דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בריכות ספא: זמן איכות 

מאת    [ 18/02/2011 ]

מילים במאמר: 476   [ נצפה 2527 פעמים ]

כל זוג נשוי יודע שלאורך שנים קשה מאוד לשמור על הרומנטיקה שבינו לבינה. השגרה הלוחצת, הילדים העבודה, והדאגות השונות ביום יום וגם לטווח ארוך... כל אלו באיזשהו מקום שוחקות באופן בלתי נמנע, אולי לא את האהבה ביניכם, אבל בהחלט את ההתאהבות והניצוץ ביניכם.

אם פעם לפני שהכול הפך לרשמי ומחייב, הייתם נוסעים לצפון לצימר רומנטי כל אימת שהתחשק לכם, והייתם מבלים עד שעות הלילה המאוחרות שלובים יד ביד, אז כל זה הוא בגדר היסטוריה רחוקה ברגע שהילד הראשון נכנס לתמונה.לא שחלילה הקמת בית ומשפחה, הם שליליים, להיפך, אין דבר נפלא יותר מכך, אך ללא ספק החיים מקבלים תפנית חדה שלאו דווקא תורמת לרומנטיקה ולספונטניות שהייתה נחלת חלקכם בימים שעברו. יחד עם זאת, ישנם דרכים להחזיר את הרומנטיקה מבלי לוותר על שגרת החיים ומבלי לוותר על סיפור לילה טוב לילד לפני השינה, או על שעות שינה חשובות עבור בריאותכם הכללית.

אחת הדרכים לכך היא התקנת דגם של  בריכות ספא בפרטיות ביתכם או בחצר ביתכם. בריכות ספא המותקנות בבית מאפשרות לכם לחוות זמן איכות יחד מדי ערב, מבלי להזמין את הבייביסיטר, להתלבש ולצאת. פרט לכך שזוהי חוויה  רומנטית מושלמת עבור זוג עובד עם ילדים, זה גם פינוק אמיתי לגוף ולנפש. טבילה קצרה בתוך בריכות ספא, משפרת את ההרגשה הכללית , עושה פלאים למראה הכללי של העור, וגורמת לשחרור אנרגיות חיוביות בסיום הטבילה. בריכות ספא המגיעות עם זרמי ג'קוזי תורמות עוד יותר לבריאות הגוף, כי ידוע שאין דבר טוב יותר לשיפור זרימת הדם מאשר טבילה בג'קוזי מפנק ומעסה.

ניתן לטבול בתוך בריכות ספא גם לבד,  לאחר יום עבודה ארוך,  כדי  להרגיש טוב יותר, בריא יותר ורענן יותר. טבילה יומית או אפילו שבועית בהן, לא רק תגרום לכם להרגיש אחרת אלא גם להראות אחרת. אתם תראו נמרצים יותר וצעירים יותר ותקבלו מחמאות לגבי המראה החדש שלכם.

בריכות ספא המותקנות בחצר יכולות לשמש גם אורחים הבאים לבקר, היות והן גדולות וכל מתרחץ מקבל זרם מים משלו ולכן אין צורך להצטופף ולהרגיש לא נוח במהלך טבילה משותפת. גם ילדים יכולים ליהנות מטבילה בתוך בריכות ספא, החל מגיל מסוים הטבילה בהן וגם בג'קוזי בריאים  גם עבור ילדים ולא רק מבוגרים.

בריכות ספא מגיעות  בעיצובים שונים ויוקרתיים. ישנם דגמים של בריכות ספא בעלי מראה אירופי

"וכבד" - דגמים אלו עשויים מלבנים והם מזכירים מעט את המבנים הלונדוניים העתיקים שבאנגליה. ישנם גם דגמים מודרניים יותר של בריכות ספא בעלות מראה כפרי- דגמים אלו הם דגמי עץ, כהה או בהיר, שמזכירים מאוד  בריכות ספא המוצעות לשימוש בצימרים הרומנטיים של הצפון. ישנם גם דגמים בעלי מראה צעיר  וחדשני- גוף הבריכה צבוע שחור והוא בעל מראה נקי וחלק. את הדגם הזה של בריכות ספא אנו מכירים מתוכנית האח הגדול ומתוכניות ריאליטי זרות שלעיתים ניתן לראות בכבלים.

בין אם בהירות או כהות, מעץ או מלבנים, מטרתן של הבריכות  זהה- הן נועדו לשמור על הבריאות הפיזית והנפשית שלכם, והם דרך נהדרת לשמור על הרומנטיקה ביניכם מבלי להתאמץ יותר מדי, או לעשות שמיניות באוויר כדי לפנות זמן במיוחד לשם כך. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב