דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קידום בגוגל: להיות או לא להיות 

מאת    [ 19/02/2011 ]

מילים במאמר: 499   [ נצפה 2444 פעמים ]

להיות או להיות – זו השאלה.....

אילו המלט היה חי בעידן של היום, או לחילופין הייתה בתקופתו את הרשת הגלובלית המדהימה, שהביאה למהפכת המידע של המאה העשרים, קרי האינטרנט, לא בטוח שכך היה מנסח המלט את שאלתו. במיוחד אם היה בעל עסק השואף לפרסם ולשווק את עצמו באמצעות האינטרנט , ובעיקר באמצעות מנוע החיפוש המדהים בשם גוגל, השאלה שהיה צריך לשאול את עצמו הייתה – להיות רלוונטי או לא להיות , זאת השאלה!

אין דבר פשוט יותר מלהקים אתר אינטרנט, ולפרסם את עצמך או את העסק שלך דרכו. כמעט כל אחד שמבין תוכנות ברמה הבסיסית ביותר של HTML  יודע לעשות זאת. ילדים היום יכולים לקנות ספרים פשוטים עם הסברים וציורים ולעשות זאת, שלא לדבר על פייסבוק שם לכולם כבר יש דף וכולם מקושרים.

אבל כאשר מדובר בפרסום יעיל ומוצלח של עסק באינטרנט, כלומר כזה שממש מגיע לקהל שיש בו הפוטנציאל להפוך לקהל היעד שלך ולהגדיל את רווחיך, כאן העניין מורכב יותר. פרסום ושיווק באינטרנט אינו מצריך רק ידע וניסיון בתחום הקלאסי של שיווק ופרסום, כלומר בידע אודות התנהגות הצרכן, מניעיו הפסיכולוגים המובילים אותו לפתוח את הארנק, והרגלי הקנייה הנורמטיביים של הצרכן. כל אלו הם תחומים חשובים אך לא די בהם, כאשר אתה בא לפרסם ולשווק את עצמך באינטרנט.

מה שחשוב במקרה של קידום בגוגל, הוא לוודא שהעסק שלך והשירותים אותם אתה מפרסם יופיעו ראשונים בדפי התוצאות של מנועי החיפוש, ויופיעו בכמה שיותר מקומות הפונים לאנשים רלוונטיים מבחינתך. לשם כך לא מספיק שתהיה קיים באינטרנט אלא שתהיה רלוונטי, כי מחקרים מראים שמי שלא מופיע ראשון בדפי התוצאות של מנועי חיפוש, כלל לא נכנסים לאתר שלו. בדומה לכך, מי שלא מופיע כתוצאה מחיפוש על ידי מילים מסוימות, למעשה אינו נחשף לקהל היעד הנכון.

חברה של קידום בגוגל דואגת לכך שאתה והעסק שלך יהיו רלוונטיים. חברה כזו לא רק תדאג שאתה תהיה ראשון בדפי התוצאות שמתקבלים מחיפוש יזום של הגולשים/ צרכנים פוטנציאלים, אלא תדאג שתופיע ברשתות חברתיות, בפורמים, באתרים שנועדו לפרסום ולמחפשי שירות, ועוד. כמו כן, חברת קידום  בגוגל תדאג לתחזק את האתר שלך מההיבט המכאני. גם תחום זה, הוא תחום מקצועי שדורש ידע מוקדם וכמובן ניסיון. חברה של קידום  בגוגל אמנם גובה תשלום עבור שירותיה, אך היה בטוח שאם זו חברה מוצלחת בתחום של קידום בגוגל, עם ידע וניסיון בשטח, היא תעמיד לשירותך ולמען קידום העסק שלך את מיטב אנשיה.  אתה והעסק שלך תהפכו להיות רלוונטיים בזכות חשיבה נכונה ופעולות שוטפות של חברה חיצונית בתחום קידום בגוגל.

אחת ההוכחות לכך שתחום של קידום  בגוגל הוא תחום מקצועי שכדאי להפקיד בידיים מבינות, הוא שהצלחת בזק, מהירה מדי, של קידום האתר שלך הוא לאו דווקא סימן חיובי המורה על הצלחה. דווקא כאשר ההצלחה היא הדרגתית התוצאות הן לטווח ארוך יותר. דומה הדבר להצלחה בתחום הכלכלי, ולהבדל בין אנשים המבינים היטב את השוק הכלכלי ומניעיו, לאלו שמהמרים באופן עיוור. הקבוצה הראשונה תקצור פירות לטווח בינוני וארוך, בעוד שהקבוצה השנייה עלולה להרוויח בגדול או להפסיד בגדול בהתאם למזל אקראי. חברה העוסקת ומתמחה בתחום של קידום בגוגל תדע לקצור את הפירות עבורכם לטווח הארוך, ולהבטיח שהעסק שלכם יופיע לפני המתחרים באינטרנט. 

בלוג על קידום אתרים: http://seo-aviv.com/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב