דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כבר יש מקום לאירוע? 

מאת    [ 20/02/2011 ]

מילים במאמר: 555   [ נצפה 1870 פעמים ]

 

החתונה מתקרבת? לא יודעים מהיכן מתחילים? בואו לקרוא לעומק על הסודות החשובים בנושא אירועים טובים... הינכם מוזמנים לעשות היכרות עם העולם הענק של האירועים והחתונות: לוקיישן, שירות הפקת חתונות ושירות בר!

נו, כבר יש לכם גן ארועים?

החלק החשוב ביותר שיש לשקול, הוא כמובן גן הארועים בו תתקיים החתונה. זה יכול להתקיים באיזשהו גן אירועים, ואפשרי שזה יהיה איפשהו בחוץ. רק בתום קביעת מיקום האירוע, זה אפשרי להחליט על מועד, אופי הארוע ואפילו לבחור את כל הפרטים הזעירים שיסייעו להפוך את האירוע חוויה מהסרטים. מוכנים כבר להתחיל במסע?

באיזה אופן לבחור מיקום לחתונה? מחפשים בדחיפות בר מצווה קטנה?

הרבה זוגות יכולים להתלבט במשך שבועות לפני שמבצעים החלטה, ולא בכדי. אולמות ארועים נבדלים האחד מן השני במדדים רבים; כמות המוזמנים, רמת העיצוב במקום, צורת הגשת המזון והכי חשוב - המיקום בארץ. צריך לדעת מראש מה תמיד חלמתם לערוך, זה יסייע רבות לכם בחיפוש של האולם הרומנטי ביותר…

כשבאים לגני אירועים בשביל להסתכל מקרוב, יש לשים לב לדברים מסוימים: הגן נראה נקי וסטרילי? האם המקום גדול דיו לכל האורחים? כמה בדיוק מלצרים יש במקום? אף אחד לא צריך מקום שממחזר את המזון או, למשל, שירות לקוי... כדי למנוע פאדיחות בזמן הארוע, ודאו בזמן שאתם זוכים במענה לשאלות הרציניות!

כאן, עדיף לא לטעות...

את טקס החתונה שלכם תחגגו כנראה רק פעם אחת (נקווה...), בגלל הסיבה הזאת פה זה לא מקום לפאשלות. רוצים לדעת איך מתכננים את זה בקלות? הטיפ הטוב ביותר הוא: לא להתפשר על שום פרט! דהיינו, אם תמיד דמיינתם ארוע אינטימי, אז אין סיבה לא ללכת על זה…

אז מה עושים מכאן?

בהנחה וכבר יש ברשותכם אולם ארועים - אפשרי לחשוב לעומק על כל הדברים האחרים. לדוגמה עיצוב שולחנות... אם יצא שעוד לא שמעתם על כך, מדובר על אמנות לכל דבר. באמצעות אנשי מקצוע אמיתיים שמבינים בתחום העיצוב ודקורציה, אפשר בקלות להביא לידי כך שהאירוע הזה יהיה מקסים ויחודי. עם שימוש בפרחים יפים, רק כדוגמה, ניתן בלי בעיה לשדרג מיידית את התפאורה. האורחים שיבואו למסיבה ירגישו ממש מהשנייה הראשונה שהדיבור הוא על איזשהו אירוע ברמה אחרת לגמרי ויהנו בצורה שעדיין לא יצא להם מעולם... לא תרצו בכך?

רק לאחר שגמרתם לעצב ולעטר, אתם יכולים לדאוג לדברים אחרים…

לרובנו יצא בטח אי פעם לבוא לאיזשהו ארוע. אירועים מהסוג הזה הם פעמים רבות מאוד דומים - נקניקיות על מקל, בירה זולה והפעלות משונות. אם הכוונה היא ליצור ארוע לגמרי שונה, צריך בקצת ארגון ואפילו חדשנות. בצורה כזו ימשיכו לרכל על הארוע שערכתם גם שנים אחרי... עוד לא השגתם בת מצווה מיוחדת?

בחרתם כבר את האוכל?

בעבור אנשים מסוימים הדבר הכי חשוב זה האוכל שתגישו בחתונה. בחירת סוג הקייטרינג היא בעלת השפעה על הזכרונות מהארוע שלכם, לפיכך לא כדאי להקל ראש בהחלטה הזו. אז באמת כדאי לבחור קיטרינג משובח ומנות במימדים סבירים. איש אינו מעוניין לצרוך איזשהו אוכל לא טעים או דווקא כזה שבא בצלחות קטנות. מומלץ בחום להוציא קצת כסף בשביל לדעת שהאוכל הוא משובח וממלא!

מה עם מקום לחגוג יום הולדת? דיג'יי עוד לא בחרתם?

רק לאחר שפיטמתם את האורחים שלכם, מומלץ גם לספק להם בידור, ויש שפע של שיטות לכך. קודם כל, אין אופציה לדון בהילולה אמיתית ולא לציין תקליטנים. יש סיבה לא לקרוא לאיזשהו דיג'יי? באמצעותו יש אפשרות לשמח את האורחים שלכם לאורך הלילה... אתם צריכים לבחור מראש ז'אנר מוסיקה שאתם רוצים, ואת השאר יבצעו בשבילכם.

בעזרת המידע שכאן, תכנון חתונה טובה יהיה פשוט מאוד... 

לטיפים טובים וקריאה נוספת - בקרו באתר http://www.halenby.co.il/. הפיקו מזה את המיטב!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב