דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מטבחים כפריים - יופי עם אופי 

מאת    [ 18/02/2011 ]

מילים במאמר: 551   [ נצפה 3389 פעמים ]

תמיד כאשר אנו באים לעשות בחירות אנחנו עומדים מול השאלה – מה עדיף יופי או אופי - או ליתר דיוק מה עדיף- פרקטיות או הנאה/ יופי? השאלה הזו עומדת כמעט בכל בחירה שבסופה אנו נאלצים לפתוח את הארנק ולגהץ את הכרטיס.

קחו למשל את תחום הלימודים- כאשר אני באתי לבחור ולהירשם ללימודים גבוהים, שאלתי את עצמי מה עדיף ללמוד משהו שאני אוהבת ואיהנה ממנו או ללמוד משהו משעמם שבסיום הלימודים "יש מה לעשות עם התואר" . אך למה ללכת רחוק כל כך. גם כשאני קונה זוג נעליים בחנות, ההתלבטות היא תמיד בין הנוח והפרקטי- הזוג שישרת אותי יום יום בדרך לעבודה, במהלך פגישות ובקניות בסופר ... או הזוג המהמם, שמזכיר את הנעליים שקארי בראדשו התהלכה בהם ברחובות מנהטן בשלהי שנות התשעים...

למה תמיד צריך לבחור בין תועלת ליופי? למה אי אפשר ליהנות משניהם?

ישנם תחומים מעטים מאוד בהם אין צורך לעשות את הבחירה הזו, מטבחים כפריים הם דוגמא מצוינת לכך . מטבחים אלו הם מטבחים עשויים מעץ מלא והם פונקציונאליים כשם שהם יפים. מטרתם היא מחד להעניק לכם את הנוחות המרבית אשר צריך במטבח ומאידך הם אינם מזניחים את הצד האסתטי שבעיצוב. הפרקטיות שלהם וגם היופי שלהם נובעים מאותו גורם – העץ. העץ שהוא מחד יפיפייה ומאידך חומר גלם מצוין לבנייה , אשר מבטיח את האיכות הגבוהה של המטבח ואת עמידותו לשנים רבות.

הארונות, אותם פותחים יום יום, המשטחים בהם אנו משתמשים עשרות פעמים ביום, כל אלו בנויים מעץ איכותי ואמיתי. עץ אשר נותן מראה טבעי וחמים למטבח. והופך אותו לא רק לחדר בישול ואחסון אוכל, אלא לחדר בו נעים לשבת ולשתות את הכוס הקפה הראשון של הבוקר, או לארח בו חברים וגם לקרוא עיתון ולהירגע.

מטבחים כפריים מגיעים במבחר רב של סגנונות. יש את סגנון הפרובנס הצרפתי ויש את הסגנון המודרני האמריקאי, ויש גם סגנונות חורפיים "כבדים" יותר. כל סגנון מאופיין מסוג אחר של עץ ומעיצוב שונה. על העיצוב תחליטו יחד עם המעצבת של החנות בה מוכרים מטבחים כפריים, ויחד עמה תבחרו גם את סוג העץ שעמו תרצו לעצב את מטבחכם.

ישנם סוגים רבים של עצים שמשתמשים בהם בעיצוב מטבחים כפריים. יש את עץ האגוז , זהו עץ כהה עם צפיפות גבוהה והוא נותן למטבח מראה חורפי- אירופי, מקורו במרכז אירופה. יש את עץ הלבנה, זהו עץ בהיר מאוד ומשתמשים בו לעיתים לבניית מטבחים כפריים בסגנון פרובנס. יש גם את עץ האורן שהוא עץ פופולארי והוא מוריד מעט את העלויות, אם כי הוא גם עץ איכותי. יש גם עצים בגוונים אדמדמים- כמו עץ הדובדבן ועץ האלון. האחרון מגיע גם בגוונים של אפור וצהבהבים. כל העצים, כולם, הם עצים באיכות גבוהה, שעומדים בתקנים האירופים מבחינת איכות ותהליכים אותם הם עוברים.

פרט לעץ, תוכלו להשתמש גם בחומרים נוספים לעיצוב המטבח שלכם. חומרים כמו ברזל, אריחים ועוד , כל אלו יאפשרו לכם לבטא את הגחמות העיצוריות האישיות שלכם, ולהשאיר מעין חותמת אישית במטבח שעיצבתם.

מבחינת עלות, מטבחים כפריים, אינם זולים אך כאמור ההנאה שתפיקו מהם, היופי והפונקציונאליות שלהם, כל אלו מצדיקים את ההשקעה. לא תתחרטו, שהפעם לא בחרתם לחסוך אלא להשקיע. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב