הערכים הדרושים להצלחה בשיווק רשתי - חלק ב'
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

הערכים הדרושים להצלחה בשיווק רשתי - חלק ב' 

מאת    [ 19/02/2011 ]
מילים במאמר: 504   [ נצפה 2720 פעמים ]

 
 

הערכים הדרושים להצלחה בשיווק רשתי – חלק ב'

כולם מבקשים ממני את הנוסחה. מה צריך לעשות כדי להצליח בשיווק רשתי. מה צריך לקרוא כדי לייצר הכנסה נוספת, לאיזו סדנה להרשם כדי ללמוד לנהל עסק מהבית.

במאמרים הבאים אני אגיע לפעולות שיש לבצע כדי להצליח בשיווק רשתי. אתן לכם בפירוט את מפת הדרכים לבניית עסק מצליח מהבית, אלמד אתכם ליצור לעצמכם הכנסה נוספת או עיקרית עפ"י בחירתכם...

אבל לא עכשיו. לא במאמר הזה. כי יש שני דברים בשיווק רשתי שחשובים יותר מהפעולות שאנו מבצעים, והם הערכים הפנימיים והערכים החיצוניים על פיהם אנו פועלים. אותם ערכים יקבעו אם נצליח או ניכשל בשיווק רשתי.

בחלקו הראשון של המאמר עסקתי בערכים הפנימיים הנחוצים כדי להצליח בשיווק רשתי. בחלק השני אעסוק בערכים החיצוניים הדרושים על מנת לייצר לעצמנו הכנסה נוספת תוך כדי עבודה מהבית.

שיווק רשתי ועולם הערכים החיצוניים

כאשר אנו דנים בעולם הערכים החיצוניים, הן בשיווק רשתי והן בחיים הפרטיים שלנו, עלינו לבחון שני פרמטרים עיקריים: מה אנחנו מוכרים כשאנו מנסים להשיג משהו, ואיך אנו פועלים כדי להשיג אותו.

1. מה אנחנו מוכרים בשיווק רשתי?

השאלה לא מתייחסת, כמובן, למוצר או לעסק אותו אנו מוכרים. בבקשה זיכרו שאנו מדברים פה רק עלינו, המשווקים. מכיוון שכך עלינו לשאול את עצמנו את השאלות הבאות:

מה ייצא לאדם שמולי מהקשר בינינו?

איזה ערך אני יכול להביא לקשר בינינו?

האם אני מחוייב להצלחה שלו באופן ברור?

האם הוא יכול ללמוד מהנסיון שלי בשיווק רשתי?

האם הוא יכול להעזר בידע שלי על החברה והמוצרים?

האם הוא יכול לקבל מהגישה שלי לשיווק הרשתי משהו שיתרום להצלחה שלו?

אל תשלו את עצמכם לרגע – אנשים מצטרפים אליכם רק אם הם מרגישים שתוכלו לעזור להם להשיג את המטרות שלהם בשיווק רשתי או שתוכלו לתמוך בהם וללמד אותם ליצור לעצמם הכנסה נוספת בעבודה מהבית. החברה והמוצרים בשלב הזה שוליים בלבד. אם הם סומכים עליכם הם יבואו אחריכם לכל מקום שבו תהיו !

2. איך אנו פועלים בשיווק הרשתי?

פה נכנס אלמנט חשוב ביותר: הפעולות אותן אנו עושים כדי לייצר הצלחה בשיווק רשתי. עלינו לבחון אם אנו עושים את הפעולות הנכונות, אם אנו פועלים בהתאם לשיטת השכפול הנהוגה בחברת השיווק הרשתי אליה הצטרפנו. בהנחה שמדובר בחברת שיווק רשתי ותיקה, סביר להניח שקיימת בה שיטת פעולה שעזרה לרבים לפניכם לייצר לעצמם הכנסה נוספת או עסק גדול של שיווק רשתי. פעלו עפ"י השיטה. אל תנסו להמציא את הגלגל. זוהי טעות נפוצה אצל הרבה משווקים חדשים, שמגלים מאוחר מדי שהם הוציאו אנרגיות מיותרות בדרך לשום מקום.

עליכם להיות דוגמה במעשים ולא בדיבורים. אם תעודדו את המשווקים החדשים שלכם לפנות לאנשים רבים ולצרף משווקים לעסק שלהם, אבל לא תעשו זאת בעצמכם – לא תצליחו. אם תעבירו להם סדנאות ארוכות על המוצרים ולא תשתמשו בהם בעצמכם – אין לכם סיכוי. אם תלמדו אותם איך למכור ולא תמכרו בעצמכם – העסק שלכם לא יתקדם.

זיכרו תמיד ששיווק רשתי הוא עסק של שיכפול. לא משנה מה תגידו. משנה רק מה תעשו ואיך תפעלו ואיזו דוגמה תהיו למשווקים שלכם.

בהצלחה

לחצו כאן למעבר לחלק ראשון של המאמר

 

 


איריס שביט, מנהלת בתעשיית השיווק הרשתי. בעלת ניסיון של שנים רבות בהדרכה ואימון של משווקיםבתעשיית השיווק הרשתי, מתמחה בייעוץ והקמת עסקים מהבית וביצירת הכנסה בנוסף למשכורת.חברה בפורום המנהלים של חברת FOREVER ומאמנת להצלחה. www.aloe-forever.co.il


 

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב