דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בדיאטות? מילה חיובית אחת, וזהו 

מאת    [ 20/02/2011 ]

מילים במאמר: 489   [ נצפה 2683 פעמים ]

 

מאז שאני זוכרת את עצמי, הייתי תמיד רצה אצה מדיאטה אחת לשניה, פעם מצליחה ולרוב נכשלת, כמה כוחות נפשיים צריך בשביל לעבור את המסע הזה כל פעם מהתחלה מבלי להתייאש ולוותר לעצמך, אבל, כמה קשה לנו לעבור את התהליך הזה לבד.

במסע הזה של חיי, תמיד הרגשתי שאני לבדי במערכה, כמה שהייתי מוקפת במשפחה אוהבת וחברים טובים, ההרגשה תמיד היתה זהה, את לבד בעולם הזה, נלחמת את מלחמתך ואין איש מבין.

זה רק הדיאטות ואני, ברוב המקרים לא טרחתי לשתף לעומק את מה שעובר עליי, כי לרוב, אם כבר העזתי נתקלתי בתשובה כמו "אז מה את בוכה? אם ככה את מרגישה, תעשי דיאטה", טוב, זה לא חדש, ברור לי שאני צריכה לרדת במשקל, אבל, זה לא המשפט שאני צריכה כתמיכה, כמה פשוט גם לאמר משפט שכזה אם אתה לא שם, בתוך עצמך נובר וחופר רק כדי למצוא את הכוחות והרצון שבך. מישהו את זה יכול להבין?

רובנו בחיים בכלל, זקוקים למילת פירגון מהאנשים שחשובים לנו באמת, משפחה תומכת, חברים אוהדים, ובכלל סביבה שמחה. כי אני אומרת, שגם ככה אני נמצאת במצב של תיסכול, דיכאון, חוסר ביטחון ורגשי נחיתות, האם אני צריכה סביבי אנשים חיוביים או פחות? במצבים כאלו, תמיד חיפשתי את האנשים שיעשו לי טוב, שגם אם יגידו שלא רואים שהעליתי במשקל, יגידו זאת בדרך נעימה וברוך והתחשבות, שלא תפגע בבטן הרכה שלי.

תמיד היו את אלו שלא חסכו ב"פירגון", "דיאטות? את עושה? לא רואים"..."3 ק"ג? לא מספיק, את צריכה עוד"...כן, אלו שחושבים שאם יגידו את זה אני פשוט אעוף באויר מרוב עודף מוטיבציה, הם ידרבנו אותי, יתנו לי כוחות להמשיך, אבל, הם פשוט לא מבינים שההיפך הוא הנכון, אני מתאמצת כל כך, שבוע שלם, והנה ירדתי 3 ק"ג ענקיים, ובמקום לקבל תשואות ומחיאות כפיים, טפיחה על השכם וכל הכבוד, הם עושים הפוך ומצליחים להוציא לי את הרוח מהמפרשים.

אז תגידו, למה נתת להם להוציא לך את הרוח? למה פשוט לא התעלמת? - שאלת השאלות, ל מ ה - כשאת נמצאת במצב הכי רגיש שלך עם עצמך, מחפשת את התשובות מדוע את נראית כך מבלי יכולת לשנות? כל משב רוח רענן יזיז אותך, יחדור אליך, ירסק אותך וישאב אותך חזרה מטה, לנקודת ההתחלה, ובכזו קלות הכל יקרה, שזה ממש מפחיד.

מעטים האנשים שיפרגנו באמת, מכל הלב, בכנות וישירות, אלו הם האנשים שאתם צריכים סביבכם, אלו שיבינו את הקושי בריצה אחר דיאטות כמו אחר יהלומים, שיבינו את נפשכם המיוסרת ויהיו שם בשבילכם, גם בלי מילים, שינסכו בכם ביטחון, שיפרגנו על כל 500 גרם שהורדתם, שתרגישו שיש ממי לשאוב כוח. אלו הם האנשים החשובים אשר צריכים להיות קרוב קרוב אליכם.

במידה וישנם אחרים אשר מהם אתם מקבלים שדרים שליליים, חוסר פירגון, חוסר תמיכה, ישנן שתי דרכים בהן תוכלו לשנות את המצב, האחת, פשוט להסביר להם, שהדרך שלהם זו לא הדרך שתעזור לכם לעבור את המשוכה ואולי כדאי שיקחו זאת בחשבון וגם את רגישותכם, והדרך השנייה, יכולה להיות רק אחת, להגיד שלום ולהתרחק. אתם כבר תחליטו מה הכי משרת אתכם, אך, השתדלו כמה שיותר להיות בחברת אנשים חיוביים ושמחים, רק טוב יצא מזה, לא?

 

הכותבת היא סיגל דביר, מנהלת בלוג מצליח על שמנה לשעבר אשר מספרת את סיפורה האישי כשמנה, משתפת את רגשותיה, תחושותיה וכאביה כבחורה עבת בשר ובנוסף מחלקת עצות אישיות להצלחה.www.seesigal.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב