דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גירושין: דלתות נפתחות 

מאת    [ 18/02/2011 ]

מילים במאמר: 456   [ נצפה 2571 פעמים ]

כל מי שחווה גירושין על בשרו יכול העיד, שנושא של גירושין הוא עניין כואב וטעון רגשות. להיפרד מאדם שחייתם איתו במשך שנים כה רבות, מן הסתם אינו עניין פשוט אלא כואב וקשה נפשית. לעיתים אף נדמה שכאשר מגיעים למעמד זה, של גירושין ופרידה, סוף העולם הגיע. במיוחד כאשר העניין מערב לא רק את שניכם, אלא גם את ילדיכם המשותפים אז הקושי הוא על אחת כמה וכמה גדול יותר.

יחד עם זאת, גירושין הם למעשה התחלה של פרק חדש בחיים. דלת אחת נסגרת ודלת אחרת נפתחת , או כך לפחות אומרים. גירושין הם התחלה נפרדת עבור כל אחד מכם אבל לפעמים עדיף להיות בנפרד מאשר ביחד, במיוחד כאשר רוב הזמן אתם מתווכחים ורבים וכבר לא זוכרים למה מלכתחילה התחתנתם אחד עם השני. במצב כזה אין טעם לגרור את השהות זה במחיצת זה ויש צורך להיפרד.

אך כאמור אחרי שנים רבות יחדיו, יש ילדים משותפים, רכוש משותף ומטען רגשי רב. לכן כדי להתמודד עם שעה קשה זו, כל אחד מכם. בנפרד. צריך לפנות לעורך דין המתמחה בענייני גירושין. עורך דין העוסק בתחום של גירושין, הוא עורך דין שיהיה בקיא בנושאים המורכבים הקשורים לתחום של גירושין. נושאים כמו חזקת ילדים משותפת, חלוקת רכוש, מימוש הסכמי ממון שעשיתם בטרם התחתנתם, וכמובן כל נושא המזונות. עורך דין לענייני גירושין יסייע לכם להתמודד עם כל אחת מהסוגיות האלו מבלי שתהרגו אחד את השנייה בדרך. עורך דין לענייני גירושין יגרום לכם להבין. שאפשר ואף חובה לפתור כל בעיה שתיתקלו בה בצורה תרבותית ועניינית.

מובן מאליו שבמהלך גירושין קשה מאוד לבני הזוג המעורבים בעניין לשמור על רוגע ואובייקטיביות. לכן, יש להכניס לתמונה עורך דין המתמחה לענייני גירושין. אשר מחד יפתור דברים בצורה קרת רוח עם שיקול דעת של אדם חיצוני שאינו מעורב באופן אישי בחייכם, אך מאידך יהיה גם אדם מנוסה עם אכפתיות וסימפטיה שיסביר לכם שאתם לא הראשונים שמתגרשים וגם לא האחרונים. ושבסופו של דבר כל הסיפור הזה יהיה מאחוריכם. כמו כן, עורך דין לענייני גירושין יטפל עבורכם בכל הנושאים המשפטיים וידע מתי יש צורך לפנות לבית הדין לענייני משפחה ומתי יש צורך לפנות לבית הדין הרבני. שני גופים אלו מתנהלים בנפרד ורק עורכי דין המתמחים בעניין של גירושין ידעו מתי לפנות לראשון ומתי לפנות לשני. מומלץ, כמובן, לפנות לעורך דין עם וותק וניסיון. כדי לקצר את כל תהליך של גירושין, ולסיים את הפרשה כמה שיותר מהר, כי רק כך תוכלו להמשיך הלאה ולפתוח את הפרק החדש בחייכם.

פרט לכך שעורך דין לענייני גירושין ישרה עליכם רוגע ואובייקטיביות ויראה לכם שאפשר לנהל את הפרידה בלי כעס ושנאה יוקדת, ופרט לכך שהוא ינהל עבורכם את המאבק המשפטי מול הגופים הרשמיים השונים, עורך דין לענייני גירושין ידאג גם לנושא המאוד חשוב של חזקת ילדים משותפת, מזונות וחלוקת רכוש. את כל אלו הוא יפתור על הצד הטוב ביותר עבור כולם, גם אם תאלצו להתפשר, וכך תוכלו להמשיך הלאה כל אחד בחייו. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב