דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כבר מצאתם אולם אירועים? 

מאת    [ 20/02/2011 ]

מילים במאמר: 581   [ נצפה 1894 פעמים ]

בחרתם תאריך לחתונה? לא יודעים מהיכן מתחילים? הנה המקום לקרוא עוד על כלל הדברים הבאמת חשובים על חתונות... אתה מוזמן להכיר את התחום הגדול של האירועים: לוקיישן, שירות ארגון חתונות ופרחים!

כבר מצאתם אולם אירועים?

העניין הראשון שיש לשקול, הוא המיקום בו תחגגו. זה יכול להתקיים באיזשהו אולם אירועים, ואפשרי שזה יהיה בטבע. רק לאחר קביעת המקום בו תחגגו את החתונה, זה אפשרי לקבוע ברצינות את תאריך החתונה, אופי החתונה ולבצע בחירה של כל הפרטים הפעוטים שיעשו את ליל החתונה לחוויה חלומית. אתם מוכנים לתכנן לפרטי פרטים את החתונה?

איך עושים בחירה של גן אירועים? צריכים בדחיפות חתונה אזרחית?

הרבה מהזוגות שמתחתנים מתחבטים בינם לבין עצמם שבועות ארוכים טרם מחליטים, ולא חסרות סיבות לכך. אולמות חתונה הינם שונים בדברים רבים; מספר המוזמנים שניתן להביא, עיצוב המקום, אופן הגשת האוכל וגם המיקום בארץ. אתם צריכים לדעת מראש איזה ארוע אתם חולמים לתכנן, זה יקל מאוד עליכם במסע אחר המיקום המושלם…

אחרי שמגיעים לאולם אירועים בשביל להסתכל מקרוב, כדאי לשים לב לפרטים אלה: האם המקום נראה מספיק סטרילי ונק? האם המרחב בכלל יתאים לכמות המוזמנים? כמה בדיוק עובדים יעבדו בליל החתונה? אנשים לא אוהבים עכברים שמסתובבים בין האורחים או, למשל, שירות לוקה בחסר... במטרה למנוע פאדיחות בזמן ערב הארוע, היו בטוחים שאתם מביעים בקול את הספקות והשאלות הכי חשובות!

כשמתכננים אירוע - לא כדאי לעשות טעויות...

חתונה תחגגו רק פעם בחיים (נקווה...), מסיבה זו אין פה טעויות נסלחות. צריכים לדעת איך צולחים זאת נכונה? קודם כל - לא להתפשר על דברים קטנים! כלומר, בהנחה וחלמתם על ארוע עם בלונים מתעופפים, אז אתם זכאים לקבל זאת…

אז מה עושים מכאן?

אם סוף סוף השגתם מיקום לחתונה - כדאי לשקול את הפרטים האחרים. לדוגמה עיצוב פרחים... אם עוד לא שמעתם שקיים כזה דבר, אז זה בעצם אמנות במלוא מובן המילה. עם אנשי מקצוע המבינים עניין בעבודת עיצוב ואסתטיקה, ניתן בלי בעיה לגרום לכך שהאירוע שלכם יהיה הכי בולט ויחודי. בעזרת שימוש בכיסאות מעוצבים, רק דוגמא קטנה, ניתן לשדרג בדקה את סביבת האירוע. האורחים שיבואו לחתונה יחושו מההתחלה שמדובר על ארוע לא מהעולם הזה והם יבלו בצורה שכנראה עוד לא יצא להם עד אז... לא רוצים שזה יהיה האירוע שלכם?

רק לאחר שסיימתם להתעסק בענייני העיצוב, אתם יכולים לדאוג לפרטים אחרים…

לאנשים רבים נקרתה ההזדמנות בעבר להגיע לאיזשהו ארוע. ארועים שכאלה הם תמיד זהים האחד לשני - "דגים", אלכוהול זול ופטנטים מאוסים. כדי לערוך חגיגה מזן שונה, קיים צורך בקצת השקעה ואפילו חדשנות. באופן זה, יספרו על הארוע שהרמתם לנצח... מתים למצוא חתונה רפורמית?

מה עושים עם האוכל?

בעבור האורחים שלכם החלק הכי חשוב הוא האוכל שתגישו. בחירת שירות הקייטרינג יש לה השפעה על שביעות הרצון מהאירוע שלכם, לפיכך אי אפשר לזלזל בבחירה הזאת. אז באמת כדאי לבחור קיטרינג איכותי וצלחות במימדים סבירים. איש אינו רוצה לקבל מזון זול ומטוגן או אחד שנמצא על צלחות קטנות. באמת שכדאי לבזבז עוד קצת כסף בכדי שהאוכל שיוגש יהיה מצוין וכמובן ממלא!

מה עושים עם חתונה מושלמת? רשימת שירים כבר מצאתם?

אחרי שפיטמתם את כלל המוזמנים, כדאי לשעשע אותם, וקיימות שפע של דרכים להשגת מטרה זו. ממה מתחילים? אתם לא יכולים לתכנן מסיבה רצינית ואפילו לא לדבר על מוסיקה. לא בא לכם להשכיר תקליטן מקצועי? באמצעותו אפשר לשמח את המוזמנים במשך כל הארוע... העבודה היחידה שנותרה לכם היא להחליט במהרה על סוג מוסיקה מועדף, ואת שאר העבודה יבצעו בשבילכם.

בעזרת המידע שנמצא פה, ארגון ארוע מוצלח מעולם לא היה קל יותר... 

לעצות טובות ועוד מידע - היכנסו לאתר http://www.maravias.co.il/. זה הזמן להתחיל להתחתן!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב