שלה במסך המגע ומחייכת, לי כשהייתי קטנה לא היו את כל הגירויים הללו, והאחיין שלי בן ה 7 שהקים עיר בסים סיטי ונלחם במפלצות ודרקונים במחשב

איפה המשחקים של פעם, עם האופניים בחוץ הקלאס והחמש אבנים? ההתפתחות התודעתית מואצת אם בזמן המהפכה התעשייתית הדברים השתנו לאט, אזי עכשיו הדברים משתנים במהירות שלעיתים קשה לנו לתפוס.

אני זוכרת את אמא שלי מסבירה לסבתי שראתה טלויזיה והגיבור בסרט נהרג, ומספר ימים לאחר מכן הופיע בסרט אחר, שזה לא מציאות, זה רק סרט ולסבתי היה קשה לתפוס את זה ואני מוצאת את עצמי מנסה להסביר לאמא שלי כיצד עובד האינטרנט ומספר שעות לאחר מכן, אני מקבלת הדרכה מבתי בת ה 15 על הפייסבוק כשאני לא מבינה איך זה עובד.

ומהצד השני אני רואה את הבת שלי ואת חברותיה שמחפשות רעיונות לעבודה יצירתית שהוטלה עליהם בבית ספר ומרגישה שהיצירתיות הולכת ונעלמת, נראה שמרבית הילדים של היום ככל שהתודעה שלהם יודעת להעתיק מהאינטרנט בהעתק והדבק, הם פשוט לא יצירתיים.

והמפחיד מכל זה שאני מוצאת את זה גם אצל חברות, אני בעיקר מרגישה את זה כשאני מחברת שיר ברכה מקורי ליומולדת ב 5 דקות ולא מעתיקה מאתר ברכות מהאינטרנט, כשצריך לעשות עבודה בתנ"ך ויש לי רעיון שלא עולה כסף ואפילו מקבל ציון 100 על התוצאה ורעיונות אחרים יצירתיים  שהבנות שלי תמהות איך יכולתי לחשוב על זה.

כשאני הופכת פיסת בד לתחפושת הן לא מבינות איך ולמה ולצערי אני מבינה שאין להם את סוג הראיה שלנו היה בילדותנו ואפשר לנו להמציא דברים, אפילו משחקים על מנת לשעשע את עצמנו.

מאז שעברתי את תהליך ההתחברות מחדש האישי שלי לפני מספר שנים אני עדה לשינוי מודע בתוכי, אני פחות נמשכת לטלוויזיה ולאינטרנט, רק השבוע פתחתי לי דף בפייסבוק

ואני כבר לא גולשת בכל הפורומים בהם גלשתי בעבר.

אני מרגישה משיכה דווקא לספר הכתוב, גם מאמרים התחלתי לכתוב על נייר ואחר כך להעתיק למחשב ולמרות שאת המאמר הזה אני דווקא כותבת ישירות למחשב אני רואה בזה אירוניה מסויימת.

אבל יותר מזה היצירתיות שבה ותפסה במקום בחיי ואני מוצאת את עצמי מחפשת פתרונות יצירתיים לבעיות שעולות.

ובעצם אני הופכת ל2 בני אדם שונים הממוזגים זה בזה אבל גם נפרדים זה מזה, אדם מודע המסתכל ורואה לאן הוא רוצה או לא רוצה ללכת ומה הוא רוצה בחיים שלו, והמודעות הזו מאפשרת לי להיות אדם טכנולוגי בשילוב אדם מיסטי רוחני ולהשיג את המטרות אליהן אני שואפת תוך הפעלת אביזרים טכנולוגים להצלחה מיסטית רוחנית.

הכירו את ה"התחברות מחדש" – דרך הטיפול המהפכנית לטיפול ללא מגע.זוהי דרך טיפולית המעצימה את כוח הריפוי הטבעי הקיים בגוף, ומציעה איזון, ריפוי והתפתחות.זו אינה עוד שיטת "הילינג" או תפישה רוחנית נוספת – אלא תהליך יוצא דופן בפשטותו ובעוצמתו.דרך הטיפול הייחודית נחשפה ע"י ד"ר פרל (כירופרקט) – ולא ברור כיצד בדיוק היא פועלת ועובדת – אך ברור ומוכח שאכן מניבה תוצאות. לכל אדם שמוכן להשקיע, להתנסות ולעשות למען עצמו – אנו מציעים הזדמנות להתחבר מחדש לייעודו ולגופו באמצעות 3 רבדים:להתחבר לגוף מחדש – להפטר מכאבים, מחלות, מוגבלויות פיזיות;להתחבר לנפש מחדש – לפתור בעיות זיכרון, פחדים, הפרעות, דיכאונות;להתחבר לחיים מחדש –  להתפתח, לממש עצמך, להשיג סיפוק בחיים, לזהות את הייעוד. מדובר בדרך טיפול חדשה, אחרת, טובה יותר - ובתהליך מהיר, קצר, יעיל וכדאי:3 פגישות, 1,000-1,500 ? בלבד! שזהו המחיר הנמוך ביותר לטיפול מלא, בעולם האלטרנטיבי של הרפואה המשלימה. אם אתם מוכנים להתחייב לעצמכם – אנו בטוחים בהצלחת התהליך. נסו ותיווכחו!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב