דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סדרות חדשות ב- 2011 - זה הזמן לפנות את היומן ! 

מאת    [ 18/02/2011 ]

מילים במאמר: 545   [ נצפה 6465 פעמים ]

התחזיות מראות כי בשנת 2011 תמשוך הטלוויזיה קהל גדול יותר מאי פעם. על פי הערכות, הרי שבשנת 2011 תהיה עליה של 140 מיליארד שעות שידור בהשוואה למספרן ב-2010 וכי 40 מיליון צופים חדשים יצטרפו אל חבריהם המכורים. אין ספק, כי גם בשנת 2011 תשמור הטלוויזיה על מעמדה כמדיום פרסומי מוביל, מה שבולט במיוחד על רקע הירידה בהכנסות מפרסומות בעיתונות ובצורות מדיה אחרות.

 

על אף התפוצה הגוברת של תוכן בהזמנה עדיין מעדיפים צופים רבים את לוח השידורים

משנה לשנה עולה תפוצתם של מכשירים המאפשרים הזמנת תוכן (בדגש על טכנולוגיית ה VOD שלאחרונה הצטרפה אליה גם חברת יס ), אולם מחקרים מראים כי צופים רבים עדיין מעדיפים את לוח השידורים על פני הזמנת תכנים. העדפת לוח השידורים מאפיינת בעיקר את המבוגרים יותר, הנחשבים איטיים יותר באימוץ טכנולוגיות חדשות, אולם גם הצעירים מעדיפים לעיתים את לוח השידורים על פני שידורי הVOD לסוגיהם.

 

סדרות חדשות ב-2011 – לפניכם רשימה חלקית

אם אתם כוססים ציפורניים לקראת רשימת סדרות חדשות שיצוצו במהלך 2011, זה הזמן להכין את השלט. להלן כמה מהסדרות המובילות שיופיעו השנה על המרקע למנויי Yes :

  1. את רשימת סדרות חדשות של שנת 2011 פותחת בסערה "אימפריית הפשע", סדרת הדגל של HBO מבית היוצר של מרטין סקורסזה. סדרה זו מציגה את לידתו של עולם הפשע המאורגן באטלנטיק סיטי של שנות העשרים. מיד כשעלתה אל לוח השידורים בארה"ב זכתה הסדרה להצלחה מסחררת וסוף סוף היא מגיעה גם אלינו, לערוצי הדרמה של יס .
  2. מובילת רשימת סדרות חדשות שיופיעו בשנת 2011 במסגרת לוח שידורים של Yes מצויה הסדרה The Walking dead, המציגה עולם הנשלט בידי זומבים (מבוססת על סדרת קומיקס מצליחה בשם זה).
  3. אחוזת ווילד, סדרה חדשה מבית היוצר של "משפחה בהפרעה". מדובר בקומדיה רומנטית קלילה המתארת את חייו של ביליונר אנוכי, שבטוח שהעולם כולו נועד לשרת רק אותו ואינו מחובר במאומה לחיים שמחוץ לחייו השופעים.
  4. עוד קומדיה קלילה המגיעה אל לוח השידורים של יס היא "Episodes" בכיכובו של מאט לבלאנק (ג'ואי מחברים), סדרה העוסקת בתעשיית הטלוויזיה.
  5. קאמלוט, סדרה רבת משתתפים ומרשימה במיוחד אודות אבירי השולחן העגול והמכשף מרלין.
  6. הערוץ החדש של Yes, ערוץ המדע הבדיוני יציג מספר סדרות חדשות המיועדות לחובבי הז'אנר, ביניהן "האירוע", הסובבת תיאוריית קונספירציה מהעבר, "קפריקה", שהיא דרמת מד"ב הקודמת ל"בטלסטאר גלקטיקה" מבחינת האירועים המתרחשים בה וכן סדרות חדשות נוספות .

 

ומיהן סדרות החוזרות אל לוח השידורים לעונה נוספת - להלן רשימה חלקית (מאוד !)

  1. ברשימת סדרות חדשות החוזרות לסיבוב נוסף מצויה כמובן הסדרה Glee החוזרת בעונה שנייה, מוסיקלית ומרתקת. שוב נזכה לראות על לוח השידורים שלנו את השחקנים המובילים, את אושיות הבידור המובילות בארה"ב ושוב נשחיז את האוזניים לקראת עונג צרוף וסוחף.
  2. האנטומיה של גריי תגיע גם היא לעונה נוספת ותחזור אל לוח השידורים כרוח סערה. בנוסף אליה תחזור אל לוח השידורים גם האחות הקטנה – הסדרה "מרפאה פרטית".
  3. סדרה נוספת החוזרת אל לוח השידורים של יס – קוגר טאון, שם נפגוש שוב את קורטני קוקס הזכורה לנצח מהסדרה "חברים", כשאליה תחבור ג'ניפר אניסטון – חברתה רייצ'ל מאותה הסדרה.
  4. "מחשבות פליליות" חוזרת למרקעים של Yes אל העונה השישית, ושוב נחשף אל מקרי הפשע המתועבים ביותר דרך עיניהם של סוכני FBI, המנסים להיכנס אל ראשם של מבצעי פשעים אלה על מנת לפענח אותם.

 

יונתן נווה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב