הערך הביראותי של ויטמינים ומינרלים לגופנו
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

הערך הביראותי של ויטמינים ומינרלים לגופנו 

מאת    [ 20/02/2011 ]
מילים במאמר: 1844   [ נצפה 3553 פעמים ]

 
 

בעבר, מומחים טענו כי אם אנשים אכלו תזונה בריאה, נטילת ויטמינים לא היה נחוץ. עם זאת, המחקר כיום מראה כי היא מועילה עבור רוב המבוגרים לקחת מולטי ויטמין לאשה אחד ביום. 

מדענים גילו ראיות מראה כי ויטמינים לא רק להרחיק מחלות חסר כמו רככת ו צפדינה. לוקח יותר בדרישות המינימום היומית של ויטמינים מסוימים עשויה למנוע את התפרצות של מחלות כרוניות כולל אוסטאופורוזיס, סרטן, ומחלות לב. 

מטרת סיכום זה כדי להציע מידע על למה אנשים צריכים לקחת ויטמינים, איך לשפר את התזונה שלך כדי להגדיל את צריכת ויטמין, וכדי להראות חשד שזה עתה הכיר או התפקידים של ויטמינים מסוימים הבריאות ומניעת מחלות. 

ויטמין A: 

ויטמין A לא רק עוזר לך לראות טוב יותר בחושך, אבל זה גם מסדיר את חלוקת התא וצמיחה, ממריץ את פעילות הייצור של תאים דם לבנים, מסייע בשמירה על תאים בריאים אנדותל אשר לקו משטחי הפנים של הגוף, ואת משחק תפקיד שיפוץ העצם. במשך שנים רבות, החוקרים ניסו לגלות אם ויטמין A סרטן שנגרם שכן הוא מסדיר את חלוקת התא ואת הצמיחה. מחקרים שונים, לרבות אלה באמצעות בטא קרוטן, עכשיו מראים את זה כדי להיות טענה שקרית. (1) 

בעוד שאנשים רבים לא מקבלים מספיק ויטמין A, אפשר לקחת יותר מדי. לוקחים פעמיים את המלצות ברמה היומית, עד 10,000 IU, הוא האמין להיות בטוח. עם זאת, ישנם מחקרים מראים כי רמות של ויטמין A זה גבוה עלול להעלות את הסיכון של שבר בירך (2) או מומים מולדים שונים (3) אופטימלית צריכת:. ויטמין A נמצא מיצים מועשרים, מוצרי חלב, דגני בוקר ו. ירקות רבים, פירות, ותוספי מזון המכילים ויטמין A סימנים מקדימים, כגון בטא קרוטן. הגוף ממיר את אלה מקדימים לתוך ויטמין A. עד תאריך המלצות עבור מוליטיויטמין לגבר יומי צריכת מציע 4,000 IU לנשים ו -5,000 IU לגברים. 

3 Bs: ויטמין B6, ויטמין B12, וחומצה פולית 

הדעה שלנו של ויטמינים משתנה עקב הגילויים השונים במחקר. מחסור של ויטמין B, חומצה פולית, קשורה גורם למומים מולדים כולל anencephaly ו ספינה ביפידה. אלו מומים מולדים להתרחש כאשר הרקמה היוצרת את חוט השדרה, סביב רקמות, או המוח מתפתח באופן שגוי. מחקר שנערך בבריטניה עשרים וחמש שנים לפני גילו רמות ויטמין נמוך ב אמהות לילדים עם ספינה ביפידה. (4) שני הניסויים הגדולים שבוצעו לאחר מכן נשים הקצאת באקראי לקחת פלצבו או חומצה פולית. התוצאות הראו כי נטילת חומצה פולית יכולה למנוע מומים מולדים. תחילת חומצה פולית מעט מדי גרמה לעלייה בסיכון בנשים ללדת תינוק עם שדרה שסועה או anencephaly. (5,6) 

נשים בשנים הפוריות שלהם מוזמנים לקחת תוספי מזון עם חומצה פולית. המינימום היומי הצעה של 400 מיקרוגרם הם לפעמים קשה לקבל מהמזון. ארגון המזון והתרופות האמריקני דורש כעת תוספי חומצה פולית מוצרי דגנים כולל פסטות, לחמים מועשרים, קמח תירס, אורז, קמח, בין ברזל ותוספים micronutrient אחרים. 

חומצה פולית וויטמינים נוספים שני B נמצאים כעת קשורה הלחימה סוגים שונים של סרטן ומחלות לב.זה עדיין לא ידוע אם חומצה פולית שני ויטמינים אחרים B למנוע מחלות אלו. 

B ויטמינים ומחלות לב 

אחרי שני ילדים מתו שבץ מסיבי בשנת 1968, פתולוג בבוסטון החל ללמוד או לא לרמות הגבוהות של המוצר התמוטטות חלבון הקרוי הומוציסטאין נמצאו גופותיהם יכול להיות הגורם החוסם הכולסטרול בעורקים. בעקבות מחקר ראשוני זה, אחרים שנערכו חיבור רמות גבוהות של הומוציסטאין מוגבר לשבץ ומחלות לב לסיכונים. 

ויטמינים B6, B12, חומצה פולית לעזור למחזר הומוציסטאין לאחת מעשרים כימיקלים הגוף משתמש כדי ליצור חלבונים חדשים. אם לגוף יש ליקויים כלשהם של שלושת הויטמינים, ההומוציסטאין לא ניתן להמיר את מתיונין, ואת רמות להגדיל את הגוף. רמות גבוהות נקשרו במספר מחקרים על סיכונים מוגברת של שבץ ומחלות לב. בעוד מחקרים מסוימים הקישור גדל צריכת החומצה הפולית, בין אם באמצעות ויטמינים או סוג של חומצה פולית נמצא בגוף שנקרא חומצה פולית בסרום, לסיכונים הוריד של מחלות לב, מחקרים אחרים אינם מראים כל קשר בין מחלות לב הומוציסטאין. מחקרים אחרים נערכות כדי לנסות לענות על שאלות שנותרו בנוגע למחלות לב, הומוציסטאין, ו-B ויטמינים נוגדי חמצון, כולל נשים לב וכלי לימוד (11) ואת התערבות ויטמין ב שבץ מניעת לימוד (12). 

חומצה פולית וסרטן 

חומצה פולית מסייעת גם בבניין של ה-DNA, את המתחם מורכב שיוצר הקוד הגנטי האישי שלנו. כמה מחקרים תצפיתיים עולה כי צריכת גבוהה של חומצה פולית יכולה להפחית את הסיכון של המעי הגס (13) וסרטן השד (14). מידע זה הוא קריטי עבור שותי האלכוהול כי אלכוהול מפריע להשתמש בגוף של חומצה פולית חומצה פולית מפסיק לנוע דרך הגוף. בריאות אחיות 'מחקר מראה כי צריכת גבוהה של חומצה פולית אצל נשים ששתו כוס משקה אלכוהולי אחד ביום יכול לעזור הסיכונים לירידה של סרטן השד. (14) 

אופטימליים צריכת: למרות הצריכה היומית האופטימלית אינו ידוע בוודאות, החוקרים מאמינים כי מבוגרים מעטים מאוד לקבל את כמויות של ויטמיני B צורך דרך התזונה שלהם. השימוש של מולטי ויטמין הוא הציע ומחקר נוסף בשנים הקרובות מתח ככל הנראה את החשיבות של נטילת תוספי אלה. 

חומצה פולית: 400 מיקרוגרם של חומצה פולית מדי יום הוא הציע. חומצה פולית ניתן למצוא דגנים, קטניות מבוצר, ואת ארוחת הבוקר cereals.Vitamin B6: כיום, המחקר מצביע על הצריכה היומית של 6 מיקרוגרם של ויטמין B12. בעבר, מחסור בוויטמין זה היו הגורם לאנמיה ממאיר, מחלה קטלנית עם הסימפטומים, כולל חוסר התמצאות, נימול בגפיים, איבוד זיכרון, והזיות. היום מי מאובחנים עם המחלה הם בדרך כלל אנשים קשישים המתקשים לספוג ויטמין B12. מחסור בוויטמין B12 הוא חשב כדי להיות לפעמים טועה עבור מחלת אלצהיימר או דמנציה. 

ויטמין C: 

מולטיויטמין לגיל הזהב בפועל עצמו לא התגלה עד 1932. עם זאת, במשך דורות רבים שקדמו לגילוי, אנשים ידעו שמשהו נמצא בפירות הדר למנוע צפדינה. מחלה זו היה אחראי למותם של עד 2 מיליון מלחים 1500-1800. (15) היום, בגלל לינוס פאולינג, חתן פרס נובל, מינונים גבוהים של ויטמין C נחשבים למנוע מחלות כרוניות הצטננות. 

לא רק יכול ויטמין C המסייעים לנהל זיהומים, אך הוא מסייע בייצור קולגן הרקמה הדרושה החניכיים, השיניים בריאה, עצמות וכלי דם הוא חומר נוגד חמצון חזק המסייע לנטרל חומרים מזיקים (16). הוויכוח הוא על כמות של ויטמין C דרוש כדי לשמור על health.It כיום מאמינים כי מינונים גבוהים במיוחד של ויטמין C לא נחוצים. המחקר תומך כמויות של ויטמין C נמצא ויטמינים יכולים לצמצם תסמיני ההצטננות, אולם המחקר לא תומך כי מינונים גבוהים למנוע או להקל על הצטננות (17) לא העמותה נמצא במחקרים בין מחלות עיניים, סרטן, ומחלות לב וכן ויטמין C. . 

אופטימליים צריכת: 90 מ"ג של ויטמין C היא המומלצת היומית לגברים 75mg מומלצת לנשים. מי צריך לעשן צריכת מ"ג נוספת 35 יום. למרות צריכה גבוהה של ויטמין C לא הוכיח להגדיל בריאות טובה, בסכומים שבין 200 ל 300 מ"ג הם הציעו להיות מועיל. לקיחת מולטי ויטמין יומי תזונה מאוזנת יכולה לספק את הסכומים הללו. ויטמין C נמצא במזונות כולל תרד, עגבניות, פלפלים אדומים וירוקים, ברוקולי, דגני בוקר מועשרים, ואת פירות הדר ומיצי. 

ויטמין D: 

אלה החיים בחצי הצפוני של הארץ לעתים רחוקות צריכת מספיק ויטמין D. אחרים אשר בדרך כלל יש ליקויים הם אלה שמבלים פחות מרבע שעה בכל יום שמש. מחקר שנערך על חולי של חולים בבוסטון חשפה מחסור בוויטמין D ב 57 מתוך אלה שנבדקו. (18) 

ויטמין D מסייע לגוף לבנות עצמות חזקות וסיוע התמך לבין ספיגת זרחן וסידן. מחקרים שנערכו במעבדות מראים כי ויטמין D מפסיק את החלוקה ואת הצמיחה של תאים סרטניים. 

העמותה בין סיכון מוגבר לשברים בעצמות חסר ויטמין D נמצא במחקרים ראשוניים שונים. נטילת ויטמין D הוא חשב כדי למנוע את הסיכון לשברים. (19) לקוי של ויטמין D קשור גם עם סיכונים מוגברת של סרטן, כולל סרטן השד, הערמונית, המעי הגס במחקרים אחרים. 

אופטימליים צריכת: לפני גיל 50, 5 מיקרוגרם או ויטמין D מומלץ היומי. אלה בין 50 ל -70 צריך להגדיל את צריכת שלהם כדי 10 מיקרוגרם; אלה מעל 70 צריך להגדיל את צריכת עד 15 מיקרוגרם. ויטמין D הוא לא נמצא באופן טבעי במזונות רבים. דגני בוקר מועשרים ומוצרי חלב ודגים מסוימים, כולל טונה וסלמון מכילים ויטמין D. לקיחת מולטי ויטמין יומי היא הדרך הקלה ביותר כדי לקבל ויטמין די ד 

ויטמין E: 

מחקרים ראשוניים, כגון מחקר בריאות אחיות '(20) בריאות מקצועני מחקר מעקב, (21) הראו את האפשרות כי נטילת תוספי ויטמין E במשך שנתיים לפחות, גרמו לירידה 20-40 ב מחלות לב. (22 ) 

מחקרים נוספים לא הראו תוצאות חיוביות אותו. מחקר שנערך על ידי Italiano Gruppo לכל lo Studio della Sopravvivenza nell'Infarto miocardio (GISSI למניעת ניסיון), לא מצא כי ויטמין E היתה כל השפעה על מניעת שבץ, התקפי לב, או למותם של 11,000 ניצולי התקף לב. עם זאת, המחקר מצא כי ויטמין E נראה להפחית את שיעור התמותה ואת מספר מקרי המוות הפתאומי שנגרם על ידי מחלות לב. (23) את תוצאותיה לב למניעת הערכה (מקווה) למד לדין 9,500 נשים וגברים שאובחנו בעבר עם סיכון גבוה או בפועל מחלות לב. המטופלים קיבלו תוספי ויטמין E במשך ארבע שנים; המחקר לא מצא כל היתרונות של צריכת ויטמין E. (24) 

החוקרים מאמינים כי ניסויים נוספים הצליחו להוכיח כי תרופות, כולל חוסמי ביתא, אספירין, מעכבי ACE להוריד את היעילות של ויטמין E, כי הוויטמין עשוי להיות מועיל יותר אלה עם בריאות טובה. בשלב הניסויים מתנהלים, כולל מחקר בריאות הנשים (25), כדי למצוא עוד על היתרונות הפוטנציאליים של ויטמין E. 

אופטימליים צריכת: צריכת של 15 מיליגרם של ויטמין E מדי יום מומלץ כיום. סכום זה שווה ל IU 22 ממזונות או 33 IU מ בתוספות. מחקרים כיום מציע מינימום של 400 IU של ויטמין E היומי עשוי להיות נחוץ כדי לשמור על הבריאות הטובה ביותר. תוספת ויטמין E מומלץ בנוסף מולטי ויטמין, אשר רק מספק כ 30 IU. 

ויטמין K: 

ויטמין K הוא אחראי עוזר ליצור שישה מתוך עשרה חלבונים רגילים הדם להיקרש. בגלל התפקיד הקריטי של ויטמין קרישת הדם, חולים הנוטלים תרופות נגד קרישת דם כגון קומדין יש מקרוב לצפות רמות של ויטמין K. 

ויטמין E נמצא כעת קשור לעצם המבנה. אלה עם צפיפות עצם נמוכה הראו רמות נמוכות של ויטמין K במחזור הגוף שלהם. תוספי ויטמין K כנראה כדי לשפר את הבריאות הכללית של העצמות. (26) בריאות אחיות 'עיון בדוחות סיכוי 30 פחות שברים בירך בקרב נשים אשר צריכת מינימום יומי של 110 מיקרוגרם של ויטמין K. (27) מן המחקר עולה 50 הפחתת הסיכון לשברים בירך בקרב מי לאכול מנה של ירקות עליים ירוקים היומי לעומת מי לאכול רק מנה אחת לשבוע. הלב פרמינגהם לימוד יש מקושר גם הפחתה של הסיכון לשבר בירך עם צריכת מוגברת של ויטמין K. (28) 

אופטימליים צריכת: גברים צריכים 80 מיקרוגרם של ויטמין K נשים יומי צריכת צריך צריכת 65. מבוגרים רבים לקבל את ההמלצות היומי באמצעות דיאטה בלבד, כי זה ויטמין נמצא במזונות רבים, כולל שמנים לבישול ירקות עליים ירוקים. עם זאת, צעירים וילדים רבים לא מקבלים את הצריכה המומלצת של ויטמין K. (29) 

נוגדי חמצון 

רדיקלים חופשיים הם חומרים מזיקים בתאים שלנו חייבים להילחם ללא הרף. הם יכולים לגרום נזק כמעט בכל רקמות הגוף או חומר כולל דפנות העורקים, DNA, חלבונים נמצא בעין. רדיקלים חופשיים באים המזון שלנו, האוויר שאנו נושמים, וגם נוצרות לעתים תוצרי לוואי בתוך הגוף. 

נוגדי חמצון לעזור לגופנו להילחם רדיקלים חופשיים המצויים במזון שאנו אוכלים. נוגדי חמצון נמצאים במזונות מהצומח, כגון ירקות ופירות והם כוללים בטא קרוטן-, carrotenoids בנושא, ויטמין E, ויטמין C. אנזימים בגוף להשתמש גם מינרלים הנמצאים במזונות, כגון מגנזיום וסלניום, כדי להילחם נגד בחינםרדיקלים. 

בשנת 1990 של, נוגדי חמצון קודמו למנוע קטרקט, סרטן, אובדן זיכרון, מחלות לב הפך למצרך פופולרי בשילוב nutrition.The של סיבים, מינרלים, נוגדי חמצון, בנוסף לחומרים אחרים הנמצאים תזונה בריאה יכולה למנוע שונות מחלות. זה עדיין השאלה האם צריכה גבוהה של ויטמין E, ויטמין C, או נוגדי חמצון אחרים יכולים בנפרד למנוע מחלות. 

המחקר הנוכחי לא הוכיח בטא קרוטן, ויטמין E, ויטמין C או להיות כל השפעה על מניעת מחלות הקשורות לגיל, סרטן, או מחלות לב. חומרים נוגדי חמצון, כולל וזאקסנטין ו לוטאין נחקרים כדי לראות אם יש להם כל השפעה על ניוון מקולרי. ליקופן הוא נחקר למצוא משפיעה על סרטן הערמונית.

בית מרקחת מדי-לינק www.Medi-Link.co.il

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב