דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בחירת דלתות לעיצוב הבית 

מאת    [ 20/02/2011 ]

מילים במאמר: 408   [ נצפה 2230 פעמים ]

 

עיצוב הבית הוא תהליך מורכב, הדורש מחשבה רבה, שימוש באנשי מקצוע נכונים, והשקעה כספית לא קטנה. האלמנטים המשמשים לעיצוב הבית יוכלו לבוא מתחום הריהוט, על ידי שיפוצים ושינוי מראה החדרים והמטבח, צביעה מחודשת של הבית ולבסוף, התקנת דלתות חדשות בחדרים ובכניסה לבית. במאמר שלפניכם, נלמד אודות החשיבות שבבחירת דלתות לאזורים השונים לבית, ועל ההשפעה של דלתות מעוצבות בחדרי הבית על העיצוב והמראה הכללי של הבית, ושל דלתות פלדה מעוצבות על עיצוב הכניסה לבית והרושם הראשוני.

דלתות מעוצבות בחדרי השינה

השקעתם חודשים ארוכים וכספים רבים בעיצוב הבית. ביצעתם שינויים במבנה ובגודל החדרים, צבעתם כל חדר בצבע אחר ואפילו שכרתם את שירותיהם של מעצבי פנים מקצועיים בכדי להגיע לעיצוב מושלם. ועם כל זאת, דלתות הכניסה לחדרים נשארו דלתות אשר הגיעו עם הבית, דלתות הסטנדרט של הקבלן. ועל פי רוב, דלתות הסטנדרט של הקבלן הן דלתות אנמיות למראה, חסרות חן, בעלות פרופילים דקים במשקופים ובצע לבן חיוור, והן משפיעות באופן שלילי ביותר על עיצוב הבית בו השקעתם, זה הזמן לצאת ולחפש אחר דלתות מעוצבות.

בישראל ישנם יבואנים ויצרנים לא מעטים של דלתות מעוצבות, המתאימות להתקנה בחדרי השינה. דלתות מעוצבות לחדרים, מתאפיינים באפשרות לבחור ממגוון צבעים ודגמים, דלתות מעוטרות המשולבות בחומרי גלם שונים, עץ ומתכת, דלתות עץ מלא בצבעים כהים, ובמילים אחרות, ישנו מגוון רחב ביותר של דלתות אותן ניתן לרכוש מתוך קטלוג של דלתות המיוצרות בקווי ייצור, אך מעוצבות להפליא בידי אומנים רבי כישרון, עם זאת, אלו המעוניינים להגדיל ולעשות, יוכלו לרכוש דלתות מעוצבות בהתאמה אישית המיוצרות בידי נגר אמן על פי דרישות הלקוח. כמובן, שדלתות אלו, יקרות יותר משמעותית. 

החלפת מנעול בדלתות הקבלן, עשויה להשפיע על מראה העיצוב, ובעיקר כאשר מדובר על החלפת מנעול אשר התיישן, יחד עם זאת ללא ספק מוטב להחליף את הדלת מאשר לבצע בה החלפת מנעול, שכן דלת הנזקקת לביצוע החלפת מנעול, סביר שהתיישנה, ולא תחמיא לעיצוב הבית כפי שנרצה שיראה.

דלתות פלדה לכניסה לבית

בכניסה לבתים, חשוב להתקין דלתות פלדה, שכן אלו, יספקו את הביטחון הנדרש לדיירי הבית מפני מקרים של פריצה וגניבה. יחד עם זאת, אין בעובדת היותן דלתות פלדה בכדי למנוע את איכות מופען, שכן ניתן למצוא דלתות פלדה מעוצבות למכביר, באיכות מעולה ובעיצוב מרהיב וייחודי. גם בתחום זה של דלתות פלדה, ניתן לרכוש דלתות סטנדרטיות המיוצרות בקווי ייצור ומשווקות על ידי מפיצים ברשתות השיווק, או לחילופין, לפנות אל נגרים המתמחים בייצור של דלתות פלדה לכניסה לבית, אם כי הפנייה אל התאמה אישית של דלתות פלדה, מתבצעת לרוב כאשר גודלן אינו סטנדרטי, שכן מחירי הדלתות המעוצבות אישית בתחום זה, גבוה מאוד.

 

*אין לראות במאמר זה המלצה או מידע מקצועי .

 

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב