הערכים הדרושים להצלחה בשיווק רשתי - חלק א'
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

הערכים הדרושים להצלחה בשיווק רשתי - חלק א' 

מאת    [ 19/02/2011 ]
מילים במאמר: 518   [ נצפה 2592 פעמים ]

 
 

הערכים הדרושים להצלחה בשיווק רשתי  - חלק א'

כולם מבקשים ממני את הנוסחה. מה צריך לעשות כדי להצליח בשיווק רשתי. מה צריך לקרוא כדי לייצר הכנסה נוספת, לאיזו סדנה להרשם כדי ללמוד לנהל עסק מהבית.

במאמרים הבאים אני אגיע לפעולות שיש לבצע כדי להצליח בשיווק רשתי. אתן לכם בפירוט את מפת הדרכים לבניית עסק מצליח מהבית, אלמד אתכם ליצור לעצמכם הכנסה נוספת או עיקרית עפ"י בחירתכם...

אבל לא עכשיו. לא במאמר הזה. כי יש שני דברים בשיווק רשתי שחשובים יותר מהפעולות שאנו מבצעים, והם הערכים הפנימיים והערכים החיצוניים על פיהם אנו פועלים. אותם ערכים יקבעו אם נצליח או ניכשל בשיווק רשתי.

שיווק רשתי ועולם הערכים הפנימיים

כאשר אנו משתמשים במושג "ערך" אנו מתכוונים לסט העקרונות על פיו אנו מתנהלים בחיינו על מנת להשיג מטרה מסויימת. אם לא נבחן את אותם עקרונות יהיה לנו קשה מאד לתקשר עם הסביבה שלנו וליצור הצלחה. זיכרו תמיד ששיווק רשתי דורש מאיתנו מיומנויות גבוהות של תקשורת בינאישית. האנשים המצליחים ביותר בתעשיית השיווק הרשתי הם אלו שיוצרים חברויות חדשות בטבעיות ועל בסיס יומיומי.

אז מהם אותם ערכים פנימיים שעלינו לבחון כדי להצליח בשיווק רשתי?

1. מה מניע אותנו.

מהי האנרגיה לפיה אנו מתנהלים. האם אנו פוחדים או מעזים? האם אנו פתוחים או סגורים? האם אנו מקבלים או מתנגדים? האם אנו אקטיבים או פאסיבים?

סביר להניח שאם אנו מעזים, פתוחים ולא שיפוטיים, מקבלים כל אחד, ופועלים כל הזמן כדי לקדם את עצמנו, הסיכוי שלנו להצליח בשיווק בכלל ובשיווק רשתי בפרט, גבוה מהרבה מזה של אנשים לא תקשורתיים, מתנגדים לשינויים, ביישנים וסגורים או פאסיביים מיסודם.

אבחנו את עצמכם בצורה האובייקטיבית ביותר שאתם יכולים. מומלץ אפילו להעזר בקרובים ובחברים הטובים שלכם. האזינו לתשובות ונסו להשתפר. עבודה עצמית היא הצעד הראשון בדרך להצלחה בשיווק רשתי.

2. מהם היכולות והכישורים שלנו.

אף אחד מאיתנו לא מתחיל מאפס. לכולנו יש איזשהו נסיון חיים שיכול להשפיע על הצלחת העסק החדש שאנו מקימים מהבית, על היכולת שלנו ליצור הכנסה נוספת במהירות הרצויה או על ההתקדמות שלנו בחברת השיווק הרשתי אליה בחרנו לחבור.

זהו את החוזקות שלכם, ולכו איתן קדימה. בשיווק רשתי לא צריך הרבה כדי להצליח. כל עוד יש לכם את הרצון והנחישות, תוכלו לבחור מה לעשות עם החולשות: להתעלם מהן עד שהעשייה וההצלחה יחזקו אתכם, או לעבוד על הנקודות החלשות במקביל ליצירת הכנסה נוספת ושיפור עצמי.

לדוגמא: אם אתם תקשורתיים וחברותיים מאד, אבל מסמיקים ומגמגמים כשאתם צריכים לדבר מול יותר משני אנשים – צרו את הקשר הראשוני, והזמינו למפגש הקבוצתי את הספונסר שלכם או כל משווק אחר מארגון השיווק הרשתי שאליו הצטרפתם, שפשוט נהנה להרצות לקבוצה גדולה של אנשים.

ביחנו את סט הערכים שלכם. איך אתם מרגישים עם עצמכם? ושאלו את עצמכם שאלה אחת פשוטה: האם הייתם מצטרפים אליכם כדי להוביל אתכם להצלחה בשיווק רשתי?

אם התשובה היא כן – אתם על דרך המלך. אם התשובה היא לא – אני ממליצה לכם לבחון שוב את בחירתכם בשיווק רשתי. אם התשובה היא ככה-ככה זה אומר שכל שעליכם לעשות הוא להשתפר כדי להצליח.

בחלק הבא של מאמר זה נעסוק בעולם הערכים החיצוניים הנחוצים להקמת עסק מהבית או ליצירת הכנסה נוספת בתעשיית השיווק הרשתי.

לחצו כאן למעבר למאמר ההמשך


איריס שביט, מנהלת בתעשיית השיווק הרשתי. בעלת ניסיון של שנים רבות בהדרכה ואימון של משווקיםבתעשיית השיווק הרשתי, מתמחה בייעוץ והקמת עסקים מהבית וביצירת הכנסה בנוסף למשכורת.חברה בפורום המנהלים של חברת FOREVER ומאמנת להצלחה.


 www.aloe-forever.co.il



 

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב