דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


המדע שמאחורי שיווק במייל - 11 העובדות שכדאי לדעת 

מאת    [ 20/02/2011 ]

מילים במאמר: 590   [ נצפה 3077 פעמים ]

רבים מאתנו שוקדים על רשימות התפוצה, חושבים השקם וערב מה לכתוב ללקוחותינו, מתי הכי נכון לשלוח להם את הדואר האלקטרוני, מה צריך לעשות כדי להיכנס לרשימת האימיילים ה'טובים' ולא ה'זבל'.  על זאת ועוד מתוך מחקר שיווקי מעניין שערך דן זרלה, מדען מדיה חברתית ופורסם לפני ימים אחדים.

כמה עובדות מעניינות:

1.      אנשי עסקים עסוקים בין השעות 09:00 ל 17:00 (על פי רוב), לאחר שעות העבודה איזה פלא, הם אנשים רגילים כמוני וכמוך. => אנשי עסקים הם צרכנים בדיוק כמו כל אחד מאתנו.

2.      קריאת אימיילים נתפסת בעינינו כ"שיעורי בית", דבר שעלינו לסיים לפני סוף היום.  מה שמוביל אותנו להתנהגויות מעניינות.  אנשים מרגישים שהם חייבים לנקות את תיבת הדואר שלהם בטרם מסתיים יום העבודה.

3.      מרבית האנשים משתמשים באותה תיבת אימייל גם לצרכי עבודה וגם לחיים הפרטיים.  אולם, חלקם מחזיקים 2 תיבות אימייל, אחת לדואר חשוב והשנייה לדואר "זבל"... חשוב מאוד להשקיע מאמצים ולהגיע לתיבת הדואר החשוב, אחרת לא יקראו את האימיילים שלך.

4.      אנשים קוראים אימיילים בסוף השבוע, כשיש להם פנאי לעבור על הדברים שאינם 'דחופים' בעבודה.  => נסו לשלוח אימיילים בסוף השבוע.

5.      ומה לגבי שעות קריאת האימייל – האימיילים נקראים ביותר בשעות הבוקר והצהריים, ישנה ירידה בקריאת אימיילים בשעות הערב, ובלילה אנחנו עסוקים בדברים אחרים...

6.      השעות האפקטיביות ביותר לקריאת אימיילים, בהן אחוזי ההמרה הגבוהים ביותר הן בין 06:00 בבוקר ל 12:00 בצהריים, בין 6% ל- 10% המרה.  => רוצה שיקראו את האימיילים שלך? שלח אותם ממש מוקדם בבוקר.  למה לא בלילה? כי אז אחוז הנטישה הוא הגבוה ביותר.

7.      80.8% מדווחים שהם קוראים את האימיילים בניידים.  התאימו את תצוגת האימיילים כך שיוכלו לקרוא אותם בלא בעיה גם במכשירים הניידים.

8.      הקשר בין קישורים לאחוזי המרה ולנטישה – תופתעו, אבל ככל שתוסיפו יותר קישורים בגוף האימייל, כך יגדלו אחוזי ההמרה של האימייל ובמקביל יפחתו אחוזי הנטישה (ההסרה מרשימת התפוצה).

9.      כולנו אוהבים להרגיש מיוחדים – הדרך הטובה היא לתת לקוראים הרגשה שהם מיוחדים, לתת להם כניסה ייחודית למידע, להיות הראשונים שמקבלים דבר מה, הנחה מיוחדת ו/או הצעה שיווקית ייחודית לקוראים שלך.

10.   מה בין פתיחת אימייל לבין שם פרטי ולא שמו הפרטי של הקורא... מתוך המחקר עולה שאנשים מעדיפים לקבל אימיילים כששם השולח מופיע באופן ברור ושאפשר לחזור אליו בשאלות.  הימנעו מאימיילים שיוצאים מ no-reply או מ info יש להם סיכוי גדול להגיע לתיבת דואר הזבל.

11.   מרבית הקוראים לא מעבירים הלאה את האימיילים שנתפסים כמסחריים, אל תבקשו להעביר הלאה את האימייל או לשתף, עדיף פשוט לבקש מהקורא שימשיך לעקוב אחריך.

אם הגעת עד כאן, אני מקווה שזה בגלל שהמידע מעניין ולא כי הרגשת שצריך לסיים שיעורי בית... מתוך המחקר ישנן תובנות נוספות הקשורות לתדירות שליחת האימיילים, למילים מנצחות ועוד.  אשתדל לכתוב על כך בימים הקרובים.

טל בן משה מומחית בשיווק, עורכת המדריך המקוצר לפייסבוק לעסקים "בדרך להפוך את פייסבוק לעובד המצטיין בעסק"


 http://www.facebook.com/pages/pyysbwq-lhzlhh-bsqym/185622004786439?v=app_4949752878&ref=sgm




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב