דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חוק הקארמה 

מאת    [ 29/07/2007 ]

מילים במאמר: 570   [ נצפה 4032 פעמים ]

חוק הסיבה והתוצאה - חוק הקארמה
המפתח להבנה

מאז שאני זוכרת את עצמי הידיעה שהנשמה שלנו מתגלגלת וחוזרת ושוב מתגלגלת היתה ברורה לי למרות שבבית לא דיברו על כך וגם בחברה שהסתובבתי בה חיו את החיים הפיזיים של כאן ועכשיו בלי לשאול שאלות .

הספרים של קרלוס קסטנדה היו עבורי מסע שעברתי יחד איתו והשאלות ששאלתי את עצמי בטרם קראתי את ספרו של ויקטור פרנקל -משמעות החיים - שהרבה חכמה גנוזה במשפט : מי שיש לו "למה" שלמענו יחיה, הוא יוכל לשאת בכל "איך".

ההרגשה שאין סוף לנשמה לאחר מות הגוף. שיש תוכנית הרבה יותר גדולה שאנחנו לא מודעים לה הלכה והתחזקה עם השנים ללא הסבר , ללא קשר לדת. הידיעה כי לאחר שהאדם נפטר הנשמה שלו נשארת ומתגלגלת עשתה לי את החיים הרבה יותר קלים .בבחינת לחיות בלי פחד מהמוות.

האסטרולוגית טליה טל כתבה כי הסיבה והתוצאה מתרחשים בו זמנית ואם נשכיל לאמץ את ההבנה והידיעה הזו נוכל לחלוש על כל תחומי החיים .
היא כתבה כי " ברגע ההבנה אין כל משמעות לכאב, לאובדן, לסבל כלשהו או לאשמה. כי בלא הסיבה הם פשוט נעלמים ואז אפשר לראות את הקארמה מנקודת ראות שפויה ללא כל סילוף או פחד".

חוק האקרמה תמיד התחבר אלי במפגש מאוד חזק בין גבר לאישה שמצאו את עצמם בגלגול הזה לעיתים ביחסים לא "הגיוניים" ובמפגשים בלתי צפויים ובאמת אנו יכולים על פי שיחות עם אנשים להבין מפגשים קארמתיים בין שתי נשמות שחיפשו האחת את השניה לעיתים כדי להמשיך ולהתגלגל יחד בגלגול הזה ולעיתים כדי לסגור חשבון מגלגול קודם כלשהוא.
המפגשים יכולים להיות בין גבר לאישה בין שתי נשים או שני גברים , החיבורים בין אנשים תמיד הדליקו אצלי אור בבחינת יש כאן מפגש שאמור להתקיים. כי אין מקריות וכל מפגש הוא סיבה ותוצאה.

חוק הקארמה - לו רק יכולנו לאמץ ביום יום את החוק הכל כך פשוט ונפלא האגו היה מתבטל והיחסים ביננו לבין עצמנו וביננו לסובבים היו שונים לגמרי.

בכל מפגש עם אדם או מקום יש סיבה ולכל סיבה יש תוצאה כמה פשוט וכמה קשה לביצוע ביום יום שלנו בחשיבה הגשמית ובגוף הפיזי שלנו.
הנטייה שלנו כיצורי אנוש זה לתרץ כל דבר ולהביא את האגו שלנו אל המקום הראשון והתוצאה בדרך כלל זה סילוף הדברים ואנטרפטציות שונות ומשונות שנשמעות כתרוצים לחיסול היחסים.

חוק הסיבה והתוצאה בא לומר בפשטות כי כל מפגש בין אנשים אינו מקרי והוא בא ללמד אחד מהם או יותר דבר מסויים והתוצאה של המפגש הוא הלימוד שכל אחד לקח לעצמו.

אני לא יודעת עד כמה אתם מתייחסים לבחירות שלכם ודוקא המשפט "מכל האנשים בחרת דווקא בי "
בא לספר על הדרך שאותו "בוחר" מתווה לאדם שהוא "בחר".
כשסיימתי את לימודי הרפלקסולוגיה שנה ב', צלצלה אלי מורתי וחברתי מעיין וביקשה שאצטרף אליה כאסיסטנטית . לא היו התלבטויות, מבחינתי היא בעצם התוותה לי את הדרך ללמד, וזה לא מסתיים רק בזה, הקשר שלי איתה הוא מעבר לשפה מעבר למילים הוא הפך לתקשורת לא מילולית , לאהבה נקיה
ובתחושותי ברור לי שנפגשנו בעבר ואני יודעת שהיינו אחיות או חברות טובות.

ברגע שהבנתי את חוק הקארמה בכיתי מהתרגשות , כי פתאום הבנתי שאנו "ממציאים" תרוצים וכותבים תסריטים כשבעצם לכל מפגש עם אדם יש סיבה כי אין מקריות והתוצאה היא הסיבה.
וכל מערכת יחסים שמסתיימת אנו צריכים לבדוק את התוצאה , אם אותו אדם התווה לנו דרך שאנו הולכים בה ואנו מאושרים זו הסיבה לאותו מפגש. ואם היחסים התנתקו לאחר תקופת מה גם כאן אל לנו לכעוס או להרגיש אובדן או כל תחושה שלילית, נהפוך הוא "המסע" הסתיים ועלינו לבדוק את הסיבה והתוצאה, ולהמשיך ולאהוב אותו כי הוא נכנס אל חיינו מסיבה כלשהיא.
ואל לנו לשכוח - שהתוצאה היא אף הסיבה .









ליאת הראל מטפלת רוחנית רב תחומית .
ההבנה והידיעה כי אנו אחראים על כל מה שקורה לנו משחררת אותנו מהאשמות ומאפשרת לנו לקחת אחריות על עצמינו, על כאבינו ועל החיים שלנו.
אנחנו היוצרים והשחקנים הראשיים בסרט שלנו. ומה שמרגיע זה שאנו יכולים תמיד לשנות את התסריט.
http//www.metaplim.co.il/liath



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב