דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בריכות ספא: להשתחרר מהלחץ 

מאת    [ 18/02/2011 ]

מילים במאמר: 477   [ נצפה 2435 פעמים ]

לפעמים נדמה שהחיים הם מרוץ. אתה קם בבוקר, לוקח חמש דקות לעצמך כדי לשתות את הקפה ומאותו רגע בו אתה שותה את הלגימה האחרונה, המרוץ מתחיל ולא נגמר עד לרגע בו אתה מניח בתשישות את ראשך על הכר. עוד לפני שבכלל הגעת לעבודה והתחלת את היום שלך, אתה צריך לשים את הילד בגן ואת הילדה בבית ספר (מזל שאשתך היא זו שמארגנת אותם, אחרת בכלל היית משתגע), ומשם אתה ממשיך לכביש גהה שם הפקקים הם תמיד אינסופיים לא משנה באיזה שעה אתה יוצא מהבית. אתה מגיע לעבודה, הבוס יושב על הראש, ואתה בתורך יושב לאחרים על הראש, מזל שיש לך מזכירה שעוזרת לך למצוא את המסמכים שאתה צריך, ופה ושם כשהיא במצב רוח טוב (בימים אלו אתה חלילה לא מעז לבקש) עושה לך מדי פעם קפה. בשתיים בצהריים אחרי אתנחתא קלה של ארוחה וקפה שחור, אתה נפגש עם לקוחות (שתמיד יש להם הערות, לא משנה שכבר חמש שנים הם חוזרים אליכם שוב ושוב), וחוזר למשרד להמשיך לעבוד על דוחות שהיית צריך למסור להנהלה כבר לפני שבוע. כך ממשיך היום שלך בערך עד חמש וחצי ואז שוב אתה צריך להתמודד עם כביש גהה הפקוק.....

רבים מאיתנו יכולים להזדהות עם השגרה הזו. נשים וגברים כאחד, עובדים היום קשה כדי ליהנות מהכסף אותו הם מרוויחים, ומרמת חיים שמאפשרת לצאת לחופשות מדי פעם, לשלוח את הילדים לאוניברסיטה ולעזור להם קצת בשעת הצורך. פעמים רבות העומס והלחץ היומיומיים גורמים לנו לשכוח, שאנחנו רק בני אדם ולא רק מכונות הפועלות על סוללות רוב שעות היום.

כדי לשמור על השפיות ועל הבריאות, צריך להזכיר לעצמך שגם לך מגיע להירגע לפעמים וליהנות מרגעים קטנים של רוגע ושלווה במשך היום. אין הכוונה לחופשה גרנדיוזית בחו"ל או בארץ, אלא לשעה אחת או שתיים ביום, בו אתה מפנה זמן לעצמך ולזמן איכות עם המשפחה, ובמיוחד עם אשתך. אחד הפתרונות האידיאלים לאנשים עם אורח חיים לחוץ, שנדמה כי אף פעם אין מספיק שעות ביום, הוא לרכוש אחת מדגמי בריכות ספא המוצעות היום בחנויות יוקרתיות. בריכות ספא הן אמנם השקעה כספית לא קטנה, אבל הן שוות את ההשקעה החד פעמית. בריכות ספא מאפשרות לך להירגע בביתך, כל אימת שאתה מרגיש לחוץ, עייף או טרוד, וכמעט באופן מיידי להרגיש טוב יותר. לאחר טבילה בתוך בריכות ספא תרגיש איך הלחץ בכתפיים יורד, הדם זורם טוב יותר והנפש מקבלת חזרה את הכוחות שחמקו ממנה במשך היום. השימוש באותן בריכות ספא הוא טיפול בריאות ויופי בפרטיות בביתך, ובזמנים הנוחים לך. בריכות ספא מאפשרות לך גם לבלות זמן איכות עם אשתך, אותה לא ראית כמעט כל היום. טבילה משותפת בתוך בריכות ספא תחזיר לכם את הרומנטיקה ואת הניצוץ לנישואין. 

בריכות ספא מגיעות במבחר דגמים, קלאסיים ומודרניים. ישנם בריכות ספא בעלות המראה הכפרי, בריכות אלו עשויות לבנים או עץ ומזכירות מעט בריכות ספא שיש בצימרים בצפון. יש גם בריכות ספא מודרניות בצבעי השחור לבן, לאלו שאוהבים מראה בעל קווים נקיים ללא תוספות.  את בריכות הספא ניתן להתקין בבית או בחצר, כך או כך ההנאה שתפיק מהן מובטחת.  




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב