מותג האופנה FIORUCCI
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

מותג האופנה FIORUCCI 

מאת    [ 19/02/2011 ]
מילים במאמר: 700   [ נצפה 2176 פעמים ]

 
 

כל מי שנכנס לעסוק בתחום רישוי מותגים באופנה יודע, שחשוב מאוד מהו המותג שאתה בוחר לעבוד עמו. ברור שיש צורך במותג מוצלח, ייחודי ועם זאת גם פופולארי ובעל ביקוש. מאוד חשוב להכנס עם מותג שיש לו מוניטין ידוע מראש כמו גם ביקוש.כזה הוא בדיוק מותג האופנה FIORUCCI ואם אכן תקחו אותו תעשו מעשה חכם ונבון שיאפשר לכם מהר מאוד להיכנס לשוק ולהגיע למצב של ריווחיות משתלמת.

 ומדוע כל זה חשוב, משום שבעלי המותג FIORUCCI כשהקימו את החברה חשבו כבר מראש,כיצד כדאי לעבוד ולהשקיע כך שכל זה יצליח. וכשאתה זה שרוכש את הרישוי למותג, אתה מקבל כבר מראש, מוצר כזה. משהו, שחקרו את דרכי השתלבותו בשוק ווידאו, שיש לו קהל יעד ומטרה.דרך התחקיר הזו כרוכה בהרבה זמן, מאמץ כסף כמו גם השקעה. ואת כל זה אתה מקבל כבר על הדרך, בעת רכישת המותג לרישוי. זה פותח בפניך המשקיע רשת גדולה של עסקים, וחנויות, אליהם תוכל לשווק את המוצרים שלך. ויש לזכור עוד, מכלול המוצרים הזה יכול להגיע להיבטים נוספים של המותג. כך למשל קורה גם בתחומי המטבח או לחילופין בענף האלקטרוניקה.

כל מי שיש לו הבנה בעסקים יודע, שתחום המותגים הוא התחום המועיל ביותר להשקעה. זהו תחום דינמי, שמתפתח כל יום ומתעדכן. כולנו רוצים להיות באופנה, כך שלמעשה, העניין של הצרכנים בתחום לעולם לא יסתיים.כולנו מבקשים להתעדכן ולהיות עם היד על הדופק. ובעיקר נכון הדבר כשמדברים על המותג FIORUCCI.

ומה יש לנו לומר על המותג עצמו? הוא נוסד בשנת 1967 באיטליה. מאז הגיע לתפוצה עולמית ואושיות אופנה, כגון מדונה, שר וקלווין קליין גילו בו עניין. אין לטעות בלוגו המפורסם של המותג המורכב משני מלאכים המצויירים בסגנון אמונתי עתיק. ובכלל היו למותג כבר פריצות דרך ראשוניות בדמותם של מכנסי ג'ינס נמתחים מלייקרה. ובנוסף עומד המוצר בתקני בטיחות מקסימאליים. את פריצת הדרך הראשונית עשה המותג כשכבש את מילאנו איטליה, אך בהמשך הוא פרץ לבירת האופנה ניו-יורק ועתה הגיע אפילו לסין. כך שכל העולם נשבה בקסמיו.

קטלוג החברה FIORUCCI כולל ארבע סגנונות אופנה ועיצוב. כשכל אחד מהם, בעל סגנון ייחודי משלו. הבסיס הוא שוני בצבעים ובמטרת הקולקציה. אחד מהם הוא הסגנון לחוף הים, אחר נקרא הסגנון המתוק , שהוא ההוט קואטור, ולבסוף ניתן למצוא את הסגנון ה"חם" המיועד לבנות לחוף הים. המותג FIORUCCI אינו מפריד בין סגנון לילדים ולמבוגרים. אותו הקו שולט בשניהם. ולא רק זאת, מדובר בקו כוללני, שמכיל אביזרים, שהעין נהנית לראות, נעלים ותיקים. ולא תאמינו למותג יש גם בושם משלו- כך שאפשר לומר שיש הגדרה, של "העולם לפי "FIORUCCI.

אפשר לזרום עם כל סגנון וליהנות מייחודו. האחד הוא הלבוש המזדמן, היום-יומי, זה שנעים ללבוש בסגנון הקז'ואל. הוא מתאים ליום-יום כמו גם לחופשה. משדר נינוחות של מקום מלא שמש ים והנאה. צבעי הצהוב, ורוד ירוק וכחול רך שולטים בו. תוכלו למצוא תדפיסים שונים של נוף המתאימים לעניין כגון פלמינגו, עצי דקל, ומשקה קריר עם קרח. לקבלת מראה רטרו מושלם עוד יותר, ישנו עיצוב בשחור, ובוורוד לוהט. אופנת FIORUCCI המתוקה, נושאת תמונות והדפסים של שפתיים ולבבות. ההדפסים כוללים נקודות ופסים עם שני צבעי בסיס. סגנון זה מבוסס על ההנחה שהצבעים אדום, לבן, שחור וורוד מתאימים לנושא זה. הוורוד נותן מראה קצת יותר עדין. ביגוד, זה טוב לכל השנה אך בעיקר יש לו ביקוש בחגים רומנטיים כגון הווולנטין- דיי, או לימי נישואין. הקו של הפרפר הקטן, הוא קו בגדים מיוחד עבור חובבי הפרפרים. ותתפלאו יש הרבה כאלה, מסתבר בעולם. יש הדפסות של פרפרים, שרשראות פרפרים, לוגו פרפרים על מכנסים, חולצות, שמלות ובעצם בכל מקום שבא לכם. הצבעים במקרה זה מגוונים יותר,בהתאם לצבעי הפרפרים. רובם מורכבים מחצי לבן שחור,או כחול. מראה זה הוא נשי יותר ומתמקד בלבוש חצי רשמי על חולצות טי. בעלות הדפסים. הקו האחרון המתאים לחוף הים ,הוא עיצוב אופנה מפואר, המוקדש כולו לאוהבי הים בעולם. זהו עולם אופנה ייחודי הקיים בצבעים של רוד עם פריטים בהדפסה של בתולת הים, למשל באדום, לבן, כחול. בעיצובים של מלחים, ובהתאמה למשל לנעלי מעצב ירוקות. המאפיין קו זה הוא היכולת לבטא יצירתיות, ייחוד, ויכולת להדהים.

 אם זו התמונה אין פלא שכה רבים מתעניינים ברכישת המותג לרישוי. ומדוע שגם אתה לא תהיה אחד מהם, מאלה שמסמלים את הדרך שלהם להצלחה. מחקרים מראים שמדובר במותג רווחי ופופולארי, שמחזיר לאחר זמן קצר את ההשקעה בו. המותג FIORUCCI קיים כבר בשוק למעלה מ- 40 שנה. הוא עבר כבר את כל קטגוריות האישור, שמותג צריך לקבל, ממעצבים, צרכנים והקהל הרכב. זהו בדיוק המותג שאתה מחפש. אז כדאי שתתעניין ברכישתו לרישוי כבר עתה.

אסתי כותבת מאמרים  ועוסקת  גם בכתיבה יצירתית. בעברה עבדה בעיתונות הכתובה ועסקה גם בכתבות תדמית בעיקר בתחום brand licensing .

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב