דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


על גברים,נשים והמיתוסים שביניהם-חלק ג' 

מאת    [ 21/02/2011 ]

מילים במאמר: 540   [ נצפה 2525 פעמים ]

חלק שלישי ואחרון בסדרת המאמרים על המיתוסים המלווים אותנו בחיי הזוגיות והמין שלנו. המאמרים, כאמור, הם חלק מהרצאות באותו שם שלי ושל שותפתי לפשע, המטפלת,היועצת הזוגית והסקסולוגית מלכה ספקטור. בשני החלקים הראשונים דנו בחילופי זוגות (ולא,לא מדובר על גרביים והיגיינה אישית…) , על מיתוס הפולנייה הקרירה מינית והמסרסת ועל עוד כל מיני מיתוסים ואמונות רווחות ומוטעות אשר מנהלות את חיינו לעיתים. במהלך ההרצאות אנו דנים במיתוסים רבים, מעלים לדיון, מעוררים וויכוח וגורמים למשתתפים בעיקר דבר אחד- לחשוב. אז אם אתם מחפשים הרצאה מרתקת לחוג בית או ערב גיבוש חווייתי לחברה או ארגון בו אתם עובדים- מצאתם…יותר פרטים על ההרצאה הזו והרצאות וסדנאות נוספות בלינק הבא. אז אילו מיתוסים ננפץ הפעם? אז זהו, שיש כל כך הרבה….בואו נצא לדרך:

זוגות שגרו יחד לפני הנישואין, סיכויי הצלחתם כזוג גבוהים יותר: כמה שזה נשמע אמיתי,נכון? לכאורה, יש הרבה רציונל מאחורי המיתוס הזה, אבל המציאות בפועל מראה אחרת, והפעם בואו לא ניתן לעובדות לבלבל אותנו. נכון שמגורים משותפים עם בן זוג מאפשרים לנו לתהות על קנקנו בסיטואציות רבות יותר מאשר בחיים בנפרד- אנו רואים כיצד היא נראית בבוקר בלי איפור (וללא תחת השפעת אלכוהול..), יוצא לכן לראות אותנו במצבי לחץ, אנחנו נחשפים לכל ההרגלים הקטנים והביזאריים של בני הזוג שלכם ומתמודדים אחד עם השני סביב השעון. אולם, כל זה לא הופך את המגורים המשותפים למדד אמיתי ואבן בוחן ריאלית להצלחת חיי הנישואין בעתיד!! אז מה קורה פה? מדוע זוגות אשר בחרו לדלג על השלב של מגורים משותפים מצליחים פעמים רבות יותר מאשר מזוגות אשר התנסו במגורים משותפים? עפ"י מחקר זה כנראה שאם הייתם זקוקים להעמיד את הזוגיות שלכם בסוג של מבחן מלכתחילה משהו לא היה בה תקין ואילו הצד השני של מגורים משותפים מוביל פעמים רבות לפשרה אשר מבוססת על חוסר שביעות רצון אך רצון להמנעות מהתמודדות עם קשיים שבפירוק השותפות.

אתרי הכרויות הם לא המקום האידאלי למציאת זוגיות: לא פעם אני נתקל באנשים, גברים ונשים, שעל פניו כמהים לזוגיות. הם מוכנים לנסות הכל. כמעט. הם מנסים בליינד דייטים, פיק אפ בארים אפלוליים, סופרמרקטים. הכל. חוץ מאתרי הכרויות. משום מה לאתרי הכרויות יצא מוניטין שלילי בקרב קהילת הפנויים פנויות ומניטין כמקום מפלטם האחרון של הלוזרים המחפשים את החצי השני שלהם. אז זהו,שלא. נכון, כמו בכל ערימת תפוחים, גם בערימת התפוחים של אתרי ההכרויות ניתן להתקל בתפוחים רקובים בדמותם של נשואים מתחזים או סתם מתחזים וסתם מרעין בישין, אבל סה"כ אתרי ההכרויות באינטרנט מייצרים פלטפורמה פעילה ואיכותית למציאת בן זוג. מחקר מראה שאחד מכל חמישה משתמשים באתרי הכרויות התחתן לאחר הכרות באתר. התחתן. לא סטוץ. לא רומן קצר. התחתן. הדבר האמיתי. המחקר מראה גם שלמעלה מ 90 אחוז מהזוגות שנפגשו באמצעות אתרי הכרויות המשיכו לפגישה שנייה. מרשים.

נשים משתמשות בתירוץ 'כואב לי הראש' כדי לא לקיים יחסי מין: גבר נכנס לחדר השינה עם כדור אקמול ביד וכוס מים. הוא נותן אותם לאשתו. היא אומרת לו "אבל לא כואב לי הראש". הוא עונה לה :"יופי,אז תתפשטי". גברים יקרים, מדובר במיתוס. האמת הכואבת היא שלנשים ישנה נטייה מוגברת לסבול מכאבי ראש ולכן ההמנעות מסקס בזמן הכאב ראש. זהו אחד המיתוסים הנפוצים ביותר ואשר משמשים לנושא נפוץ לבדיחות. נכון, ישנן נשים אשר אימצו בחום את המיתוס כתירוץ להמנעות מסקס אולם כאב הראש יכול לשמש אותן בדיוק כמו כל תירוץ אחר…

זהו,זה היה הפרק השלישי והאחרון בסדרת המאמרים על מיתוסים נפוצים בעולם הזוגיות והמיניות. אני מזמין אתכם לקרוא יותר פרטים על ההרצאה באותו השם בלינק הבא

אורי שקד-טיפולים קצרי מועד. הרצאות,קורסים וטיפולים פרטיים . www.orish.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב