דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בחירת רופא שיניים ומרפאת שיניים 

מאת    [ 21/02/2011 ]

מילים במאמר: 410   [ נצפה 2076 פעמים ]

בכל יום שאנו קמים בבוקר, אנו צריכים לזכור כמה ברי מזל אנחנו שנולדנו כאן ועכשיו, ושירותי רפואת שיניים זו אחת הסיבות לכך. בעבר הלא רחוק, לפני כ- 30 שנה, כאב שיניים היה סבל מחריד, ורופא השיניים היה אימתם של כל בני האנוש, כולל גם של הפוליטיקאים והפושעים הגדולים ביותר. יחד עם זאת, במהלך השנים שחלפו הושקעו מאמצים אדירים כדי לצמצם את הכאב הכרוך בביקור אצל רופא שיניים. כיום לא ניתן כבר למצוא מרפאת שיניים שלא עושה שימוש בחומרי הרדמה ובטכניקות נוספות שפותחו כדי להפחית את סבלו של המטופל.

לא כל מרפאות השיניים הן אותו דבר

כאמור, רפואת השיניים פועלת בכיוון של הקלת כאבם של המטופלים בזמן הטיפול, אך לא כל רופא שיניים רואה אל מול עיניו את הסבל של המטופל. חשוב ביותר לפנות למרפאת שיניים בה עובדים רופאים מנוסים, המודעים לכך שמולם יושב אדם חי שמרגיש כאב. ביכולתו של רופא שיניים טוב להקל בצורה משמעותית על הסבל של המטופלים שלו, זאת עוד לפני שמגיעים לכל השדרוגים המודרניים בתחום רפואת השיניים. כך למשל, מרפאת שיניים טובה יכולה לספק טיפול שורש ללא הרדמה שלא יגרום סבל רב מדי גם למטופל הרגיש ביותר.

מרפאת שיניים ייעודית

ישנן מרפאות שיניים, בייחוד אלו השייכות לרופא פרטי אחד, המתמקדות בטיפולי שיניים מסוג מסוים. חשוב לזכור שגם לרופאי שיניים יש התמחויות, ורובם מעדיפים לעבוד בהתאם לפרופיל הצר שלהם. מרפאת השיניים היעילה ביותר היא זו המעסיקה מספר רופאים, ובצורה זו מכסה את כל הבעיות האפשריות, החל מסתימות ועד לטיפולי שורש.

מרפאת שיניים לילדים

הפציינטים הקשים ביותר של רופאי השיניים הם ללא ספק ילדים. יכולת העמידה שלהם בפני כאב שואפת לאפס, כמו גם הסבלנות לשבת על כיסא. יתרה מזאת, טיפולי שיניים של ילדים שונים מאלו של המבוגרים, בדגש על שיני חלב שעומדות להתחלף. חשוב לתת להם את הטיפול המותאם להם. פרט לכך, יש טיפול אחד חיוני במיוחד בשביל ילדים שהשיניים שלהם לא ישרות וזה גשר. יישור שיניים זה תהליך מורכב בפני עצמו, ובתחום זה ישנם מומחים נפרדים. בשל האופי הייחודי של טיפולי שיניים לילדים, ישנן מרפאות שיניים המתמקדות אך ורק בטיפולים לילדים.

מרפאת שיניים ברמה אחרת

כיום ישנן מרפאות שיניים המציעות שירות שאין מילה אחרת להגדיר אותו מאשר מדהים. אם מצאו שאתם זקוקים לטיפולי שיניים מקיפים ביותר, המשמעות היא ביקורים רבים אצל רופא השיניים. אותן מרפאות שיניים מתקדמות במיוחד מציעות לכם לפתור את הכול בבת אחת, בהרדמה מלאה ומבלי לבזבז זמן יקר על ישיבה בתורים. כמובן, טיפול כזה יעלה יקר יותר, אך ישנם אנשים רבים שמפסידים יותר כסף בכך שיושבים בתור לרופא במקום לעבוד. בכל מקרה, מדובר בשירות שהוא הרבה יותר נוח והרבה פחות כואב.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב