דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


התחברות מחדש וסימפטומים של כיב קיבה יכולים להיעלם 

מאת    [ 21/02/2011 ]

מילים במאמר: 491   [ נצפה 2956 פעמים ]

כשיש לך כיב קיבה אתה רוצה לדעת איך להתמודד איתו. לפני בחירה בטיפול מסוים כדאי שתדע מהם הסימפטומים של כיב קיבה. אלו יכולים להידמות לסימפטומים של כיבים אחרים אך כיוון שישנם מספר הבדלים כדאי שלא תבצע כל החלטה לגבי טיפול בעצמך.

הסימפטום העיקרי של כיב קיבה הוא תחושת צריבה או כרסום באזור הקיבה. תחושת צריבה זו יכולה להימשך בין 30 דקות ל-3 שעות. כאב זה מתפרש לעיתים קרובות כצרבת, קלקול קיבה או אפילו רעב. הכאב מופיע בדרך כלל  באזור הבטן העליונה אך לעיתים יכול להופיע ממש מתחת לעצם החזה.

אצל חלק מהאנשים כאבי כיב הקיבה מופיעים מיד לאחר האוכל. באחרים הכאב יופיע שעות רבות לאחר הארוחה. הכאב יכול להעיר אותך משנתך במהלך הלילה. סימפטום נוסף של כיב קיבה הוא שיכולים להיות לך כמה שבועות של כאבים ולאחר מכן כמה שבועות ללא כאב כלל. ניתן להקל על כאבי כיב קיבה באמצעות שתיית חלב, אכילה, מנוחה או אפילו נטילת נוגדי חומצה.

תאבון ירוד וירידה במשקל הם סימפטום נוסף של כיב קיבה. עם זאת, אנשים הסובלים מכיבים בתריסריון עלולים להעלות במשקל משום שאלו עלולים לאכול יותר בכדי להקל על תחושת חוסר הנוחות הנגרמת להם על ידי כיבים בתריסריון. הקאות חוזרות ונשנות, דם בהיר בצואה ואנמיה אף הם סימפטומים של כיבי קיבה.

עליך לדעת שכיב קיבה יכול להשפיע על העצבים הנמצאים באזור שמסביבו. העצבים עלולים להיות מגורים וזאת עלול לגרום לך לסבל רב. בנוסף לכך, כיבי קיבה יכולים לגרום לדימום מהסחיפה של כלי דם מרכזי ולקרוע את דופן הקיבה או המעי. התוצאה של סיבוך זה היא צפקת. סימפטומים של כיבי קיבה יכולים גם להביא לחסימה של דרכי העיכול בשל עוויתות או נפיחות באזור של כיבי הקיבה.

פעמים רבות תמצא כי כיבי הקיבה שלך הם תוצאה של החיידק ה. פירולי. חיידק זה משפיע על רקמת הקיבה בצורה מסוימת המאפשרת לחומצות הקיבה לגרום לדלקת וכיבי קיבה על דפנות הקיבה. 

באמצעות טיפול בכיב הקיבה שלך לפני שהוא מחמיר, יהיה לך את הזמן הנחוץ לבחינת הסימפטומים לכיב קיבה ולבירור מהו מצבך בדיוק. טיפול מוקדם יכול למנוע סיבוכים משמעותיים בעתיד.

יחד עם זאת, ובמקביל לטיפול רפואי מערבי קובנציונאלי, קיימת עוד חלופה שכדאי לשקול ולבחון

למי שמוכן לעשות משהו למען עצמו ולא להישאר תקוע בעולם הרפואה המערבית, ניתן לשקול משהו אחר, משהו שונה, משהו אשר לא ברור כיצד הוא עובד אבל מוכח פעם אחת פעם שמצליח לחולל שינוי משמעותי באיכות החיים.

התחברות מחדש הינה דרך טיפול מהפכנית המעצימה את כוח הריפוי הטבעי הקיים בגוף, ומציעה איזון, ריפוי והתפתחות. זו אינה עוד שיטת "הילינג" או תפישה רוחנית נוספת - אלא תהליך יוצא דופן בפשטותו ובעוצמתו. 

לכל אדם שמוכן להשקיע, להתנסות ולעשות למען עצמו התחברות מחדש מציעה הזדמנות להתחבר מחדש לייעודו ולגופו עם כוח הריפוי הטבעי, באמצעות 3 רבדים:

להתחבר לגוף מחדש - להפטר מכאבים, מחלות, מוגבלויות פיזיות;

להתחבר לנפש מחדש - להפטר מפחדים, הפרעות, דיכאונות; 

להתחבר לחיים מחדש -  להתפתח, לממש עצמך, להשיג סיפוק בחיים, לזהות את הייעוד.

כדברי ד"ר אריק פרל חושף תדרי התחברות מחדש: אם אתם ברי מזל הריפוי יגיע בצורה שאתם ציפיתם לה, אם אתם באמת ברי מזל, הריפוי יגיע בצורה שלא חלמתם עליה, בצורה שהיקום חשב במיוחד עבורכם.

הכירו את ה"התחברות מחדש" ? דרך הטיפול המהפכנית לטיפול ללא מגע.זוהי דרך טיפולית המעצימה את כוח הריפוי הטבעי הקיים בגוף, ומציעה איזון, ריפוי והתפתחות.זו אינה עוד שיטת "הילינג" או תפישה רוחנית נוספת ? אלא תהליך יוצא דופן בפשטותו ובעוצמתו.דרך הטיפול הייחודית נחשפה ע"י ד"ר פרל (כירופרקט) ? ולא ברור כיצד בדיוק היא פועלת ועובדת ? אך ברור ומוכח שאכן מניבה תוצאות. לכל אדם שמוכן להשקיע, להתנסות ולעשות למען עצמו ? אנו מציעים הזדמנות להתחבר מחדש לייעודו ולגופו באמצעות 3 רבדים:להתחבר לגוף מחדש ? להפטר מכאבים, מחלות, מוגבלויות פיזיות;להתחבר לנפש מחדש ? לפתור בעיות זיכרון, פחדים, הפרעות, דיכאונות;להתחבר לחיים מחדש ?  להתפתח, לממש עצמך, להשיג סיפוק בחיים, לזהות את הייעוד. מדובר בדרך טיפול חדשה, אחרת, טובה יותר - ובתהליך מהיר, קצר, יעיל וכדאי:3 פגישות, 1,000-1,500 ? בלבד! שזהו המחיר הנמוך ביותר לטיפול מלא, בעולם האלטרנטיבי של הרפואה המשלימה. אם אתם מוכנים להתחייב לעצמכם ? אנו בטוחים בהצלחת התהליך. נסו ותיווכחו!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב